משפט

'ישראל היום' תשלם ביוקר? אורטל עמר גוררת את העיתון למשפט

כמעט שנה אחרי המכתב לפני תביעה נגד "ישראל היום", בו היא מבקשת שהעיתון וכלי התקשורת הנוספים יורידו את ההקלטות של בן אל תבורי, הפרסומים לא הוסרו ולא הייתה התנצלות. עתה הצדדים ייפגשו בבית המשפט
מערכת ice | 
אורטל עמר, ישראל היום (צילום עירד נצר, פלאש 90)
החשיפה של ערן סויסה לפני כמעט שנה ב"ישראל היום", בה בן אל תבורי תועד בקטעי שמע חמורים ביותר שכללו איומים ששלח לאם בנו תו פרינס, אורטל עמר. בחלק מהדברים אמר לה: "את יכולה להתחבר לי ל***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, מסכן הילד שלך, אני מסית את הילד עליך" - תביא אותו לבית המשפט.
בחודש יולי 2022, מכתב לפני תביעה ששלחה ל"ישראל היום" כלל בקשה בהולה למתן צו לעיתון "ישראל היום" להוריד את ההקלטות והפרסומים של הזמר בן אל תבורי בעניין בנו הקטין. "במעמד צד אחד אורטל עמר. בית המשפט הנכבד מתבקש ליתן צו המורה לעיתון ישראל היום ולכל גוף תקשורת אחר להסיר ו/או לא לפרסם כל פרסום בקשר עם ההקלטות בהן נשמע הזמר בן אל תבורי (להלן: "הזמר" ו/או "בן אל תבורי") צועק ומקלל את המבקשת ואת בנו הקטין". משלא קיבלה התנצלות ולא הוסרו הפרסומים והקלטות, היא תפגוש את "ישראל היום" בבית המשפט, כך לפי מאקו.
"המבקשת ומר בן אל תבורי הינם בני זוג לשעבר, אשר להם קטין משותף, תו פרינס תבורי (להלן: "הקטין") בכל הקשור לתיק המתנהל בבית המשפט לענייני משפחה הוטל צו 2 איסור פרסום ביום 17.8.2022 התפרסמו על ידי העיתונאי, ערן סוויסה, מישראל היום הקלטות שבהן נשמע המשיב מקלל וצועק על המבקשת בעניינים הקשורים בקטין, חרף צו איסור הפרסום לא יעלה על הדעת כי עיתון בישראל יפעל בניגוד לצו איסור פרסום שניתן על ידי ביהמ"ש הנכבד. מדובר בבקשה שהיא פשיטא שהרי זכותו של הקטין לפרטיות גוברת. על הזכות לחופש העיתונאות והפרסום בית המשפט הנכבד מתבקש באופן בהול צו המורה יכול גוף תקשורת בישראל להסיר ו/או לא לפרסם את ההקלטות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה