משפט

ראש הממשלה לשעבר משיב לתביעת הענק שהגיש בן גביר: "אדם אלים"

אהוד אולמרט, ראש ממשלת ישראל לשעבר, הגיש כתב הגנה לבית המשפט בעקבות התביעה שהגיש נגדו איתמר בן גביר על סך של 750 אלף שקל בגין "לשון הרע": "ידוע כאדם קיצוני ואלים, בעל דעות קיצוניות ואלימות, הדוגלות בתורתם של הרב מאיר כהנא ושל הרוצח, ברוך גולדשטיין המנוח"
מערכת ice |  5
אהוד אולמרט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ בן דורי, יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיש לאחרונה לבית משפט השלום בירושלים תביעה בגין לשון הרע נגד ראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד אולמרט, זאת בטענה שהוא "פגע בשמו הטוב", על סך של 750 אלף שקל.
התביעה של בן גביר מגיע על רקע דבריו של אהוד אולמרט בראיון שערך לטלוויזיה הטורקית בחודש דצמבר 2023, שם אמר כי "מה שאני חושב על בן גביר וחבריו הבהרתי כבר בישראל, לא בטורקיה, בישראל מולם בצורה הקיצונית ביותר. אני אומר שהם שוחטים, שהם הורגים, הם רוצחים, הם מחבלים. אני אומר את זה על אנשי, על השרים שלי בממשלת ישראל, אני לא צריך שתזכיר לי מי הם".
 
היום (חמישי) פורסם על ידי העיתונאי אביעד גליקמן כי אולמרט הגיש כתב כתב הגנה לבית המשפט נגד תביעת הדיבה שהגיש נגדו השר ‎איתמר בן גביר במסגרתו הוא תוקף בחריפות את בן גביר.
בכתב ההגנה טען אולמרט: "מבחינת בן גביר, החטופים יכולים 'להירקב' עד מוות במנהרות, ולספוג התעללויות מחרידות, ובלבד שנשתלט על כל 'ארץ ישראל'", כותב אולמרט בכלב ההגנה באמצעות עו"ד אמיר טיטונוביץ וממשיך: "למרות עבירות התנועה הרבות, בהן הוא נתפס, בעבר, ממשיך בן גביר להורות לנהגו לחצות צמתים, במהירות רבה, ובעת שהאור ברמזור אדום".
"הנה, ימים ספורים לפני הגשת כתב ההגנה, גרמה הוראתו זו של בן גביר לכך שכלי הרכב, בו הוא נסע, חצה צומת, באופן האמור, התנגש בכלי רכב אחר, שחצה את הצומת, התנגש בעמוד והתהפך. בן גביר גם אינו נהנה משם טוב, לא במדינת ישראל ולא מחוצה לה. להיפך: הוא ידוע כאדם קיצוני ואלים, בעל דעות קיצוניות ואלימות, הדוגלות בתורתם של הרב מאיר כהנא ושל הרוצח, ברוך גולדשטיין המנוח והנו תלמידו המצטיין של מאיר כהנא – מייסד תנועת 'כך', אשר הוצאה אל מחוץ לחוק בישראל – וכי על ברכיו של הרוצח הוא ישב, ומדדיו הוא ינק את תורתם הגזענית והפשיסטית".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן גביר קדימה אתה בונה ישראל והוא הורס ישראל לא לוותר (ל"ת)
    אבי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    פתאום לזבלה העבריין יש כסף לתביעות..... (ל"ת)
    אורן 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    אולמרט, הגזמת!
    לימור 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    136 0
    אולמרט אתה ממשיך לעשות למדינה נזק. ראשית, ראש ממשלה מורשע שישב בכלא ועכשיו אתה מכביר לעשות ומפזר רפש גם בחו"ל. הגזמת לגמרי. ולא שאני מצדיקה את בן גביר, אבל ישהו באמת חייב לעצור אותך. היה ראוי שאחרי הרשעתך, תהיה צנוע ותיעלם מהמסך.
    סגור
  • 2.
    העברין ראש הממשלה אולמרט לשעבר
    ברוך 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    155 0
    אין אפשרות להוריד חלק מהתואר
    סגור
  • 1.
    שהפח ישלם לפח... (ל"ת)
    מומו 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור