משפט

שחיתות בעירייה רגע אחרי הבחירות: להב 433 חוקרת את החשדות

ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 (יאח"ה), התנהלה  חקירה סמויה, בחשד למעורבות של ראש רשות בדרום הארץ ונוספים, בביצוע עבירות על טוהר המידות. כעת החקירה הפכה גלויה ונעצרו מספר חשודים
מערכת ice | 
תחנת משטרה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המאבק של משטרת ישראל בעבירות של טוהר המידות ושחיתות ציבורית עולה מדרגה. ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 (יאח"ה), התנהלה  חקירה סמויה, בחשד למעורבות של ראש רשות בדרום הארץ ונוספים, בביצוע עבירות על טוהר המידות.
הבוקר [ראשון] הפכה החקירה הסמויה לגלויה ובתוך כך, עוכבו  מספר חשודים, בוצעו חיפושים וזומנו לחקירה מעורבים נוספים. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותבצע חקירה במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים.
במקביל לכך, היחידה ללוחמה בפשיעה של מחרב ירקון במחוז תל אביב עצרה לפני זמן קצר חשוד כבן 35 בביצוע בשנים האחרונות  עבירות מין במספר נשים צעירות,חלקן בהיותן קטינות
בעקבות פרסומים ברשת, לפי הם על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין בנשים צעירת פתחה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון בחקירת האירועים. היום, בסיום החקירה הסמויה, במהלכה בוצעו פעולות רבות ונגבו עדויות ממספר קורבנות, נעצר החשוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה