משפט

שבר סניף של מקדונלדס בגרזן וזו הסיבה המטופשת שנעצר שוב

האיש שהשתולל עם גרזן במקדונלד'ס במנהטן, נעצר שוב - הפעם בגלל כביכול ריסוס כתובות גרפיטי בברוקלין ולאחר מכן גניבה של אופניים יקרים כדי לנסות לברוח מהשוטרים
מערכת ice |  1
מקדונלדס (צילום pexels)
למייקל פאלאסיוס, שנתפס בווידאו כשהוא מנפץ את הזכוכיות והשולחנות במסעדת מקדונלדס הצפופה בלואר איסט סייד במנהטן במהלך עימות עם אנשים אחרים בסניף בספטמבר האחרון, יש רומן עם המשטרה וביום ראשון לאחר שנראה מרסס גרפיטי מאחורי 69 Second Ave. ב-Gowanus, לפי מקורות במשטרה, הוא הסתבך שוב.
השליח בן ה-31 רץ וחטף אופניים מול בית קפה וניסה לרכוב לפני שנעצר, אמרו מקורות. האופניים הכחולים, בשווי של 3,500 דולר, ניזוקו במרדף, אמרו מקורות. נמצא ברשותו של של פלאסיוס אביזרי גרפיטי באותו זמן, על פי מקורות. בזמן שהוא היה במעצר, המשטרה האשימה גם את פאלאסיוס בתקרית גרפיטי ביוני בתחנת הרכבת התחתית Broad Channel בקווינס.

פאלאסיוס הואשם בגניבה גדולה, שני סעיפי עבירות פליליות, החזקת רכוש גנוב, הכנת גרפיטי והחזקת מכשירי גרפיטי. בהקשר לתקרית הגרפיטי בקיץ הוא הואשם בסעיפים נוספים של הכנת גרפיטי והחזקת מכשירי גרפיטי. הוא שוחרר ללא ערבות ב-10 באוקטובר, אמרו מקורות.
 
לאחר ההתפרצות האלימה שלו ב-Delancey Street McDonald's בחודש שעבר, פאלאסיוס אמר ל-The Post שהוא לא "התפרק" ושהוא פשוט מגן על עצמו לאחר ש"הועף" על ידי כמה לקוחות אחרים במהלך אי הבנה בנוגע לשירותים. "זה לא מזל שהם לא נקצצו. לא חתכתי אותם כי לא רציתי", אמר פלאסיוס, והוסיף כי הוא נושא איתו את הגרזן להגנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ...קרה לי אותו דבר במשחק farcry-6
    בוב הזנאי 2.1 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...מומלץ מאוד,גם לנקבות חבבות ריקמה
    סגור