משפט

זה לא נגמר: גבר בן 30 חשוד בניצול ותקיפה מינית של קטינות

הוגשה הצהרת תובע נגד גבר בן 30 ממזרח ירושלים בחשד שפגע וניצל מינית מספר קטינות וכי דרדר אותן למעשי זנות. על פי החשד, הוא הצליח לבצע את מעשיו היות שניצל את מצבן הכלכלי הרעוע. כמו כן, קיים חשד שהוא סיפק להן סמים ואלכוהול
מערכת ice | 
התעללות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היום (חמישי) הוגשה הצהרת תובע נגד גבר בן 30 ממזרח ירושלים בחשד שפגע וניצל מינית מספר קטינות וכי דרדר אותן למעשי זנות, כך על פי מעריב. על פי החשד, הוא הצליח לבצע את מעשיו היות שניצל את מצבן הכלכלי הרעוע. כמו כן, קיים חשד שהוא סיפק להן סמים ואלכוהול.
על פי ההערכות, החשוד הכיר את הקטינות כשעבד בתור נהג מונית. לא ידוע כיצד הגיע הידיעה על מעשיו למשטרה, אך זו ניהלה חקירה סמויה במשך שבועיים שאחריה הוא נעצר ומעצרו הוארך לאורך תקופה. עד כה אותרו שלושה קורבנות בגילים 17-19. כאמור הוגשה הצהרת התובע ומדובר בצעד האחרון שמגיע לפני שיוגש כתב אישום.
לצערנו זה לא המקרה היחיד עליו אנחנו שומעים היום בירושלים. תושב מזרח ירושלים נעצר אתמול (רביעי) בחשד שאנס שתי מטופלות ברמת תפקוד נמוכה שעליהן השגיח במסגרת תפקידו בבית החולים שערי צדק בירושלים. חקירת המשטרה החלה בעקבות תלונה של אחת המטופלות בפני צוות בית החולים. בזכות מאמצי החקירה, החוקרים הגיעו למתלוננת נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה