משפט

יאיר שרקי הסתבך? מילה אחת עשויה לגרום שיחטוף תביעה

בשל העובדה שכינה אדם 'טרול', קיבל כתב חדשות 12 מכתב התראה לפני תביעה, ובו דרישה להתנצל ולהסיר את הפרסומים
מערכת ice | 
יאיר שרקי (צילום Noam Revkin Fenton/Flash90)
יאיר שרקי, כתב חדשות 12 ישלם ביוקר בגלל ציוץ אחד בטוויטר? לאחר שכינה אדם בשם 'טרול', שרקי קיבל מכתב התראה לפני תביעה בו הוא נדרש להסיר את אותו ציוץ ולהתנצל מידית על דבריו, אחרת יספוג תביעה עם דרישה כספית בצדה.
שרקי כתב בציוץ: "רגע יפה ונדיר של מנהיג פורשי גור, הרב שאול אלתר: אחד המנהיגים הסוחפים בעולם החסידי אומר על עצמו 'אני לא רב'. ועוד בשיחה עם טרול שמכנה את עצמו האדמו"ר מברידטשב. והכי יפה, אף אחר ממלוויו לא חושב להעיף את הנודניק עם האייפון בשם השמירה על היוקרה. ברוב החצרות הוא לא היה משלים משפט".

במכתב ההתראה בשם הרב אהרון שמואל בוימל, נכתב לשרקי: "ביום שני נדהם מרשי לגלות כי בחרת לכנות אותו בציוץ בחשבון הטוויטר שלך בכינוי 'טרול' ואף הפלגת בזלזול כלפי מרשי בדברים פוגעים ומזלזלים נוספים באותו הציוץ, את כל זאת עשית מול 200,000 עוקבייך בטוויטר ולמען הסר ספק למי כוונו דבריך אף הפנית לסרטון אחר שמרשי מופיע בו".
עוד צוין: "מלבד דבריך הפוגעניים לכשעצמם, גם הכינוי טרול לכשעצמו הינו כינוי בזוי המדמה מפלצת או אדם שמטריל אנשים ועוד דימויים מבזים ומשמיצים. כאדם דתי אף אזכיר לך את דברי חזל 'טוב שם משמן טוב' אשר אמר החכם באדם כביטוי לזהירות הרבה שיש לנהוג בשמו של האדם ובכבודו.
לבסוף ציין בוימל את דרישותיו: "להסיר לאלתר ועד 24 שעות את הציוץ הנ"ל שצייצת נגד מרשי לרבות הדברים הפוגעים האחרים שכתבת בו. לפרסם הודעת התנצלות בגין הציוץ הזה במקום, במידה ובדרך שבהן פורסם הפרסום. הודעת התנצלות ואופן ניסוחה יתואמו על מול מרשי. התראה נוספת לא תשלח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה