משפט

עובד בית החולים שערי צדק חשוד באונס שתי מטופלות

מזעזע. תושב מזרח ירושלים העובד בבית החולים שערי צדק נעצר אתמול (רביעי) בחשד שאנס שתי מטופלות ברמת תפקוד נמוכה שעליהן השגיח במסגרת תפקידו. המקרה התגלה בעקבות תלונת אחת הנפגעות בפני אנשי הצוות הרפואי
מערכת ice | 
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)
תושב מזרח ירושלים נעצר אתמול (רביעי) בחשד שאנס שתי מטופלות ברמת תפקוד נמוכה שעליהן השגיח במסגרת תפקידו בבית החולים שערי צדק בירושלים. חקירת המשטרה החלה בעקבות תלונה של אחת המטופלות בפני צוות בית החולים. בזכות מאמצי החקירה, החוקרים הגיעו למתלוננת נוספת.
"חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים פתחו לאחרונה בפעולות חקירה נמרצות, זאת בעקבות תלונה שהתקבלה בבית החולים והועברה לידי המשטרה, כלפי חשוד המועסק כעובד קבלן חיצוני בבית חולים שערי צדק. אמש נעצר החשוד, תושב צור באהר בשנות ה-50 לחייו, והועבר לחקירה בתחנת מוריה", נמסר מהמשטרה.

"מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי החשו, מועסק כעבד קבלן במקום מזה מספר חודשים ותפקידו, לכאורה, השגחה על מטופלים מאושפזים ברמת תפקוד נמוכה במטרה שלא יאונה להם כל רע. על פי החשד, ניצל החשוד את מצבן וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים. עם קבלת התלונה בבית החולים, הופסקה מידית העסקתו במוסד הרפואי וכלל המידע הועבר לידי המשטרה שכאמור פתחה בחקירה", הוסיפו במשטרה.
מבית החולים שערי צדק הגיבו ל-ynet ומסרו: "התקבלה תלונה של מטופלת כי עובד חברה חיצונית הטריד אותה. עם קבלת התלונה נעשה בירור, הופסקה באופן מידי עבודתו של עובד הקבלן החשוד במעשה בשערי צדק והתלונה וכלל המידע עברו למשטרת ישראל על מנת שתפתח בחקירה. שערי צדק מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות והטרדות מיניות כנגד עובדים ומטופלים ועובד בשיתוף פעולה מלא ואינטנסיבי עם משטרת ישראל על מנת לטפל בכל מקרה שהוא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה