משפט

משפט האונס נגד כוכב 'שנות ה-70': "התעוררתי כשהוא מעליי"

כוכב הסדרה "מופע שנות ה-70", דני מסטרסון, מואשם בשלושה סעיפי אונס. משפטו החל השבוע ושלב העדויות בעיצומו. "לא יכולתי לנשום"
מערכת ice |  1
דני מסטרסון (צילום ויקיפדיה)
משפט האונס של השחקן דני מסטרסון, המוכר בעיקר כסטיבן הייד מהסדרה "מופע שנות ה-70" נפתח שלשום, ואמש (רביעי) נמסרה העדות הראשונה בבית המשפט. כזכור, בשנת 2017 החלו לעלות האשמות ראשונות לתקיפה מינית וב-2020 השחקן נעצר באשמת שלושה סעיפי אונס של שלוש שנים בין השנים 2001-2003.
המתלוננת הראשונה, שביקשה להישאר בעילום שם, העידה על התקיפה: "התעוררתי במיטה של מסטרסון כשהוא מעליי וחודר לתוכי". לטענתה, היא ניסתה להדוף את תקיפתו באמצעות כרית, אך הוא היה חזק ממנה, תפס את ידה, ובידו השנייה חנק אותה. "לא יכולתי לנשום", היא סיפרה תוך כדי שהיא בוכה, "הוא לחץ ממש בכוח, חשבתי שאני עומדת למות".

עדותה נפסקה באופן זמני לאחר שטענה כי אינה מסוגלת להמשיך עוד בעדותה. לאחר שבית המשפט יצא להפסקה, היא חזרה וסיימה את עדותה כנגד השחקן. בגין כתבי האישום כנגד השחקן עומד עונש מאסר אשר עלול להגיע לעד 45 שנות מאסר.
מסטרסון זכור בעיקר בסדרה "מופע שנות ה-70" בה שיחק בין השנים 1998 ל-2006, לצד כוכבים כמו מילה קוניס ואשטון קוצ'ר. עם קוצ'ר הוא שיתף פעולה גם בסדרה "החווה", ממנה פוטר ב-2017 לאחר שעלו ההאשמות הראשונות במקרה זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כך חולפת תהילת עולם...
    יוסי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בישראל המשפט היה נמשך הרבה שנים.
    סגור