משפט

הותר לפרסום: אורן קובי הוא איש העסקים החשוד בהונאה והלבנת הון

נחשף שמו של החשוד שנעצר בחשד להונאת נושים, הלבנת הון, עבירות של הברחת נכסים, הסתרת פעילות כלכלית, העלמת מיסים, דיווחים כוזבים ועבירות מיסים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים
מערכת ice | 
אורן קובי (צילום האתר של אורן קובי)
לאחר שבוצע בשבוע שעבר מעצר של איש עסקים בתום חקירה סמויה משולבת של משטרת ישראל, רשות המיסים והכונס הרשמי, שייחסו לו חשדות של הונאת נושים, הלבנת הון ועבירות מיסים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים, נחשף היום (רביעי) שמו - אורן קובי עוד מיוחסות לחשוד עבירות של הברחת נכסים, הסתרת פעילות כלכלית, העלמת מיסים, דיווחים כוזבים ועוד. 
המשטרה עצרה ביום שלישי שעבר את מי שהוגדר איש עסקים מוכר בחשד לעבירות הונאה והלבנת הון בהיקפים של עשרות מליוני שקלים. על פי הודעת המשטרה, מדובר בחשוד בן 39, תושב תל אביב, שרשום כפושט רגל. על פי החשד, קובי, הרשום כפושט רגל, פתח חברות נדל״ן ורשם אותן באופן כוזב על אנשי קש על מנת להימנע מתשלום לנושיו, להם הוא חייב מיליוני שקלים. 
החקירה התנהלה בשיתוף מפלג הונאה משטרת ת״א, עם היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי וחקירות מע״מ ת״א ומשרד מע״מ גוש דן ברשות המסים.  קובי הובא לדיון בבימ״ש השלום בת״א, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה