משפט

שוב זה קורה: רוכב קטנוע תקף אדם בחיפה

ביום שישי האחרון רוכב קטנוע תקף נהג בטענה כי עקף אותו. נהג הרכב נפגע בעיניו בעקבות גז פלפל שרוסס לעברו. היום (רביעי) הוגש כתב אישום נגד התוקף
מערכת ice | 
הרכב שנפגע (צילום דוברות משטרת ישראל)
האלימות בכבישים לא מפסיקה. המשטרה הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד רוכב קטנוע בן 22 מחיפה מכיוון שתקף בשבוע שעבר נהג רכב ואיים על חייו. אז האם הפעם הייתה סיבה מוצדקת לתקיפה? כמובן שלא, הנאשם התעצבן כי נהג הרכב עקף אותו ולא היסס לתקוף את נהג הרכב כאשר אשתו ובתו של הנהג נמצאות ברכב.
בחדשות 12 מפרסמים את השתלשלות האירוע, שהתרחש ביום שישי האחרון, כפי שעלה מחקירתה של משטרת חיפה. נהג הרכב בעת נסיעתו ביצע עקיפה תוך כדי שהנאשם צופר לו. כאשר השניים עצרו, הנאשם ירד מקטנועו  ובעט במראת הרכב ושבר אותה. נהג הרכב יצא מרכבו על מנת לבחון את הנזק ורוכב הקטנוע איים: "אתה תראה מי אני, אני אהרוג אותך ", ולאחר מכן ריסס את עיניו של נהג הרכב בגז פלפל.

חשבתם שנגמר? ככה חשב נהג הרכב שחזר לרכבו, אך הנאשם החליט שהוא אינו מפסיק והכה את הרכב מספר פעמים עם קסדתו וגרם נזק נוסף לרכב וברח מהמקום. הוא אותר ונעצר זמן קצר לאחר מכן ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בחיפה והיום חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה