משפט

קרן נויבך: "נתניהו, אתה הטלת ספק בכשירותו הנפשית של גנץ"

קרן נויבך, עיתונאית התאגיד, יצאה הבוקר נגד שני ראש הממשלה לשעבר בטענה כי אינם מתעניינים באוכלוסיית מתמודדי הנפש. המגישה לא חסכה ביקורת: "הליכוד בראשותו של נתניהו ונתניהו עצמו, לא בחלו בשום טקטיקה, כולל הטלת ספק בכשירותו הנפשית של המועמד לראשות הממשלה אז - בני גנץ"
מערכת ice |  8
אהוד אולמרט ובנימין נתניהו (צילום יוסי זמיר פלאש 90)

אמש (ראשון) המשיך משפט הדיבה ולשון הרע שהגיש ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו כנגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שכינה אותם בשידור חי "חולי נפש". שופטי בית המשפט המשיכו לדון בסוגיית לשון הרע והוצאת דיבה בהקשר לבריאותם הנפשית של התובעים. 

הבוקר כתבה עיתונאית התאגיד קרן נויבך, מגישת התכנית סדר יום ברשת ב', דברים נוקבים והיעדר אכפתיות ביחסם של שני ראשי הממשלה לשעבר כלפי מתמודדי הנפש.

 
כך כתבה נויבך נגד אולמרט: "בואו נתחיל מהסוף: את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לא מעניינים מתמודדי הנפש שנפגעו אתמול מהדיון הצהוב, הנמוך והחטטני שמטרתו הייתה להוכיח שבני משפחת נתניהו, הם הביטוי הנפסד הזה, שאולמרט השתמש בו כדי להגדיר אותם. ושאין לי שום כוונה לחזור עליו".
 
העיתונאית לא חסכה ביקורת גם מנתניהו: "הליכוד בראשותו של נתניהו ונתניהו עצמו, לא בחלו בשום טקטיקה בקרבות הפוליטיים שניהלו בשנים האחרונות. כולל הטלת ספק בכשירותו הנפשית של המועמד לראשות הממשלה אז - בני גנץ. ויאיר נתניהו עצמו? השתמש באותו ביטוי שאולמרט השתמש כדי לכנות את משפחת נתניהו ובשלל ביטויים מבחילים אחרים".
  והמשיכה: "ולא נתניהו, אתה לא "הענקת" 300 מיליוני שקלים למתמודדי הנפש, זה לא שלך לתת ולא עשית טובה לאף אחד. זה סכום עלוב מתוך תקציב המדינה ששייך לכולנו. ואם זה מה שהעבירה ממשלה ברשותך, בקושי מילאת תפקידך, יחד עם שלל פוליטיקאים אחרים שמעולם לא התעניינו באמת בבריאות הנפש. 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    סטטנים
    שרי 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין להשוות בואי מבינה לטובת מי את ..אבל ישב העבריין המורשע הגנב ודיבר והכפיש כימעט האמנתי לו לא אמר קוקו מטןרללי דיבר ברצינות עובדה שמנסה ללכת על סעיף אמת דיברתי ...בטלויזיה בזמן בחירות...אז אל תשווי
    סגור
  • 7.
    לגב' נויבך יש מונולוגים דוחים, בפתיחת כל תכנית שלה
    גיא. 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנים שהגעתי למסקנה שלא ניתן להאזין לגברת הזו. מי שיפשפש בדבריה יחשוב כי הצדקת של המדינה מדברת וכל האחרים רשעים ומושחתים. רק מי שעקב אחרי עלייתה בשידור הציבורי יודע כי רק בזכות קשרים בזויים הגיעה לאן שהגיעה. אין כשרון, אין חוכמה, אין דעת, אין תבונה. ראש חלול בגוף ריק.
    סגור
  • 6.
    קרן נוייבך גנץ שתה שתיה על הבמה וכמדומני
    אני 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה לגנץ גישור מעבר לכך קמפיין ארדואן נעשה עי השמאל אל תטיפי לבן ימין נתניהו מוסר ואם יש לכם יושרה אל תתנו גיבוי לעבריין המורשע האיש והמעופות אולמרט נ.ב רבין זל קיבל זריקה והיה שידור בטלויזיה על כך
    סגור
  • 5.
    לכל התגובות המשמיצות
    רם 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אתם לא מזדהים בשמכם ? למה אתם מסתתרים ? יש לכם דעה ? הביעו אותה באופן מכבד ונקי . אפשר ורצוי לחשוב אחרת , לבקר ולחיי פתרונות ודרך אחרת אבל למה הזלזול בדעתו של השני ? למה הירידות הנמוכות הללו ? קרן עושה את עבודתה ומעלה על סדר היום נושאים חשובים ביותר כל בוקר מזה שנים רבות , ואם שעתה אינה מצואת חן בעיניכם אל תקשיבו !
    סגור
  • 4.
    קרן נויבך
    יהויכין 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שאת מועלת ומרעילה וחוטא אין לך מקום ברשת הציבורית!! את פשוט מיותרת חבל על הכספים שמשלמים לך על רעל שאת מזריקה לציבור!!
    סגור
  • 3.
    עוד פלצנית ושקרנית אוכלת חינם ע"ח כולנו
    אבוטבול הצ'חצ'ח 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אדרבא, במקום לחרטט תביאי ציטוטים ממה שנתניהו אמר על יריביו ומה הם אמרו עליו ועל בני משפחתו, ואז נוכל להשוות. חוץ מזה, שקרנית, נתניהו לא אמר שהוא 'העניק' כסף ל'מתמודדי הנפש', אלא שלפני סיום כהונתו הוא העביר מתוך תקציב המדינה עוד 300 מיליון לטובתם. לא כמו החברים שלך ש'מעבירים' מיליארדים לסחטנים ערבים כדי לקנות את אצבעותיהם בכנסת, ועשרות מיליונים לשיפוץ ביתם הפרטי ולמימון הנאות אחרות (כמו טיולי הלפידיוט מסביב לגלובוס בכיסוי של 'נסיעות בתפקיד'), וכדי לממן את שחיתויותיהם מעלים לנו את המיסים לכל אורך החזית. ומה עושים זרזירי התשקורת? מוחאים כפיים, מאתרגים וחוגגים.
    סגור
  • 2.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נויבך - עוד נציגה של יהירות , התנשאות ,חד-צדדיות, צביעות . עוד משרתת של ה"גילדה" שמחליט מה טוב לנו , קובע מה חשוב לנו , ומנסה לכפות עלינו גם מה לדעת והעיקר מנסה להכריח אותנו לחשוב רק כמוהו.
    סגור
  • 1.
    תקשורת פח
    נמאס 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כשאת וחבריך תתחילו לבקר את הממשלה על מחדליה בדיוק כפי שעשיתם לנתניהו אז אאמין למילה שיוצאת מהפה שלכם בינתיים הוכחתם שאתם חלק מהמשחק בושה
    סגור