משפט

אילנה ראדה באזכרת בתה: "תאיר עדיין לא נחה"

אמה של תאיר ראדה ז"ל ממשיכה להיאבק למען יצאת האמת לאור בפרשת רצח בתה. באזכרה השנתית האשימה: "הוליכו אותנו בשקרים וטיוח שלא מתקבלים על הדעת"
מערכת ice |  1
אילנה ראדה באזכרה השנתית לתאיר ז"ל (צילום מיכאל גלעדי פלאש90)
16 שנים מלאו להירצחה של תאיר ראדה בחטיבת הביניים "נופי גולן" בקצרין. הבוקר (חמישי) התקיימה האזכרה השנתית, ואילנה ראדה, אמה של תאיר ז"ל, דיברה בפני המשפחה והחברים על המשך המאבק למען משפט הצדק בתיק הרצח.
"אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של המשפט החוזר, ונישא תפילה שזו השנה האחרונה שנתייסר מכך שתאיר עדיין לא נחה ולא באה נשמתה לבורא עולם לשלמותה." אמרה ראדה והאשימה קשות את מערכת המשפט בישראל: "כל הצער, הייסורים והכאב שמדינת ישראל הביאה אותנו עד הלום בשקרים ובטיוח שלא מתקבלים על הדעת ברמה שהייתי אפילו אומרת ולא מתביישת, כגוף עברייני לכל דבר."
 פורסם בערוץ הטלגרם של דניאל עמרם
עוד אמרה אילנה ראדה, בהודיה למקורבים ולתומכים שלה, "אני נמצאת כאן היום הרבה בזכות העם הזה ואתם שמובילים אותי לאורך כל הדרך, ומחזיקים בי ונותנים לי את הכוח להמשיך במלחמה שנראה שאין לה סוף, אבל יהיה לה סוף."
 
נזכיר כי בעוד המשפט החוזר שלו עדיין מתנהל, החשוד ברצח רומן זדורוב התראיין באופן מיוחד לסדרה "צל של אמת", שתשדר את הפרק הנוסף לאחר גזר הדין. "אני גם חשבתי ככה, אין דבר כזה, לא יכול להיות שבן אדם יודה ברצח שלא עשה." אמר זדורוב.
"חשבתי, אבל עד שאתה לא עובר את זה בדם שלך ובעור שלך, אתה לא תרגיש את זה ולא תבין את זה. זאת טעות כי אני הייתי צריך להיות יותר חזק, ללכת עם האמת שלי עד הסוף, אבל לא ידעתי. חמור, אהבל יושב פה. הייתי נאיבי כמו ילד. אבל עדיף להיות נאיבי ומטומטם וחמור ואהבל במקום רוצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראדה
    מזיג 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם האמא של תאיר ידעה הכל על הבת?? ע''פ דברים שפורסמו בעבר היא לא ידעה.
    סגור