משפט

כוכב הפלאש מואשם בעבירות פריצה לבתים

השחקן עזרא מילר, המוכר בתור "הפלאש", נעצר באשמת פריצה לבית בלתי מאוכלס ומצפה לעונשו
כליל חיון | 
אולפני האחים וורנר (צילום גטי אימג'ז)
עזרא מילר, המככב בתור "הפלאש" בסרטי גיבורי העל של DC מבית האחים וורנר, הואשם פלילית בפריצה, על פי דו"ח של משטרת מדינת ורמונט. משטרת מדינת ורמונט קיבלה הודעה על תלונה על פריצה מבית מגורים בסטמפורד בשעה 17:55. ב-1 במאי המשטרה מצאה כי מספר בקבוקי אלכוהול נלקחו מבית המגורים בזמן שבעלי הבית לא היו נוכחים.
לאחר איסוף הצהרות וצפייה בסרטוני מעקב, המשטרה מצאה עילה מספקת להאשים את מילר בפריצה לפשע לדירה לא מאוכלסת. המשטרה איתרה את מילר ב-7 באוגוסט בשעה 23:23. והוציא לו זימון לבית המשפט.
מילר שיכן אם בת 25 ואת שלושת ילדיה, בגילאי שנה עד חמש, בחווה הביתית של השחקן בסטמפורד, ויט. הנכס משמש כנכס חוות קנאביס ללא רישיון ויש לה מספר כלי נשק במקום, על פי הדיווח. מקור אחד ששוחח עם הרולינג סטון טען כי הילד בן השנה נמצא עם כדור רופף בפה.
זוהי רק ההסתבכות והשערורייה האחרונה בשרשרת של כאלה בהן עמד מילר בשנה האחרונה. הוא נעצר פעמיים בהוואי באביב הזה, פעם אחת על התנהגות הפרת סדר והטרדה ופעם נוספת על תקיפה מדרגה שנייה. מילר עומד בפני כמה האשמות על התעללות מנשים שונות ברחבי העולם, כולל חנק אישה בבר איסלנדי והטרדת אישה אחרת בביתה בברלין.
אולפני וורנר עוד לא הכריזו רשמית האם יפטרו את מילר או ימשיכו איתו במותג הגם ככה בעייתי שלהם. נכון לעת עתה, סרט סולו של "הפלאש" מתוכנן לצאת בשנה הבאה ואף לאחרונה הוכרז שבן אפלק ישוב בסרט לתפקידו כבאטמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה