משפט

אלאור אזריה יסורב שוב? הנשיא הרצוג עתיד לסרב לבקשה החדשה שלו

אלאור אזריה הגיש בקשה לנשיא המדינה על מנת שיבוטל הרישום הפלילי שלו אלא שעל פי הצפי, הרצוג עתיד לסרב לבקשה הזו על פי המלצת צה"ל ושר הביטחון בני גנץ
מערכת ice |  2
אלאור אזריה (צילום פלאש 90)
אלאור אזריה הורשע בשנת 2017 בהריגה והתנהגות בלתי הולמת ומעת שחרורו הוא מנהל מאבק בגזרות שונות על מנת להפחית מהסטיגמה השלילית שהרשעה זו הדביקה לו. כעת, ניסיונו החדש כולל הגשת בקשה לנשיא המדינה הרצוג, על מנת שזה יאשר את מחיקת רישומו הפלילי.
על פי אמנון אברמוביץ' מחדשות 12, הנשיא הרצוג צפוי לסרב לבקשתו של אזריה וזאת לאור ההמלצה של צה"ל בנושא. לאחר שהרצוג קיבל את הבקשה הוא העבירה אותה לבחינה של צה"ל, כפי שנדרש, ולאחר מכן אל שר הביטחון בני גנץ שגם הוא צפוי לבסס את המלצתו על המלצת הצבא.
זו לא הפעם הראשונה שאזריה ייתקל בסירוב. לאחר שחרורו מהכלא הוא ביקש לקבל הכרה כנכה צה"ל וזו סורבה. בזמן שהותו בבית הכלא הוא פנה לנשיא דאז ראובן ריבלין בבקשת חנינה, אך גם זו נדחתה לאור העובדה שעונשו של אזריה היה מוקל ואף קוצר בארבעה חודשים על ידי רא"ל (במיל') גדי אייזנקוט
למרות הדחיות, לאחרונה דווח כי אזריה הצליח להמשיך בחייו ואף התארס לאחרונה לבת זוגתו. יתרה מכך מסתמן כי יופק מחזמר על הפרשה סביבו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גנצי שפטל אבחן אותך ממזמן ומכנה אותך חמור חמורותיים (ל"ת)
    רחל 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתה תישאר עם הכתם כל החיים. אכלת אותה.
    ציונה 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וטוב שכך. מגיע לך.
    סגור