משפט

עו"ד בסרגליק ממשיך להסתבך: " עשק אותנו בכ- 180 אלף שקל"

עורך דין אייל בסרגליק ממשיך להסתבך והפעם נטען מזוג אלמונים שעו"ד עשק אותם בכ- 180 אלף שקל: "אמצעות הסכם שכר טרחה בלתי סביר"
מערכת ice |  2
בית משפט (צילום unsplash)
עורך דין אייל בסרגליק הצליח להסעיר את המדינה עם התשלום המפורז שלקח למשפחת יורי וולקוב ז"ל שנדקר בחולון על ידי רוכב אופנוע בפרשת אלימות שהצליחה להסעיר את המדינה והעלתה את השיח על אלימות בכביש מחדש.
כעת מתפרסם ב- N12 שעורך הדין בסרגליק מואשם על ידי זוג אלמונים שרימה אותם, פעל בתחבולה הטעיה ועושק בשיתוף פעולה עם שוטרים ואנשי ציבור נוספים. "עורך הדין אייל בסרגליק הצליח לעשוק אותנו בכ -180 אלף שקלים, באמצעות הסכם שכר טרחה בלתי סביר".
עוד נטען שעו"ד בסרגליק ניצל את מעמדו ואת כוחו בתקשורת ובמשטרה וניצל את חוסר הניסיון של לקוחותיו. "כך הוא הצליח להחתים אותנו על הסכם שכר טרחה בלתי סביר שבו הוא עשק 180 אלף שקלים, וזאת על ידי מרמה ותחבולה והטעיה בזדון".
כזכור, עקב הטענות הרבות נגד בסרגליק, עורך הדין פרש מהמירוץ לראשות לשכת עורכי הדין: "אני מפסיק את המרוץ שלי לראשות הלשכה לא בשל האיומים וניסיונות ההכפשה, אלא רק כדי להגן על משפחתי, על צוות העובדים שלי ועל לקוחותיי, שהתחילו לקבל שיחות מטרידות מאנשי תקשורת ומאחרים שמנסים לדלות מהם מידע תוך פגיעה בפרטיותם וביצוע עבירות פליליות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בסרגליק
    אורני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת ממנו את רשיון עריכת דין הוא לא עורך דין הוא שודד לכאורה להחרים לו את כל הרכוש שצבר על חשבון אזרחים לא חכמים במיוחד
    סגור
  • 1.
    חנזיר
    פרפר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קצה הקרחון
    סגור