משפט

תקף מינית גבר: זה שחקו זוכה האוסקר שחוזר לבית המשפט

גבר אנונימי מאשים את קווין ספייסי בתקיפה מינית ודורש פיצויים. השחקן אשר הואשם בעבר בביצוע תקיפות מיניות וזוכה מאשמה ניצב שוב בפני משפט בבריטניה. וגם: HBO חושפת את דרכי הפעולה של כוכב  

מערכת ice | 
קווין ספייסי (צילום shutterstock)
שחקן זוכה שני פרסי האוסקר, קווין ספייסי אשר זוכה מאשמה בגין ההאשמות שיוחסו לו בגין תקיפות מיניות שהתרחשו בשנים 2004 עד 2008 עומד בפני תביעה נוספת. הפעם, כוכב הסדרה "בית הקלפים" יועמד למשפט אזרחי בבריטניה בגין האשמות לתקיפה מינית.
כפי שדווח שלשום (שלישי) אתר החדשות דדליין, בכתב התביעה שהוגשה עוד בשנת 2022, נטען כי הקורבן, גבר שביקש להישאר אנונימי, מאשים את ספייסי כי תקף אותו מינית באוגוסט של שנת 2008 וכתוצאה מהאירוע ספג נזקים כלכליים ופסיכיאטריים. עורכי דינו של השחקן מיהרו להגיש כתב הגנה אך לא הספיקו לעשות זאת במסגרת הזמן שניתנה. 
היות וכתב ההגנה לא הוגש בזמן, התיק ממשיך למשפט שנכון להיום לא ידוע מתי יתקיים. אירוע זה קורה על רקע שידורה של הסדרה החדשה של HBO בשם "קווין ספייסי נחשף" אשר מבקשת לחשוף את פניו האמיתיות של השחקן על אף זיכויו במשפט. הסדרה שמביאה עדויות של 10 גברים מספקת הצצה לשיטות הפעולה של השחקן הרבה לפני שנת 2004.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה