משפט

אילון מאסק מול בכירי טוויטר: ההתכתבות שהובילה למשפט

שבועות לפני שהודיע אילון מאסק שהוא קונה את טוויטר, המנכ"ל של חברת המדיה החברתית שעזב לאחרונה, ג'ק דורסי, שלח לו הודעת טקסט מפתיעה

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
אילון מאסק צייץ בבסוף מרץ שהוא רוצה פלטפורמה חדשה שתתפוס את מקומו של טוויטר ככיכר עיר מקוונת. "כן, דרושה פלטפורמה חדשה. זו לא יכולה להיות חברה", כתב דורסי. "זו הסיבה שעזבתי." "בסדר," ענה מאסק לדורסי. "איך זה צריך להיראות?".
חילופי הטקסט, שנחשפו במסמכי בית המשפט שפורסמו ביום חמישי, הם חלק ממגוון חדש של תקשורת מהמחצית הראשונה של השנה שעוזרת לשפוך אור על המניעים מאחורי החלטתו של האיש העשיר בעולם לרכוש נתח עצום בטוויטר, ואז להחליט לקחת את זה לידיו הפרטיות תמורת 44 מיליארד דולר.
כשמאסק הכריז על 9% ממניותיו בטוויטר ב-4 באפריל, ואחריו למחרת טוויטר מינתה אותו בפומבי לדירקטוריון שלה, זה שיגר גלי הלם בעולם הטכנולוגיה וגרם לשמחה, שכן רבים שיערו שהוא ישפץ את הפלטפורמה שנאבק במשך שנים למצוא את בסיסה. כשמאסק הכריז על תוכנית ההשתלטות המפתיעה שלו שתעביר את החברה לפרטית שבועות לאחר מכן, הוא אמר שהיא נועדה לשפר את "כיכר העיר הדיגיטלית" ולפתח את הפוטנציאל של האתר.
שבועות לאחר מכן, מאסק קיבל רגליים קרות, וביולי, הוא הגיש בקשה לסגת מהעסקה - שלח את מאסק וטוויטר לבית המשפט בדלאוור. הם אמורים להתמודד במשפט למשך שבוע החל מה-17 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה