משפט

התנגשות בסניף עם רכב ואיום על חיי העובדים: מי השחית סניף סופר פארם?

גבר בשנות ה-40 לחייו מואשם השבוע באיום על חיי עובדות של סניף סופר פארם בעיר ראשון לציון, התנגשות עם רכב בסניף, ניסיון הצתה, הפרעה לשוטר ואף גניבת רכב ביטחון. על פי עדי ראייה - הגבר חיפש נקמה
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום יחצ)
כתב אישום הוגש לאחרונה נגד גבר בשנות ה-40 לחייו בגין גרימת נזק לרכוש, איומים, הפרעה לשוטר וגניבה לאחר שהתנגש בסניף סופר פארם בראשון לציון עם רכב ואף ניסה להצית את המקום.
על פי כתב האישום הגבר עבד בסניף לו גרם נזק עד לחודש אוגוסט האחרון, בו התפטר. בשבועות האחרונים הוא חזר לסניף לכאורה בתור לקוח ובטענה שרצה לקנות לבת זוגו בושם. במקום, הוא איים על העובדות במקום ושישחית את הסניף אם לא יביאו לו אלף שקלים מהקופה. 
על פי ההערכות הניסיון הזה לא צלח ובמקום הוא הסתפק בשפיכת כוס הקפה שלו על חלונות הסניף ובדרדור העגלות לכביש. האירוע הנקודתי אמנם נגמר, אך מתברר כי העובד לשעבר חזר לסניף במועד אחר כשהוא ללא חולצה. במקרה זה הוא איים על לרצוח את עובדות הסניף אם לא יזמינו לו משטרה. לאחר מכן הוא שבר את תצוגת הבשמים וברח מן המקום.
האירוע שהוביל להסגרתו לידי המשטרה התרחש בתחילת חודש ינואר. במקרה זה הוא גנב רכב ביטחון במודיעין, נסע עמו לראשון לציון והתנגש בחזית החנות. לדברי הבעלים של הדוכן הסמוך לסניף, הגבר הגיע אליהם וביקש כריך ושתייה ואף הצהיר כי הוא חייב לבעלים פיצויים כי גרם גם לו נזק, אך הוא היה חייב לנקום. כמו כן, מתברר כי לקח מהדוכן גלון של שמן וניגש אל הסניף לכאורה במטרה להציתו.
עם הגעתם של כוחות המשטרה למקום הוא ניסה להיאבק, אך השוטרים הצליחו להשתלט עליו. בדיון להארכת מעצרו הוריו הפקידו ערבות המבטיחה שלא ייצור קשר עם אף עובד סופר-פארם והגבר הורחק לחודש ימים מכל סניפי הרשת בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה