משפט

קשת 12 וחיים אתגר בניצחון ענק: הפרק של יצאת צדיק ישודר

החשמלאי שנפל בביקורת של 'יצאת צדיק' עם חיים אתגר בשידור הערב, ניסה להוציא צו מניעה למניעת השידור וזאת בטענה כי מדובר לשון הרע וייגרם לו נזק, אך בית המשפט החליט אחרת: "אינו עולה על הנזק שייגרם לחופש הביטוי ולאינטרס הציבורי"
מערכת ice |  7
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
השופט עמית יריב הכריע היום (שני) בבית משפט שלום תל אביב - יפו לדחות את בקשת החשמלאי שלא לשדר את הפרק של "יצאת צדיק" הערב, כאשר על הפרק הייתה גם התראה טרם תביעה נגד קשת על סך של 150 אלף שקל. בכך בקשת, על ידי ב"כ עו"ד מוטי ארד, רשמו ניצחון והפרק ישודר כרגיל.
על פי הכרעת השופט "דין הבקשה להידחות. ההלכה הפסוקה קובעת כי רק במקרים חריגים ונדירים יינתן צו המונע פרסום עתידי מן הטעם שמדובר בלשון הרע. עיינתי בבקשה ולא מצאתי כל סיבה לחרוג מן ההלכה הפסוקה המבוססת, ולא מצאתי כי נזק שייגרם למבקש אם תידחה בבקשתו עולה על הנזק שייגרם לחופש הביטוי ולאינטרס הציבורי אם תתקבל הבקשה".
השופט אף הוסיף, שלאחר השידור יוכל לתבוע אם ירצה: "ככל שיסבור המבקש כי קמה לו עילת תביעה לאחר שידור התוכנית - יהיה רשאי להגיש תביעה מתאימה".
החשמלאי שלא צלח גם הערב את הבדיקה של "יצאת צדיק" כבר "נפל" בעבר בבדיקה של התכנית. במסגרת שידור הסדרה ב-2018, נשמעו נגדו תלונות קשות: "הוא נתן מבט אחד בארון ומיד אמר שצריך להחליף אותו", סיפרה אחת המתלוננות על התנהלותו המפוקפקת של החשמלאי שהגיע לביתה. ההחלטה המהירה והיקרה מדי שלו הובילה אותה לבדוק את התקלה בעצמה: "זיהיתי שהשארתי על השולחן אקדח דבק חם בשקע וכנראה שהוא קיצר. הוצאתי אותו מהשקע, הרמתי את המתג בארון החשמל ולא הייתה שום בעיה".
 
במאקו נכתב: "מתלוננים נוספים סיפרו למערכת התכנית סיפור דומה, ונראה שכאשר החשמלאי הגיע כדי לטפל בתקלת חשמל הפתרון הקבוע הוא להחליף את הארון כולו. עבודה מיותרת ולא זולה בכלל. בעזרתו של מומחה התכנית גולן ברזובסקי, חבר מועצת החשמל של משרד העבודה, הכט יצא לבדוק האם בכל זאת מדובר רק במקרים בודדים".

יצאת צדיק עם חיים אתגר. מתוך הפרק של הערב
לסיום הוסבר: "החשמלאי הוזמן לטפל בקצר בארון החשמל, כשהתקלה פשוטה ביותר - קצר בשקע של בר המים הביתי. לאכזבתם של הכט וברזובסקי, גם הפעם החשמלאי מיהר לקבוע כי חייב להחליף את ארון החשמל כולו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שנים נוכלים עושים מלא כסף בקומבינות
    י 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית תסתיים כולם ישכחו העוקצים ימשכו
    סגור
  • 5.
    בית המשפט עוד חושב על הנזק שיגרם לנכול
    מיקה 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד שבית המשפט פסק במקרה נגד הנוכל ולא ניסה לרחם עליו מעצבן שבכלל הוא לקח בחשבון את הנזק שיגרם לנוכל שלא עולה על הנזק שיגרם לציבור. כאילו למה בתי המשפט בכלל חושבים על הנוכלים? אם אני הייתי שופט עוד הייתי גורם לנוכל לשלם הוצאת משפט של הצד השני ועוד מעניש אותו בנוסף על החוצפה לבזבז זמן לבית המשפט. כנראה שגם בית המשפט לא העניש אותו על נוכלות וקבע שזה סכסוך אזרחי או משהו כזה וינסה לגשר בין הצדדים כי הרי צריך לגשר בין הנוכלים לנעקצים כאילו ששניהם אשמים. לכלא בטח לא יכניסו אותו. בתי משפט ערורים שיחליפו כבר את כל השופטים נמאס. ולא אני לא ממצביעי בן גביר ואני מגוש המרכז שמאל בכלל אבל בזכותכם השופטים הימין עלה לשלטון. כל המנדטים הנוספים והאנשים שעברו מגוש לגוש זה נטו בגללכם ואנשים שלא מאמינים בדרכו של בן גביר הצביעו לו למרות הכל רק כדי שיעשה סדר אצלכם בתקווה שלא יצליח לגעת בנושא דת ומדינה.
    סגור
  • 4.
    מי שמאמין לחיים אתגר אפילו במילה אחת שלו טיפש (ל"ת)
    מעיין 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    יצא מהארון
    אברהם 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחליף ארונות סדרתי....מדליק....
    סגור
  • 2.
    גועל נפש
    תאכל את מה שאתה מבשל 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חתיכת גנב ונוכל! מה בכלל הוא מתלונן? כשאתה בסדר ועושה את העבודה כמו שצריך ולא עובד על אנשים ומרמה אז לא משנה העריכות, לא יוכלו להוציא אותך גנב. יצאת זבל ונוכל. למה עוד מזמינים אותו?
    סגור
  • 1.
    חוצפה
    מומי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנוכח עוד חוצפה למנוע שידור
    סגור
  • על התכונית
    יפב 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה רואים על תכונית צריך ערנית לא פרייר לא יישר לקחת הראשון לשאול יותר
    סגור