משפט

קנסות של 1,000 שקל: מי נאלצים לשלם ביוקר?

עם סיום המחאה בתל אביב-כלל הצירים נפתחו לתנועה למעט מקטע ברחוב בגין מול הקריה. כמה עשרות מפגינים הפרו את הסדר הציבורי וחסמו צירים: מפר סדר נעצר ונרשמו 16 דו"חות בסך 1000 שקל  על הפרעה לתנועה וחסימת צירים
מערכת ice |  1
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
אלפי מוחים שהגיעו הערב למתחם ברחוב קפלן הביעו את מחאתם כחוק ועל פי התנאים שסוכמו עם מארגני המחאה. מנגד, כמה עשרות מפגינים  הפרו את הסדר הציבורי וחסמו צירים: מפר סדר נעצר ונרשמו 16 דו"חות בסך 1000 שקל על הפרעה לתנועה וחסימת צירים
הערב במסגרת מחאה שאושרה ע"י המשטרה ונערכה כסדרה, בהתאם לתנאים שנקבעו, הגיעו מוחים שהפגינו באופן לגיטימי למתחם שהוקצה לטובת המחאה, כאשר בתום המחאה רוב הציבור התפנה מהמקום למעט כמה עשרות מפגינים מול שער בגין של הקריה.
 
במקביל, התקבצו מספר מפגינים אשר ירדו וחסמו את כביש 20 לכיוון צפון לזמן קצר וכל זאת על מנת לפגוע במרקם התקין של שגרת החיים, תוך ניסיונות לחסום ציר תנועה ולמנוע את חופש התנועה מכלי רכב שנעו על הציר.
כוחות המשטרה פינו את המפגינים מהכביש, מפר סדר אחד נעצר לאחר שהתנגד להתפנות והתעמת עם השוטרים. במהלך הפרות הסדר נעצר  מפר סדר אחד ונרשמו 16 דוחות על סך 1000 ₪ בגין הפרעה לתנועה. כלל הכבישים נפתחו לתנועה למעט מקטע של רחוב מנחם בגין מול הקריה.
משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק 16
    חי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להוציא דוח לכל מי שיורד לכביש
    סגור