משפט

בעקבות מותה הטרגי של הצעירה: כתב אישום הוגש נגד בעל המסעדה

כתב אישום הוגש נגד בעל מסעדה בראש פינה בגין גרימת מותה ברשלנות של אושר דרעי לפני כשלוש שנים כתוצאה מהתקף אלרגיה חמור לחלב. בכתב האישום נכתב כי בעל העסק  "הפר את חובת הזהירות, לא קבע נהלי בקרה לגבי מזון ויצר סיכון בלתי סביר לחייה של אושר"

מערכת ice | 
משפט (צילום shutterstock)
אמש (שני) הוגש כתב אישום נגד בעל מסעדה בראש פינה בגין גרימת מותה ברשלנות של אושר דרעי. אותו כתב אישום חמור הוגש בשל האירוע הטרגי שהתקיים לפני כשלוש שנים, כאשר אושר דרעי ז"ל חוותה התקף אלרגיה חמור לחלב לאחר שטעמה מקינוח חלבי במסעדה המקומית. 
הבוקר (שני) דווח בתוכנית "הבוקר הזה" בתחנת הרדיו כאן רשת ב', כי בכתב האישום שהוגש נגד בעל העסק, נכתב כי הוא "הפר את חובת הזהירות, לא קבע נהלי בקרה לגבי מזון ויצר סיכון בלתי סביר לחייה של אושר".
בעקבות הפרסום של תוכנית הבוקר בכאן רשת ב', אביה של אושר דרעי מיהר להגיב ואמר: "שום דבר לא יחזיר לי את בתי אהובתי לחיים. עם זאת כתב האישום שהוגש נגד בעל המסעדה מדגיש את הרשלנות הפושעת, שבגללה בתי אכלה קינוח חלבי במסעדה בשרית כשרה - ושילמה על כך בחייה. כולי תקווה שבית המשפט ימצה את הדין עם הנאשם".
כאמור אותו אירוע טרגי התרחש לפני כשלוש שנים. בת ה-22 חוותה התקף אלרגיה לחלב לאחר שטעמה מהקינוח החלבי שהוגש לה במסעדה. על פי הפרטים, למרות שמדובר במסעדה בשרית, הוגש לצעירה קינוח שהכיל קצבת חלבית ולא קצבת צמחית, דבר שהוביל למותה הטרגי.
בעקבות אותו אירוע מצער, הפרקליטות התכוונה להעמיד לדין שני עובדים במסעדה, ביניהם עובד בן 17. על פי הפרסום, אחד המלצרים התבקש לקנות קצפת ולאחר שאותו מוצר אזל מהסופר הסמוך למסעדה, הוא החליט לרכוש קצפת חלבית. בעת שיחת הטלפון האחרונה שקיימה אושר דרעי ז"ל עם אמה, היא אמרה: "אני לא מרגישה טוב, אני הולכת למות". אכלנו בשמחה אני ואלה, הזמנו קינוח והקינוח היה חלבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה