משפט

כתב אישום יוגש כנגד החשוד שהשתולל עם נשק לא חוקי והעלה לרשתות

כוחות הבילוש איתרו את החשוד, בזמן שהוא נסע ברכבו בישוב שגב שלום. במהלך בדיקתו, הזדהה בפני השוטרים תחת שם אחר ובחיפוש שבוצע בתוך הרכב שלו, אותרה שם סכין שהוחזקה שלא כדין
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
משטרת ישראל סיימה חקירת חשוד, תושב הישוב שגב שלום, שנצפה ברשתות החברתיות מחזיק אמצעי לחימה לא חוקיים ומבצע ירי מסכן חיים. מחר (יום ראשון) יוגש נגדו כתב אישום תוך בקשה לעצרו עד לתום ההליכים.
החשוד נעצר בתאריך 13.2.23 במהלך פעילות שוטרי מחלק בילוש של תחנת שגב שלום. כוחות הבילוש איתרו את החשוד, בזמן שהוא נסע ברכבו בישוב שגב שלום. במהלך בדיקתו, הזדהה בפני השוטרים תחת שם אחר ובחיפוש שבוצע בתוך הרכב שלו, אותרה שם סכין שהוחזקה שלא כדין.
החשוד כבן 27 נעצר ועם התפתחות החקירה עלה כי הוא מחזיק ברשותו אמצעי לחימה לא חוקים ומבצע ירי באזורי מגורים תוך סיכון חיי אדם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט ובתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הוארך מעצרו וזאת עד תאריך 12.3.23, זאת צד הגשת הצהרת תובע כנגדו. מחר כאמור, יוגש נגד החשוד, כתב אישום מטעם פרקליטות מחוז דרום, בהתאם לתשתית הראייתית. הפרקליטות כמובן תבקש גם את המשך מעצרו עד לתום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה