משפט

עדות מהסיוט הכי גדול בטיסה: דלת המטוס נקרעה, הרגל כמעט נשאבה

עדות מנוסע שישב הכי קרוב לדלת המטוס שנקרעה בזמן טיסה 1282. טיסת אלסקה איירליינס שיצאה מכלל שליטה: "שתי הנעליים שלי נשאבו החוצה"
מערכת ice | 
תא טייס (צילום pexels)
גבר מקליפורניה תיאר את הרגע המפחיד בו דלת המטוס נקרעה באוויר והוא כמעט נשאב החוצה. חייו ניצלו בזכות חגורת המושב, אך אותו נוסע נשאר מצולק לכל החיים. הסיוט התרחש בטיסה של אלסקה איירליינס כשהנוסע יושב במרחק של סנטימטרים בודדים מהחור שנפער במטוס כשהדלת עפה באמצע הטיסה.
קוונג טראן שהתראיין ל-BBC תיאר כי חגורת הבטיחות הצילה את חיו, בזמן שהטלפון שהחזיק, הגרביים והנעליים שלו נתלשו על ידי שחרור בלתי מבוקר של אוויר כ-16,000 רגל מעל פורטלנד. טראן הוא בין שבעת הנוסעים הנוספים שהגישו תביעה כנגד חברת בואינג, אלסקה איירליינס וספיריט איירוסיסטמס. החברות סירבו להגיב על המקרה. 
התמונות מהמקרה הטראומתי הראו חור רחב בצדו של מטוס הבואינג. מהחקירה הראשונית על המקרה מצאו הרגולטורים בארה''ב ארבעה ברגים קריטיים חסרים שנועדו להחזיק את הדלת. כתוצאה מהמקרה, אף אחד מה-177 הנוסעים והצוות שהיו על המטוס לא נהרגו אבל טראן שישב הכי קרוב לדלת סבל מפציעות וחתך ברגלו. 
עוד הוסיף טראן, בן ה-40 על המקרה המפחיד כי זה קרה זמן קצר לאחר ההמראה, הוא בדיוק תכנן לנמנם" "הקברניט בדיוק הודיע שעברנו את ה-10,000 רגל ואז החור התפוצץ עלינו ואני זוכר שהגוף שלי עלה למעלה ונאבק בחגורה, כשכל הגוף התחתון שלי נשאב למטה"
 
"הדחיסות נמשכה בערך כ-10 או כ-20 שניות אני מסתכל מסביב הנוסעים לא האמינו למה שקורה, זו פעם ראשונה בחיי שהייתה לי תחושה של חוסר שליטה על החיים שלי, הייתי חסר אמון שאצא מזה חי", תיאר טראן. 
"הטלפון שהיה בידי נעלם, כולל הגרביים והנעליים", המשיך הנוסע המבוהל. המטוס הצליח בסופו של דבר לבצע נחיתת חירום חזרה לנמל התעופה הבינלאומי של פורטלנד ושירותי החירום מיהרו אל הנוסעים להגשת טיפול מידי.
 
התובעים שהיו בזמן טיסת האימה דורשים פיצויים, אם כי בתביעה לא צוין סכום מדויק. עורך הדין של טראן מסר על המקרה כי: "תהליך ההתדיינות עלול להימשך כמה שנים מכיוון שיש הרבה נוסעים מעורבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה