משפט

דרמה במכבי חיפה: מדוע שחקן הקבוצה נחקר במשטרה?

אחרי אירועי האלימות הקשים במשחק בין הפועל ב"ש למכבי חיפה, במסגרתם שחקן חיפה, ינון אליהו, זרק בקבוק שפגע בראשה של מאבטחת ופצע אותה, הוא נחקר בתחנת המשטרה אחרי שהמאבטחת החליטה להגיש נגדו תלונה
מערכת ice |  1
אוהדי מכבי חיפה (צילום מכבי חיפה)
האלימות בכדורגל הישראלי הגיעה בשבוע שעבר לשיאה, כאשר בסיום המשחק הדרמטי של הפועל באר שבע ומכבי חיפה באצטדיון טרנר שבבירת הנגב, בו ניצחה עמוק בתוך תוספת הזמן הפועל באר 1:2 ופתחה מחדש את מאבק האליפות, אירעה קטטה ענקית ומכוערת במיוחד בין השחקנים על הדשא, ומהומה ענקית פרצה במקום.
בעקבות כך, שחקנים רבים של שתי הקבוצות עומדים לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בישראל וצפויים לקבל עונשי הרחקה קשים, כמו גם שתי הקבוצות שעשויות לקבל עונש של הורדת נקודות. 
במהלך התקרית הקשה, שחקן מכבי חיפה, ינון אליהו, נצפה כשהוא זורק בקבוק מים מלא לעבר שחקן ב"ש שי אליאס, אך הוא פגע במאבטחת שניסתה להפריד בקטטה, פגע בראשה וגרם לה לפתיעה קלה והיא פונתה לבית החולים סורוקה לקבלת טיפול. אותה מאבטחת לא רצתה תחילה להתלונן במשטרה, אך בסופו של דבר החליטה שכן להתלונן.
בעקבות כך, הבוקר (שישי) ינון אליהו, מגנה של מכבי חיפה, נחקר בתחנת המשטרה בטירת הכרמל. בתום החקירה, בה הוא הציג את גרסתו לאירועים, הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים והחקירה צפויה להימשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחר
    מירו 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחר ! שלם ושחרר אותו.
    סגור