משפט

ניסיון פיגוע בירושלים: מחבל שלף סכין לעבר לוחמי שב"כ | צפו

לוחמי מג"ב סיכלו ניסיון פיגוע דקירה בצומת ההוספיס, הממוקמת בעיר העתיקה בירושלים. לוחמי מג"ב עצרו את המחבל לבדיקה, בעקבות חשד שהועלה נגדו, כשזה התקרב אליהם, שלף סכין וניסה לדקור אותם

מערכת ice | 
הסכין של המחבל (צילום דוברות המשטרה)

משטרת ישראל הודיעה כי הערב (ראשון), מעט אחרי השעה 21:00, הגיע מחבל בסמוך לעמדת הבידוק המשטרתית באזור צומת ההוספיס בעיר העתיקה בירושלים. לאחר שלוחמי מג"ב החלו לחשוד בו, קראו לו לבדיקה וכשזה התקרב לעברם, שלף סכין וניסה לדקור אותם. הלוחמים הגיבו במהירות ונטרלו את המחבל בירי. משטרת ישראל מסרה כי אין נפגעים בקרב הלוחמים. 

מלבד זאת, משטרת ישראל דיווחה כי במהלך נטרול המחבל, נפצע עובר אורח ברגלו (ככל הנקרה מנתז). על פי גורמי הרפואה שבחנו את מצבו הרפואי, עובר האורח נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. 
 



בעקבות ניסיון הפיגוע שנערך באזור צומת ההוספיס בעיר העתיקה בירושלים, מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיעו לזירה, ובדקות אלו מקיימים הערכת מצב עם מפקד מרחב דוד ויתר המפקדים בעיר העתיקה. 

משטרת ישראל וכוחות הביטחון נחשפים בתקופה האחרונה לניסיונות פיגוע רבים ברחבי המדינה. כבר בתחילת החודש, המשטרה והשב"כ פרסמו הודעה משותפת ובה ציינו כי הוגש כתב אישום נגד ראזי חמאדה, מחבל כבן 20, ערבי ישראלי תושב שפרעם. בחקירה נאספו ראיות המלמדות כי הנאשם החליט להצית אזור מסחרי ליד בתי הזיקוק בחיפה, לאור תמיכתו בארגון הטרור "חמאס". 
עוד בחקירה על אותו מקרה, התגלה כי אותו מחבל פעל לבדו, ללא תשתית ולא היה בקשר עם החמאס ברצועה. בחקירתו, נמצא כי היה מעורב בהפרות סדר נוספות, כמו ב"שומר חומות" בהר הבית.

(צילום: דוברות המשטרה)
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה