משפט

קווין ספייסי מעיד בבית המשפט: "אבא שלי ניאו נאצי"

קווין ספייסי העיד אמש בבית משפט במנהטן, לאחר שהואשם בהטרדה מינית על ידי השחקן אנת'וני ראפ. בעדות מלאת דמעות ספייסי סיפר: "אבא שלי היה ניאו נאצי"
מערכת ice |  1
קווין ספייסי מעיד בבית המשפט (צילום יוטיוב, shutterstock)
השחקן ההוליוודי קווין ספייסי העיד אמש בבית משפט במנהטן לאחר שהואשם על ידי השחקן אנת'וני ראפ בכך שהטריד אותו מינית כשהיה בן 14 בלבד. מדובר בתביעה אזרחית אחת מיני רבות שספייסי עתיד להעיד בהן, אך אתמול ספייסי חשף פרט משמעותי על חייו וטען כי ההאשמות נגדו לא נכונות.
החשיפה הגדולה ביותר של ספייסי במהלך עדות מלאת הדמעות שמסר הייתה כי אביו היה ניאו נאצו אדוק ובהתאם לכך ספג מאביו לא פעם התנהגות משפילה ביותר ביחס לנטייתו המינית. הדבר לטענתו תרם לכך שספייסי לא יצא מהארון כל השנים הללו ולכן אין זה נכון מצדו של ראפ להאשים את ספייסי בכך שהוא אדם מזויף ושקרן. ספייסי טען כי מסע היציאה מהארון הוא מסע אישי והוא פשוט נמנע מלדבר על חייו הפרטיים עם התקשורת.
על הטענות של ראפ בנושא ההתעללות המינית ספייסי טוען כי הן לא נכונות מיסודן וכי הוא מעולם לא היה בחדר לבד עם ראפ. יחד עם זאת, השחקן ,כיום בן 50, טען כי ספייסי נגע ללא רשות בישבנו ואף נשכב עליו וניסה לאנוס אותו בדירתו במנהטן, כשהוא היה בן 14 וספייסי בן 26. 
ספייסי הוסיף לעמדתו כי פרסום הטענות כנגדו בשנת 2017, לאור מחאת ה-Me Too, יצרה בהלה רבה בהוליווד וכולם הרגישו שהארווי וויינשטיין הוא רק הראשון ליפול וכי יש רבים שיגיעו אחריו. תחושה זו התחזקה לאחר ששמו נקשר בשמו של ג'פרי אפשטיין לאחר שהיה עמו ועם הנשיא לשעבר קלינטון במטוס פרטי.
כאמור, זו לא הפרשה היחידה שבה ספייסי מעורב ובשנה הבאה הוא עתיד לעמוד בפני שופטים באנגליה היות ומספר גברים טוענים כי הוא תקף אותם מינית בזמן שעבד בתיאטרון במדינה בין השנים 2005-2013. גם במשפט זה עתיד ספייסי להעיד כי אינו אשם בעבירות מין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו אבא כמו בן (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור