משפט

זה העונש שקיבל הנהג שדרס למוות ילד בן 13

בית המשפט גזר על ערן אזולאי תשלום קנס בגובה 20 אלף שקלים, נוסף על פיצויים בסך 150 אלף שקלים, ופסל את רישיונו ל-20 שנה
מערכת ice |  3
בית משפט (צילום freepik, pixabay)
בית משפט השלום בתל־אביב גזר הבוקר (שני) 10 שנות מאסר על ערן אזולאי, דורס הילד ברק חורי ביום הכיפורים לפני שנתיים. בית המשפט גזר על אזולאי תשלום קנס בגובה 20 אלף שקלים, נוסף על פיצויים בסך 150 אלף שקלים, ופסל את רישיונו ל-20 שנה.
לפי האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל־אביב, ביום התאונה, 15 בספטמבר 2021, שתה אזולאי בשעות הצהריים משקאות אלכוהוליים ליד בית חברו בעיר מגוריו באר יעקב. לאחר מכן, סמוך לשעה 19:00, הוא נהג ברכבו בכביש 4 לכיוון צפון. נוכח כניסת יום הכיפורים, תנועת הרכבים בכביש הייתה מעטה ואיטית, אך סמוך לגבעת שמואל, נכנס חורי לנתיב הנסיעה של אזולאי עם אופניו.
במהלך רכיבתו, עצר חורי כדי לשאול עוברת אורח לכיוון נסיעתו. בשלב זה הגיע אזולאי, ופגע בילד בעוצמה עם חזית רכבו. כתוצאה מהתאונה בכביש 4, חורי פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב אנוש, אולם הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותו בבית החולים.
במהלך שלב הטיעונים לעונש העיד אביו של ברק, איציק חורי: "ברק כבר לא יזכה לצו החיים ולא יוכל לממש את פרץ הרעיונות שהגה והכשרון בו התברך. בשמו של ברק בני ז"ל, וגם בשמם של אלפי – רבבות ילדים, בני נוער ואנשי היישוב, שעלולים להיפגע מהתנהגות פלילית מסוג זה, ביום כיפור, או בכל יום אחר, בכביש, ברחוב, ובכל בסביבה בה כולנו אנו חיים ופועלים, ראוי שתצא מכאן אמירה ברורה בהתאם לנסיבות החמורות של המקרה הזה. רק בענישה הולמת יוכל לצאת מכאן מסר חברתי וגם ציבורי חד ונוקב".
בגזר הדין, ציין השופט ציון קפאח כי "אופן נהיגת הנאשם ותוצאתה הנוראה פגעו בערך קדושת החיים ובחובה להגן על שלמות גופם ונפשם של המשתמשים בדרך ובכללם רוכבי האופניים. המעט שבאמירה זו מכיל את המרובה ואין בו כדי לבטא את עוצמת הפגיעה בקדושת החיים שהינה הערך הנעלה מכל בחברה מתוקנת ונאורה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זילות חיי אדם
    מודאגת 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פסק דין מעורר פלצות, אני מוכנה להתערב שהבחור שנהג בעבריינות ורצח ילד לא ישעה לפסק הדין וינהג ברכב מבלי להניד עפעף. קוראת לפרקליטות לערער על קולת העונש
    סגור
  • 1.
    סוף סוף עונש ראוי !
    Mirie 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה צריך לנהוג בחוליגנים על הכביש.
    סגור
  • אתה רציני?
    מודאגת 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אתה חושב באמת שחיי ילד בן 13 שווים 150000 ₪? הנהג עלה על ההגה תחת השפעת אלכוהול והרג ילד, זו לא תאונה זה לפחות גרם מוות ברשלנות. עונש כזה לא עושה צדק ולא מרתיע
    סגור