משפט

מזעזע: פלסטיני נעצר בחשד שאנס צעירה בחוף בבת ים

המשטרה עצרה פלסטיני בן 21 בחשד שאנס צעירה בחוף הים בבת ים בסוף השבוע שעבר. חוקרי משטרת בת ים פתחו בחקירה עם קבלת התלונה בידי תושבת העיר בטענה לאונס. החוקרים איתרו את החשוד אחרי שפתחו בחקירה עם קבלת התלונה, והוא נעצר לחקירה בתחנת המשטרה
מערכת ice |  1
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
המשטרה עצרה אתמול (רביעי) פלסטיני בן 21 בחשד שאנס צעירה בחוף הים בבת ים בסוף השבוע שעבר. חוקרי משטרת בת ים פתחו בחקירה עם קבלת התלונה בידי תושבת העיר בטענה לאונס. החוקרים איתרו את החשוד אחרי שפתחו בחקירה עם קבלת התלונה, והוא נעצר לחקירה בתחנת המשטרה.
המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בתל אביב. "בחקירה מאומצת הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר החשוד במעשה, תושב השטחים בעל אישורי כניסה מאזור חברון בן 21, והוא נעצר לחקירה בתחנה", נמסר מהמשטרה.
כזכור, לאחרונה טענה נערה ישראלית בת 17, כי בעל החושה בה שהתה יחד עם אחותה בחוף נואיבה שבסיני, אחמד סולימאן, פיזר לה סם אונס לתוך משקה, היכה ואנס אותה באכזריות. היא סיפרה: "נסעתי יחד עם אחותי הגדולה, הגענו לחושה שלו והוא התייחס אלינו באופן ידידותי. אפילו הרגשנו שהוא כמו אח, צחק איתנו. הוא דאג לנו להכל. לאוכל, היה נחמד, דיבר הרבה. בשלב מסוים הציע לנו להשתמש בסמים, אבל סירבנו. לא נגעתי בסמים בחיים שלי".
"בערב הוא נתן לי כוס תה, כשחזרתי לחושה הרגשתי ברע, מעורפלת ופתאום הוא היה מעליי. צעקתי לו שיזוז, שיעזוב אותי. במקום היו הוא, הטבח ועוד עובד. הוא לא הניח לי, אנס אותי ופצע אותי לכל החיים" הוסיפה הנערה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ז"ל
    כשאורי אנסבכר 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נרצחה ואז נאנסה הכותרת לא הייתה כל כך נזעקת. כנראה שאונס בבת ים ע ל ידי ערבי פחות נורא מרצח ואונס ביער ירושלים על ידי ערבי.
    סגור