משפט

חשד למכירת משחקים בכדורגל הישראלי: זו התלונה הדרמטית שהוגשה

קבוצת הכדורגל, הפועל נוף הגליל, הגישה תלונה דרמטית וביקשה לרתום אליה קבוצות נוספות, בבקשה לחקור משחקים בליגה הלאומית בחשד, לכאורה, לאי סדרים ספורטיביים
מערכת ice |  1
מעצרים של שחקנים בנבחרת כדורגל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)

קבוצת הכדורגל הפועל נוף הגליל, שמתמודדת על ירידה לליגה א' מהליגה הלאומית ונמצאת במצב קטסטרופלי שנה בלבד אחרי ששיחקה בליגת העל, הגישה הבוקר (ראשון) תלונה בבקשה לחקור משחקים בליגה הלאומית בחשד, לכאורה, לאי סדרים ספורטיביים.

היו"ר גיל ברעם הגיש את התלונה בתחנת נוף הגליל וניסה לרתום אליו קבוצות נוספות, דוגמת אחי נצרת ואדומים אשדוד, שגם הן מתמודדות בתחתית הליגה הלאומית. על פי דיווח ב"ישראל היום", ברעם שיתף מספר קבוצות בלאומית על תחושותיו כלפי המהפך שביצעה הפועל ראשל"צ מול הפועל עפולה וגם לגביו משחקים נוספים בשבועות האחרונים.
 


ברעם סיפר: "נראה לי שיש משחקים לא כשרים בליגה הלאומית. הכול לכאורה כמובן. אני רוצה שיבדקו את המשחקים. אני לא משטרה ולא חוקר, אבל הגיע הזמן שיבדקו את זה פעם אחת לעומק ויגיעו למסקנות ויתנו תשובות. אי אפשר להגיד כל היום שהליגה הלאומית מכורה, שאי אפשר למכור בגלל זה ספונסרים ושזה ככה כבר שנים, אבל לא לעשות דבר וחצי דבר. אני רוצה שהמשטרה תחקור, שהמנהלת תבדוק, שיעשו את כל מה שצריך".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרן לא באישור שיפוט (ל"ת)
    ארטיום יבדייב 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור