משפט

שי אביטל נחת, גיא לרר נגד המשטרה: "חלשה ומבולבלת"

הסוכן שנחשד בעבירות מין במיוצגות שלו, הגיע ארצה לאחר שהוסגר מהולנד. מגיש הצינור זעם על התמונות שלו מחייך בטיסה: "הוא יודע שיקבל עשירית ממה שהיה אמור"
כפיר אדר |  1
שי אביטל ותחנת משטרה (צילום צילום מסך חדשות 12 וטוויטר גיא לרר)
משטרת ישראל הודיעה הערב (שלישי) כי שנה וחצי אחרי התפוצצות הפרשה המטלטלת, הושלמה הסגרתו שי אביטל לישראל מהולנד לאחר שנחתם הצו מצד הממשל ההולנדי שאפשר את הוצאת המהלך את הפועל.
על פי הודעת המשטרה לפני זמן קצר נחתו בישראל נציגי היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ת"א, ששבו בטיסה מאמסטרדם עם החשוד שי אביטל שהוסגר לישראל. עם נחיתתו הועבר החשוד לחקירה במשרדי הימ"ר במטה מחוז ת"א.


אביטל נעצר ב-18/8/22 ע"י נציגת משטרת ישראל בהולנד בסיוע משטרת הולנד, בהמשך לבקשת מעצר לצורך הסגרה, שהוגשה בעניינו ע"י מדינת ישראל באמצעות המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה, להעמדתו לדין בגין עבירות מין שביצע בשתי מתלוננות. 

מגיש תכנית 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר, תקף את המשטרה על התמונות של אביטל שהופצו מהמטוס: "רק בארץ עם משטרה חלשה ומבולבלת, עבריין מין סדרתי יכול לחזור עם חיוך. הוא יודע שיקבל עשירית ממה שהיה אמור".
 

עוד לפני כן כתב: "הסגרת שי אביטל היום לצערי היא לא הארוע החשוב והמקל שהנפגעות ציפו לו אלא התחלה של מה שמסתמן כמחדל ענק (הלוואי ואתבדה). העובדה שיש רק שני מקרים בבקשת ההסגרה מדליקה 24 נורות אדומות, על כל אשה שהלכה למשטרה עם סיפור קשה וכנראה לא תהיה בכתב האישום. נדאג שזעקתן תושמע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל המתלוננת נדבקו אליו בשביל פרסום ועבודה
    יצחק 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועכשיו כאשר הושלכו למגרש הלא רצויות רוצות להוציא ממנו כסף על התלונות שרובן היו בהסכמה חבל על הכסף של המדינה תטפלו בעברינים אלימים חארים לטובת כולנ ולא לטוובת כמה הזויות שמנסות להתפרנס על גופתו
    סגור