משפט

משפטי נתניהו: כתב אישום בגין הטרדת עדת התביעה הדס קליין

בעקבות עדותה של הדס קליין ב"תיקי האלפים" כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, היא הוטרדה על ידי רבים. בפרקליטות המדינה החליטו לעשות לזה סוף
מערכת ice |  2
הדס קליין (צילום פלאש 90)
מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום כנגד מנחם רביב (60) מטבריה, בגין הטרדת עדת התביעה הדס קליין, אשר העדיה ב"תיקי האלפים" בבית המשפט המחוזי בירושלים.
מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אלכסנדרה קרא עולה כי כחודש וחצי לאחר שקליין סיימה את עדותה בבית המשפט המחוזי במסגרת משפטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם רביב ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, ובהם כתב: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו", וזאת בליווי תמונתה של קליין ממהלך עדותה.

בהמשך צייץ "מעדות אחת אל משניה, מסתבר שרשעותה וחלאותה של הנאלחת הדס קליין וכל חבר מרעיה, גדלה בקצב שהולך ונעשה מהיר יותר וחייבים לעצור אותם שאם לא כן היא חלילה וחס, עלולה להתפשט ממש כפי התפשטותו האקספננציאלית של נגיף הקורונה הקטלני".
ציוצים אלה הגיעו לידיעתה של הדס קליין, אשר מסרה תלונה במשטרה, ובגינם מיוחסת לנאשם עבירה של הטרדת עדה. יצוין כי כתבה אישום זה מתווסף לארבעה כתבי אישום אשר הוגשו לפני כחודשיים בעניינם של ארבעה נאשמים אחרי אשר הטרידו את העדה הדס קליין וכן את עד המדינה, ניר חפץ, בנוגע לעדותם במשפט המתנהל ב"תיקי האלפים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל בדיוק פועלת מאפיה. מהלכים אימים על העדים. (ל"ת)
    YZ 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה הטרדות המשטרה והפרקליטות לעדי התביעה בתיקי האלפים?
    שלמה המלך 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וְעוֹד רָאִיתִי תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע וּמְקוֹם הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע." (קהלת ג' טז')
    סגור