משפט

זו המגישה שהופצו תמונות העירום שלה בטלגרם והוצעו למכירה

על פי הפרסום ב-YNET, המשטרה מצאה כי שלוש שנים אחרי שתמונות העירום של שרון פרי הופצו מהפלאפון שנגנב ממנה, הן הוצעו בתשלום ברשת על ידי הצעיר מאופקים שחשוד בהפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים
מערכת ice |  3
טלגרם (צילום freepik, pexels)
ימים ספורים אחרי שהמשטרה הודיעה על מעצרו של צעיר מאופקים שעמד מאחורי הפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות ישראליות תמורת תשלום באמצעות אפליקציית טלגרם, תוך שימוש בקבוצות ייעודיות באפליקציה - ללא ידיעתן או הסכמתן של המצולמות. 
פרסום ראשון ב-ynet גרס כי שלוש שנים אחרי שתמונת עירום של מגישת הטלוויזיה שרון פרי הופצו בשל גניבת הסלולארי שלה - מסתבר כי הן הוצעו למכירה ברשת הטלגרם על ידי צעיר מאופקים, יחד עם תמונות של נשים נוספות. פרי מסרה עדות הערב במשטרה וזיהתה כי אכן מדובר בתמונות שלה.
נוסף על כך, השוטרים חשפו במהלך פעילותם מספר קבוצות, חלקן סגורות, שכללו תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ישראליות, לרבות עשרות קטינות, בהם צפו על פי החשד אלפי חברים בקבוצה - תמורת תשלום ששילמו למנהלי אותן קבוצות. 
פרי כזכור, עמדה ב-2018 במרכז הסערה כאשר התנהל מצוד מאחורי מדליף תמונות העירום שלה, רק בשנה שעברה נעצר אותו המפיץ, תושב תל שבע בן 29 שעמד מאחורי המעשה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה צריך להצטלם מי שחשוב שלא יראו תמונות שלה לא צריכה ל (ל"ת)
    מירי 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה זה השטויות האלה,כולה תמונות,באינטרנט יש מלא
    רובין הוד 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדפדפים את התמונות ולא שמים לב.
    סגור
  • גועל נפשששש
    איכססס 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתבייש! בנות ישראל אינם הפקר!!! איפה צניעות של אימותינו??? בדורות האחרונים נהיינו דוחים ומגעילים! אם הרבה יתאבדו או ישתו אקונומיקה וימותו, אתה תעשה גם??? למה לא? הרי יש הרבה... אז כיוון שאין זה דרך חיים ושכלי, גם כאן זה לא אומר שבאינטרמת זה בסדר!!! זה טמטום וזנות!!! יש הרבה מתאבדות ושהתאבדו בגלל זה!!! אין יום כיפור ויסורין מכפרים על זה!!! יש ספר 'ראשית חכמה' שבו יש את 'מסכת חיבוט הקבר' ו'מסכת גהינם'... ברצינות, מוזמן לבדוק. תפתח את 'מסכת גהינם' פרק שלישי, זה מאוד קצר. (למקרה שלא תפחד לישן, תקרא ביום... המלצה שלי) בתחילת הפרק תבין מה קורה לאנשים כאלה שעושים גועלללל כזה כמו הגועלייי שבכתבה (כן, זה שהפיץ את התמונות). גוד נייט. הכל באהבה ובכדי לתת מוסר כחובתי.?? **רק אל תשכחו לקרוא. זה סה"כ כדף/עמוד בלבד!**
    סגור