משפט

שי אביטל ממשיך להסתבך: מעצרו הוארך ב-7 ימים

אחרי שנחת בישראל אמש וישב במעצר, החקירות נגד סוכן הדוגמניות שחשוד בעבירות מין במיוצגותיו לכאורה, קיבל את החלטת בית המשפט להאריך את מעצרו כשהוא עתיד לעבור עימותים עם המתלוננות ולענות לשאלות החוקרים
כפיר אדר | 
שי אביטל (צילום פייסבוק/ שי אביטל)
אחרי שנחת אמש (שלישי) בישראל לאחר שנה וחצי של בריחה מהחקירות נגדו, מעצרו של שי אביטל הוארך בשבוע. סוכן הדוגמניות שחשוד בעבירות מין במיוצגות שלו לכאורה, הובא הבוקר בפני שופטת בכדי להאריך את מעצרו לאחר שהוסגר אתמול לישראל ובילה את הלילה במעצר.
 
כאמור, הפרקליטות תמשיך לנהל את חקירתו ותערוך עימותים עם המתלוננות נגדו בימים הקרובים. ששי גז עורך דינו של שי אביטל ממשיך לטעון כי החשוד לא נמלט מהארץ אלא יצא באופן חוקי והסגרתו הודלפה לתקשורת כדי לפגוע בכבודו "כפי שנוהגים לחיה ולא לאדם".

אביטל נעצר ב-18/8/22 ע"י נציגת משטרת ישראל בהולנד בסיוע משטרת הולנד, בהמשך לבקשת מעצר לצורך הסגרה, שהוגשה בעניינו ע"י מדינת ישראל באמצעות המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה, להעמדתו לדין בגין עבירות מין שביצע בשתי מתלוננות. 
מגיש תכנית 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר, תקף את המשטרה על התמונות של אביטל שהופצו מהמטוס: "רק בארץ עם משטרה חלשה ומבולבלת, עבריין מין סדרתי יכול לחזור עם חיוך. הוא יודע שיקבל עשירית ממה שהיה אמור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה