משפט

דרמה בגל"צ: הדס שטייף פורשת אחרי 34 שנה

לאחר שקיבלה את ההחלטה לעזוב את התחנה בה עבדה מאז שנות ה-80, שטייף מסרה: ״אעבוד עד יומי האחרון כאילו זה היום הראשון שלי בתפקיד, יש לי עוד עומס של עבודה, אנקה שולחן ואלך הלאה״
מערכת ice |  8
הדס שטייף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, ויקיפדיה)
טלטלה בגלי צה"ל. אחרי 34 שנה שידעו עליות ו(במיוחד) מורדות בשנה האחרונה, הכתבת הוותיקה והמוערכת הדס שטייף תפרוש מגלי צה״ל בסוף השנה, ויישאר בעיקר טעם מר בעקבות הפסקת הסיקור שלה והתביעות שהיא החליטה להגיש מנגד.
לאחר שקיבלה את ההחלטה לעזוב את התחנה בה עבדה מאז שנות ה-80, שטייף מסרה: ״אעבוד עד יומי האחרון כאילו זה היום הראשון שלי בתפקיד, יש לי עוד עומס של עבודה, אנקה שולחן ואלך הלאה״.
כזכור, שטייף עוררה סערה בעקבות הפיגוע המשולב בירושלים כשכביכול הטילה את האחריות לארוע על השר לביטחון פנים המיועד, איתמר בן גביר. שטייף, כתבת המשטרה של גלי צה"ל, ספגה ביקורות קשות בעקבות דבריה הקשים, והודיעה כי גל"צ החליטה לנקוט נגדה בהליך משמעתי ולהשעות אותה מסיקור הפיגוע עד הודעה חדשה.
בציוץ שהעלתה שטייף לאחר ההחלטה של ראשי התחנה להשעות אותה, כתבה כך לעוקביה בטוויטר: "הושעתי מלשדר את הפיגוע עד הודעה חדשה... כל מנעצי תעשו מסיבה, אל תשכחו להזמין גם אותי. איך כתב לי מישהו? ציטוט. תזכרי ממשלת ימין באוויר. תמותי".
 

בחודש דצמבר הכתבת הגישה תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל־אביב נגד מעסיקיה, משרד הביטחון ונגד פרקליטת מחוז מרכז, בטענה שהופקרה ואלו וכי התנכלו אליה במסגרת פרשת "מין תמורת מינוי", במרכזה עמדו אפי נווה ואתי כרייף, כשתביעה אזרחית הוגשה נגדה על ידי הראשון. יש גם לציין שהמינוי של דני זקן עליו החליט יואב גלנט, לא תרם לרצונה להמשיך.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אבל למה היא נראית כמו גבר (ל"ת)
    ערן 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ברוך שפטרנו
    האשם תמיד 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי סופסוף ניתן יהיה להאזין לגלי צהל
    סגור
  • 6.
    הכתבת המוערכת הדס שטייף
    אלי 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה הרמה בתקשורת לא מי יודע מה אם הדס שטייף - משהו בין רכלנית לכתבתנחשבת ל"מוערכת". אני זוכר כתבת בוקר שלה מלפני שנים רבות - לילה ללא אירועים פליליים עבר על מדינתנו, אז באין אייטמים לשדר בבוקר היא עשתה כתבה על מישהו שגנבו לו את האופנים בבית שמש. וואו.
    סגור
  • 5.
    פורשת לפנסיה- יש חוק
    אמיתי 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא כבר בת 67. הגיע זמנה לפנסיה.מה לא ברור? למה כותרות כאלה? כי אין עיתונות בארץ.לא בודקים עובדות.כלום.רק טינופות,הכפשות,ורכילות זולה.לכן התקשורת במקום האחרון,במדד אמון הציבור.
    סגור
  • 4.
    עכשיו גל"צ מקום קצת פחות גרוע. (ל"ת)
    יוני 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תפסיקו לשחק אותה ערוץ חדשות
    מור 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כתבה דוחה ומוטה וביזיון שזה מה שאתם כותבים על קריירה של 30 שנה.
    סגור
  • 2.
    ברוך שפטרנו מעונשה (ל"ת)
    רחל 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    "תמותי" לא צריך פשוט צאי מפה ברררה (ל"ת)
    אורי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור