משפט

שריפת מתחם האימונים של הפועל ת"א - מבחן קבלה ל"לה פמיליה"

כתב אישום יוגש נגד חמישה חשודים, חברי ארגון לה פמיליה, בגין הצתת מתחם האימונים של הפועל ת"א. על פי החשד, החשוד המרכזי, תושב נס ציונה בן 22, ערך למעורבים "בחינת אומץ", שבמסגרתה הציב את שריפת מתחם האימונים כתנאי הצטרפות לארגון, ועל פי החשד הוא גם קיבל תמורה כספית עבור כך
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
זה חודש וחצי משטרת ישראל עורכת חקירה סמויה בנוגע להצתת מתחם האימונים של קבוצת הכדורגל הפועל תל־אביב - מתחם חודורב שבוולפסון. לאחרונה נעצרו חמישה חשודים במעשה, בהם שני קטינים, והבוקר (ראשון) הוחלט להגיש כתב אישום נגד החשודים, המזוהים עם ארגון לה פמיליה של אוהדי בית"ר ירושלים.
בין החשודים - תושב נס ציונה בן 22, תושב הוד השרון בן 24, תושב קריית גת בן 18 (שהיה קטין בעת האירוע) ושני תושבי ראשון לציון ובת ים - שניהם בני 17. מהחקירה עלה כי כל החשודים ביצעו את ההצתה בפועל, אולם החשוד המרכזי שהיה אמון על מלאכת התכנון וההתארגנות הוא תושב נס ציונה בן ה-22. מסתמן כי החשוד המרכזי ערך למעורבים "בחינת אומץ", שבמסגרתה הציב את שריפת מתחם האימונים כתנאי הצטרפות לארגון, כך פורסם באתר ערוץ הספורט.
במשטרה סבורים כי החשוד קיבל תמורה כספית עבור ביצוע המעשה, ולכן ברח מהארץ זמן קצר לאחר האירוע ושמר על דממה ברשתות החברתיות. במשטרה פתחו בחקירה סמויה עם נחיתתו של החשוד בן ה-22 בישראל, עקבו אחריו ועצרו אותו בדירה שבה שהה עם שובו ארצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה