משפט

כתבי אישום נגד החשודים בקטטה ההמונית באילת

כתב אישום כנגד שישה חשודים בקטטה באילת צפוי להיות מוגש על ידי פרקליטות מחוז הדרום בימים הקרובים. בקטטה אחד המעורבים נפצע קשה
מערכת ice | 
קטטה המונית באילת (צילום פייסבוק)
פרקליטות מחוז הדרום צפויה להגיש כתב אישום כנגד שישה חשודים בקטטה שאירעה בפאב ב-1 בספטמבר בעיר אילת. אחד מהחשודים נפצע קשה בקטטה. על פי חקירת המשטרה, מדובר באירוע מתגלגל אשר החל בסילוקם בכוח של שניים מהמעורבים מהפאב כשעה לפני תחילת הקטטה.
האירוע החל כאשר שני מבלים התבקשו על ידי מנהל המקום לעזוב את הפאב, סירבו וכתוצאה מכך סולקו בכוח מהפאב. בעקבות סילוקם הם החליטו לנקום ולאחר זמן קצר חזרו למקום ובידם בנזין וזאת במטרה להצית את המקום. אחד המעורבים הצית את דלת הכניסה, אך גם בגדיו החלו לעלות באש והוא נכווה בכוויות בדרגות שונות.
 
כאשר הבחינו באש ארבעה מיושבי הפאב הם יצאו מהפאב על מנת לתקוף את השניים תוך שימוש מכל הבא ליד: קרשים, כסאות ברזל, בקבוקי זכוכית ואבנים. כתוצאה מהקטטה המקום ניזוק קשה ואחד המעורבים נפצע קשה. משטרת אילת איתרה ועצרה את החשודים בתוך מספר ימים ומעצרם הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום. מפרקליטות מחוז דרום נמסר כי בכוונתם להגיש כתבי אישום כנגד השישה בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה