משפט

נועה קירל בצרות: השיר לאירוויזיון דלף, יימכר בסכום עתק?

השיר של הנציגה הישראלית 'יוניקורן' אמור היה לצאת לאור רק ב-8.3 במשדר מיוחד של כאן 11, אבל איכשהו הוא הגיע לטלגרם ויש מי שמנסה למכור אותו לגופי התקשורת תמורת עשרות אלפי דולרים
מערכת ice |  8
נועה קירל (צילום מסך חדשות 13)
על פי דיווח של גיל משעלי במאקו, השיר של נועה קירל לאירוויזיון 2023 בליברפול 'יוניקורן' דלף לרשתות וכבר מסתובב בטלגרם ומשמש לסחיטה כאשר יש ניסיון לכאורה למכור אותו לגופי תקשורת תמורת עשרות אלפי דולרים.
לא ברור איך השיר שנשמר בסוד והיה אמור להתפרסם לראשונה רק ב-8 במרץ ביום שידורים מיוחד של כאן 11 מאילת, אבל מישהו הדליף אותו וכעת הוא מהווה סכנה גדולה לשיר ולזמרת. בכל מקרה, מאוד ייתכן שמישהו במעגל הקרוב אחראי להדלפה, אבל הוא גורם לנזק גדול לקראת התחרות עבור כלל הנוגעים בדבר.
נועה קירל חוותה שנה מדהימה במיוחד, במסגרתה רשמה את אחת ההופעות הגדולות בתולדות המדינה בפארק הירקון, החלה בזוגיות חדשה, השתתפה בטקס פרסי המוזיקה של MTV ומעל הכל - נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שיתקיים בליברפול שבאנגליה ולאט לאט, היא מתחילה להחשב ככוח משמעותי בתחרות ולראשונה נכנסה לטופ 5, רק הבוקר (רביעי) הגיעו גם חדשות מעניינות מטבלת הסיכויים לזכייה כשהיא מטפסת למקום השישי וקרוב שוב להכנס לחמישייה המובילה.
בהגרלה ייקבעו כמה מדינות ישתתפו בכל אחד מחצאי הגמר, אילו מדינות ישתתפו בכל אחד מהם, ובאיזה חלק של כל חצי גמר - החלק הראשון או השני. עד השעה 22:00 כבר נדע אם נועה קירל תשתתף בחצי הגמר הראשון או בשני ומול אילו מדינות היא תתחרה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתבייש
    זקלין כריסטופר 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתביישים לעשות שימוש בלשון הקודש?! והופעה בלתי צנועה המחפיצה את גוף האשה ?! רק לחקות את הנוכרים?! זה אור לגויים ?! זה?! בושה!!! זה קרוב לודאי רחוק מזכיה בתחרות. לבסוף יאשימו את הפוליטיקה של נבחרי מדינת ישראל. איפה אבניבי אובווהבב, אבניבי אובוהבב אובותבך ? איפה הללויה? איפה???? זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתביישים לעשות שימוש בלשון הקודש?! והופעה בלתי צנועה המחפיצה את גוף האשה ?! רק לחקות את הנוכרים?! זה אור לגויים ?! זה?! בושה!!! זה קרוב לודאי רחוק מזכיה בתחרות. לבסוף יאשימו את הפוליטיקה של נבחרי מדינת ישראל. איפה אבניבי אובווהבב, אבניבי אובוהבב אובותבך ? איפה הללויה? איפה???? זה מה שיש למדינת ישראל למכור?! חיקוי הנוכרים?! מתביישים לעשות שימוש בלשון הקודש?! והופעה בלתי צנועה המחפיצה את גוף האשה ?! רק לחקות את הנוכרים?! זה אור לגויים ?! זה?! בושה!!! זה קרוב לודאי רחוק מזכיה בתחרות. לבסוף יאשימו את הפוליטיקה של נבחרי מדינת ישראל. איפה אבניבי אובווהבב, אבניבי אובוהבב אובותבך ? איפה הללויה? אי
    סגור
  • 7.
    העכברים הצהובים
    רק בחיפה יש מכבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העכבר הצהוב
    סגור
  • 6.
    קשקשנים
    אירוויזיון פרופ 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במאקו רשמו שזה מסתובב בוטסאפ, אז תחליטו... תסגרו על גרסה. נראה לכם שהיא מעניינית משהו, אז לא הטיזר שיצא פשוט קקי.
    סגור
  • 5.
    תרגיל מעולה. כל הכבוד למי שהמציא. לגמרי מגיע לנועה לזכו (ל"ת)
    דבי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    נמאסה
    ליאת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יצאה דרך כל החורים אוף.
    סגור
  • 3.
    חחח הכל מסע יח"ץ מתוכנן מגמתי ומקודם (ל"ת)
    ישראלי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תרגיל יחץ ידוע ...
    חיים 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עכשיו כל העולם יחפש את.השיר בהיסטריה ויהיה באזז אדיר ..
    סגור
  • 1.
    אנחנו מכירים את ה"דליפות" האלה
    שי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הכל זה יחצנות, כי אם זה היה באמת דולף זה כבר היה מופיע בטויטר או ביוטיוב, ואם מישהו היה מוכר את זה היה אפשר לדעת מי זה ולתבוע אותו, בקיצור זה חלק מהיחצנות של דברים גדולים, זה לא דלף בטעות!!!!
    סגור