משפט

בת 37 מואשמת בדריסת בעלה למוות בעודה שיכורה

אמנדה אוקיף, מהעיר הילסבורו, דרסה את בעלה, רוברט אוקיף בן ה-41, בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר ב-25 בפברואר. רמת האלכוהול בדם שלה הייתה מעל המותר בחוק בזמן התקרית מחוץ לביתם
מערכת ice | 
אמנדה אוקיף (צילום Somerset County Prosecutors Office)
אישה בת 37 מניו ג'רזי הואשמה במותו של בעלה, לאחר שלטענתה נהגה ברכב שלה מעל גופו בעודה שיכורה, כך על פי גורמים רשמיים במדינה. אמנדה אוקיף, מהעיר הילסבורו, דרסה את בעלה, רוברט אוקיף בן ה-41, בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר ב-25 בפברואר, כך מסרה המשטרה ומשרד התובע של מחוז סומרסט בהצהרה.
רמת האלכוהול בדם שלה הייתה מעל המותר בחוק בזמן התקרית מחוץ לביתם בקלארק ליין, כך דיווח ה-Daily Voice. מותו של רוברט אוקיף נקבע בזירה, על פי התובע של מחוז סומרסט, ג'ון מקדונלד. כעבור ארבעה ימים, אמנדה אוקיף הסגירה את עצמה לרשויות ונעצרה באשמת מוות מדרגה שנייה על ידי רכב, אמרו גורמים רשמיים. היא שוחררה מהכלא במחוז סומרסט למחרת למעצר בית וממתינה כעת למשפט שלה.
נהיגה בשכרות היא תופעה מטרידה בכל קצוות העולם. מסקר חדש (דצמבר 2022) של עמותת אור ירוק שבוצע באמצעות מכון המחקר "מאגר מוחות", עולה כי כמעט מחצית מהנשאלים תושבי הדרום והמרכז בישראל מודים ששתו אלכוהול ונהגו לפחות פעם אחת בשנה האחרונה, מספרים דומים עולים גם מאזורים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה