משפט
אל על נתבעת: הופעה מביכה במסעדת יוקרה - בגלל טעות של חברת התעופה
זוג ישראלים יצא לטיול שנראה מושלם על הנייר - עד שהתברר שחפץ אחד חיוני לא הגיע ליעד. החיפוש אחר פתרון הוביל אותם להתמודדות לא צפויה, שסופה תביעה כספית משמעותית
נסיעה שתוכננה להיות חוויה אלגנטית ומהנה במדריד הובילה שני נוסעים ישראלים להגיש תביעה כספית נגד חברת אל על. השניים, שטסו במחלקת עסקים בספטמבר האחרון בטיסה שהופעלה בשיתוף חברת איבריה, טוענים כי אובדן המזוודה שלהם גרם לשיבוש טיול שלם ואף לפגיעה אישית ותדמיתית.
על פי כתב התביעה, בני הזוג המתינו לאחר הנחיתה לצאתם של תאי המטען, מתוך ציפייה שמזוודתם תופיע במהרה - במיוחד מאחר שטסו במחלקת העסקים. אולם, ככל שהזמן חלף, התברר להם שהמזוודה כלל לא נחתה איתם. לדבריהם, האירוע התרחש דווקא ביום בו תכננו להשתתף בארוחת ערב רשמית ומוקפדת במסעדת מישלן בעיר, אירוע שבמרכזו עמדו הופעה מכובדת ורושם מקצועי.
לפי ynet, האישה, עורכת דין ותיקה המצהירה כי היא נוהגת ללבוש מותגים יוקרתיים באופן קבוע, הסבירה כי מצאה את עצמה ללא ביגוד חלופי מתאים. בתביעה נטען כי היא מקפידה על לבוש איכותי ממותגים בינלאומיים, ולכן חשה כי אינה יכולה לרכוש פריטים זולים או כאלה שלא תואמים את סגנונה. לבסוף נאלצה להגיע לאירוע הרשמי כשהיא נעולה בנעלי סניקרס - מצב שלטענתה גרם לה תחושת בושה בפני האורחים.
הזוג מעריך את הנזק שנגרם לו בכ-40 אלף שקלים, סכום הכולל לטענתם עוגמת נפש והוצאות שנכפו עליהם בעקבות האירוע.
עוד ב-
אל על הגיבה ואמרה: "כתב התביעה המדובר טרם התקבל בחברה. עם קבלתו, החברה תלמד אותו ותגיב במסגרת ההליך המשפטי כמקובל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



