משפט

משטרת ישראל בתפיסת ענק: 260 ק"ג של דובוני גומי טבולים בקנאביס

משטרת ישראל חושפת כי היא עצרה תושב מהעיר נתיבות וסיימה את החקירה שלה בנוגע לתפיסת ענק של 260 ק"ג סוכריות דובוני גומי טבולים בחומר פעיל של צמח הקנאביס - מה שזכה לכינוי דובוני סמים
מערכת ice | 
דובוני הסמים (צילום משטרת ישראל)
משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) כי היא עצרה תושב מהעיר נתיבות וסיימה את החקירה שלה בנוגע לתפיסת ענק של 260 ק"ג סוכריות דובוני גומי טבולים בחומר פעיל של צמח הקנאביס - מה שזכה לכינוי דובוני סמים.
בתאריך 1.1.23 שוטרי מחלק בילוש של תחנת נתיבות ביצעו חיפוש בבית בעיר נתיבות. במהלך אותו החיפוש שהגיע בזכות מידע מודיעיני אותרו סמים מסוגים שונים. חשדם הגדול של השוטרים שהגיעו לזירה עלה מיד, זאת אחרי שנתקלו במחסן הבית ב-18 דליים במשקל ממוצע של כ-15 ק"ג כל אחד ובהם דובוני גומי הטבולים בחומר פעיל של קנאביס.
החשוד, תושב נתיבות כבן 37, נלקח לחקירה ובסיומה נעצר. מהלך החקירה, בעקבות בדיקתם במעבדת הסמים של משטרת ישראל במטה הארצי, עלה כי הדליים ובהם דובוני הגומי הם כאמור למעשה דובוני גומי טבולים בחומר פעיל של צמח הקנאביס - דובוני סמים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, כאשר אתמול הוגשה כנגדו הצהרת תובע מטעם הפרקליטות והיום יובא בפני בימ"ש השלום בבאר שבע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה