משפט

מעילת הענק בבנק הפועלים: הפרשה שמסעירה את עולם הבנקאות

בנקאי מנהל מחלקה בבנק פועלים פיתח יחסי אמון שחרגו מיחסי בנקאי-לקוחה, והמערך הפנימי של הבנק זיהה פעולות חריגות בחשבון. הלקוחה התלוננה על מעילה של מיליוני שקלים, והעובד שנתפס הודה במעילה של 300 אלף שקל, והמשטרה עדיין חוקרת
מערכת ice |  3
בנק הפועלים (צילום Magma Images)
עובד בבנק הפועלים הודה כי מעל במאות אלפי שקלים באחד הסניפים המרכזיים, והושעה מעבודתו בפרשה שמסעירה את עולם הבנקאות בישראל.
המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונה לאחרונה של הבנק, לאחר שלקוחה התלוננה על מעילה של למעלה מ-20 מיליון שקל. החקירה הובילה אל אחד העובדים, מנהל מחלקה באותו סניף מרכזי של הבנק, שעבר בדיקת פוליגרף והודה אל מול מנהליו שמעל בסכום של מאות אלפי שקלים, בכ-300 אלף שקל. העובד הודה בסכום הענק, אך עדיין הרבה פחות מתלונתה של אותה לקוחה.
מדובר בבנקאי שהיה ביחסי אמון שחרגו מיחסי בנקאי לקוחה. לימים מערך הבקרה הפנימי של הבנק זיהה פעילות חריגה בחשבון והחל בבדיקה, בדיקה שהובילה לתלונה של אותה לקוחה ואז נפתחה חקירה פנימית של הבנק שהובילה לחקירת משטרה ובדיקת פוליגרף.
 
מבנק הפועלים נמסר: "הבנק הגיש לאחרונה תלונה במשטרת ישראל נגד העובד ועל כן אנו מנועים מלהרחיב בנושא. הבנק בודק ביסודיות ובקפדנות טענות בדבר מעילה בכספי לקוחות על פי הנהלים המחייבים, ובמקרים המתאימים מגיב בחומרה ונוקט בכל האמצעים האכיפתיים והמשמעתיים העומדים לרשותו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנק הפועלים הלבין כסף באמריקה והרשויות בישראל לא עשו
    ארנון 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים הלבין כסף באמריקה והרשויות בישראל לא עשו לא פתחו בחקירה פלילית אפילו
    סגור
  • 2.
    בנק הפועלים.
    אלכס 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוקחים דמי משמרת. דמי ניהול. האם שומרים על החשבון? ישנים בעמידה . פיקוח 0.
    סגור
  • 1.
    צפוי. ארגון פשע ששודד את הלקוחות.
    שחף 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנק הפועלים ארגון שהורשע בהלבנת כספים. ארגון אכזר חסר מצפון הגנבה מלקוח היא רק קצה הקרחון. עוד רבים וטובים הארגון שנקרא בכאילו בנק שודד את הציבור
    סגור