משפט

איומים על חבר המשלחת הישראלית: "אתה מוזמן להלוויה שלך"

משלחת ישראלית תחת איומי טרור: טקס הפתיחה של האולימפיאדה ייערך השבוע וחלק מהספורטאים שייצגו את ישראל במשחקים בפריז עדיין ממשיכים לקבל איומים על חייהם
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, פלאש 90/ חיים גולדברג)
תחרות בצל איומי הטרור: חלק מהספורטאים שייצגו את ישראל באולימפיאדת פריז, ביניהם פיטר פלצ'יק, קיבלו מיילים עם מסר מאיים לקראת האולימפיאדה: "אתם תמותו ב-27 ביולי". מדובר בהמשך ישיר לאיומים שנשלחו לאנשי המשלחת בסוף השבוע האחרון. הוועד האולימפי הגיב: "אנו מלווים בצורה הדוקה על-ידי גורמי הביטחון".
התחרות הבינלאומית קרבה בצעדי ענק וברקע חשש כבד מפגיעה של גורמים עוינים. צרפת אסרה על כ-4000 איש את הכניסה לאירועי האולימפיאדה. על פי שר הפנים הצרפתי הרשימה השחורה כוללת חברים בתנועות קיצוניות וגם גורמים המזוהים עם רוסיה ובלארוס
אלא שטקס הפתיחה של האולימפיאדה ייערך השבוע וחלק מהספורטאים שייצגו את ישראל במשחקים בפריז עדיין ממשיכים לקבל איומים על חייהם.
במהלך השבת נשלח לנושא דגל ישראל בטקס הפתיחה, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק, ולשחיין מירון חירותי מייל ובו "הזמנה" להלוויה של עצמם, עם מסרים מאיימים, רגע לפני שהם נוחתים בבירת צרפת. "אתה מוזמן להשתתף בהלוויה של מירון חרותי, מת ב-27 ביולי 2024", נכתב בהודעה המזעזעת, שנשלחה יחד עם לינק ובו "מיקום" לאירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה