משפט

חפץ חושף: "בגלל שרה נתניהו התקשיתי להיות עד-מדינה"

חקירתו הנגדית של עד המדינה נמשכת בבית המשפט כשעו"ד בעז בן צור ממשיך לחקור. ניר חפץ סיפר על אי האמון שלו בחקירה וטען: "לא חושב שהיה פגם בהתנהלות מול וואלה ולא חרגתי מתפקידי כדובר. בשום פנים לא חשבתי שאני עושה משהו פלילי"
מערכת ice | 
ניר חפץ (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
חקירתו הנגדית של עד המדינה ניר חפץ נמשכת ביומה השביעי בבית המשפט המחוזי בירושלים. עו"ד בעז בן צור המייצג את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, ממשיך בחקירת חפץ והודיע כי החקירה תסתיים ככל הנראה ביום שני הקרוב. 
ההגנה במשפט ממשיכה לנסות להוכיח כי האתר היה שלילי ועוין לנתניהו באותם שנים. חפץ העיד כי אלוביץ' הבהיר לו שהאתר התגייס למען נתניהו באותה התקופה. עדות זו ניתה בשני האחרון.
בן צור התייחס בעיקר לשנים 2015-2016 ביום הבחירות וכניסתו של אבי גבאי למפלגת העבודה. במהלך הדיון עלו סרטוני ובן צור שאל את חפץ איך נתניהו תופס את הסיקור שלו: "ראה עצמו נרדף. תקשורת מגויסת להפיל אותו ואת הימין. הוא האמין שמשתמשים במשפחתו כדי להפיל אותו, זה בער בו. הוא עוסק במה שהוא רואה ניסיון לאזן, להכניס גורמים ימניים, בא מתחושת רדיפה. אם אני אומר מאות אינטראקציות בעניין - ממעיט. מדבר איתי על זה שעות, שנים".
 
בן צור פנה לחפץ ואמר לו כי הוא לא רואה פגם בהתנהלות וואלה ולשכת ראש הממשלה דאז, חפץ התייחס למסמך שקיבל משאול אלוביץ': ״קח גם את הנייר הזה שנתן לי אלוביץ׳ להעביר לנתניהו. הוא אמר שאפשר למצוא את כל החומר בגוגל. לא חושב שהיה פגם בהתנהלות מול וואלה ולא חרגתי מתפקידי כדובר. בשום פנים לא חשבתי שאני עושה משהו פלילי. לא העלתי על דעתי בשום שלב שמשהו שאני עושה מול וואלה הוא לא חוקי. לא אני ולא נתניהו חשבנו שאנחנו נמצאים במשהו פלילי. אני מדווח לך על המצב התודעתי שלנו״.
בהמשך, חפץ חשף כי הקושי שלו לחתום על ההסכם של עד המדינה מלבד המשפחה שלו היה שרה נתניהו. חפץ העיד כי הקשר שלו ושל אשת ראש הממשלה לשעבר היה קרוב. "שבתי ואני חושב. שרה נתניהו חכמה ובעלת אינטואיציות. יש לה הרבה תכונות יפות שלא באות לידי ביטוי בתקשורת. גם כשפעלתי לאזן את התמונה הזו עשיתי באמונה שלמה. לא אומר שהביקורת עליה, חלק יכולות להיות, אני כדובר להבליט את הפן החיובי. הקושי הרגשי שלי לחתום הסכם עד מדינה חוץ מהמשפחה שלי היה שרה נתניהו". חפץ גם סיפר כי הקשרים עם הזוג אלוביץ' הגיעו רק דרך שרה נתניהו ולא מצד בנימין נתניהו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה