משפט

הותר לפרסום: זה הבכיר במשטרת ישראל שצילם שוטרות בשירותים

רפ"ק אורן בן משה, מפקד יחידת ההונאה במחוז המרכז, הוא החשוד שהתקין מצלמות לאורך תקופה ארוכה, באמצעותן תיעד שוטרות בעת ששהו בשירותים כשהן במערומיהן, כשבנוסף עלה חשד כי הוא הטריד לכאורה מספר שוטרות
מערכת ice | 
שוטרים (צילום unsplash)
בית המשפט הותיר היום (חמישי) לפרסום כי רפ"ק אורן בן משה, מפקד יחידת ההונאה במחוז המרכז, הוא החשוד שהתקין מצלמות לאורך תקופה ארוכה, באמצעותן תיעד שוטרות בעת ששהו בשירותים כשהן במערומיהן. עוד עלה, כי החשוד הטריד לכאורה מספר שוטרות. 
אחר שאחת השוטרות זיהתה את המצלמה, היא הגישה תלונה למח"ש, אך לא היה ברור מי עומד מאחורי המעשה. לאחר מכן, הוגשו תלונות נוספות בדבר הצילום המטריד בשירותים. לבסוף, לאחר בדיקות שנערכו בנושא, התבררה כאמור זהותו של המתקין לכאורה, ונפתחה החקירה כנגד בן משה. 
כזכור, השבוע הוגש כתב אישום חמור נגד  שי יעקובי, בן 31 מאשדוד, איש הייטק ישראלי, לאחר שגם הוא התקין מצלמות נסתרות בשירותים של המשרד בו הוא עובד ותיעד עשרות עובדים בעירום.
מכתב האישום החמור שהגישה עו"ד אריאל גטניו, עולה כי יעקובי, שעבד כראש צוות בחברת הייטק בתל אביב, התקין מצלמה נסתרת בחדר מקלחת ושירותים שנמצא בקומת משרדו וצילם יותר מ-20 עובדים בעירום מלא או במצבים אינטימיים, ביניהן עשר נשים שאחת מהן עובדת בכפיפות אליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה