משפט

הפורץ הסדרתי נתפס בזכות האובססיה שלו לבובספוג

בחמש פריצות שונות, אדוארד פרייס גנב טלוויזיות, טלפונים, מוצרי אלקטרוניקה וכלי נשק. אבל מה שעזר למשטרת טולסה לתפוס אותו היו דווקא פריטי הלבוש של בובספוג שהתחבאו במייבש
מערכת ice | 
תחמושת גנובה ופריטי לבוש של בוב ספוג (צילום משטרת טולסה)
בין התאריכים 23 ביולי ל-13 בספטמבר השנה, קיבלו הרשויות בטולסה, אוקלהומה, דיווחים על חמש פריצות שונות לדירות בווטרסייד. ברוב המקרים היו נסיבות דומות - דלת הכניסה נבעטה פנימה ומן דירות נגנבו אלקטרוניקה, אקדחים וטלוויזיות.
במספר מקרים נראה החשוד לבוש במכנסי בובספוג וגרביים, על פי מצלמות אבטחה ועדים. כשהחשוד הציע למכירה כמה פריטים גנובים בפייסבוק מרקטפלייס, ברקע התמונות שפירסם נראו אותם פריטי לבוש של בובספוג. הבלשים הגישו צו חיפוש בדירתו של אדוארד פרייס, המכונה גם "סמאק מן", ב-16 בספטמבר. הוא נעצר בגין פריצות מרובות.
במהלך חיפוש בדירתו, איתרו הבלשים מספר טלוויזיות, טלפונים סלולריים, אייפדים, טאבלטים, אקדחים, תחמושת, נתבי אינטרנט ומוצרי אלקטרוניקה אחרים נמצאו בדירה שבה שהה פרייס. מה שסגר את המעגל היו אותם פריטי הלבוש של בובספוג, שחיכו לחוקרים במייבש הכביסה. רבים מהחפצים שגנב כבר הוחזרו לקורבנות, נמסר מהמשטרה. 
פרייס נעצר בגין פריצה מדרגה שנייה לאחר הרשעה בפלילים, תוך הסתרת רכוש גנוב ביודעין והחזקת נשק חם בביצוע עבירה פלילית. פרייס נעצר עבור מספר פריצות בעבר, אך רוב האישומים הללו בוטלו בגלל שעד שלא התייצב, כך דווח ברשת FOX23.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה