נבחרת אייס
מדוע העם היהודי הוא הבעלים הבלעדי בארץ ישראל השלמה?
זהו המאמר החשוב ביותר שכתבתי עד כה. במאמר זה אביא נקודות מפתח מההיסטוריה המוכיחות את זכותו של העם היהודי לארץ ישראל כולה. יש לעם היהודי זכות בלעדית לארץ ישראל לא רק על בסיס התנ״ך וההיסטוריה העתיקה, אלא גם על בסיס החוק הבינלאומי וההיסטוריה המודרנית
בעשורים האחרונים השמאל הישראלי הולך ומאבד את הביטחון בצדקת זכותנו על הארץ. עמותות השמאל עתירות התקציבים מאירופה, תעשיית הקולנוע והתקשורת הישראלית מפמפמים ללא הרף את ה-"נרטיב הפלסטיני" מצד אחד, ומערכת החינוך הישראלית עצמה עברה השתלטות עוינת על ידי השמאל הפרוגרסיבי מצד שני.
לימודי התנ״ך וההיסטוריה מלומדים באופן הכי מינימאלי, על נושאים שוליים, ומשאירים את הנוער הישראלי בור לחלוטין לגבי ההיסטוריה של העם היהודי וארץ ישראל, וגם לגבי ההיסטוריה העולמית הכללית. כעת משרד החינוך רוצה לבטל כליל את הבגרויות בהיסטוריה ותנ״ך.
במאמר זה, ארצה לסקור נקודות מפתח בהיסטוריה של ארץ ישראל והעם היהודי, המוכיחות את זכותנו על הארץ. נתחיל בתקופת התנ״ך. ישנם אינספור פריטים ארכיאולוגיים שהתגלו במאות שנים האחרונות, אשר מאששים את אמיתות התנ״ך, לפחות החל מהתקופה של ממלכות ישראל ויהודה. אחת התגליות הארכאולוגיות החשובות מתקופת התנ״ך היא "כתובת השילוח".
מדובר בכתבות אשר נחקקה בעברית עתיקה על הקיר במקום המפגש בנקבת השילוח, במקום בו הכורים של המנהרה משני הצדדים נפגשו והשלימו אותה. היא מתוארכת לתקופה של לפני 2600 עד 2800 שנה. הכתובת מוכיחה את סיפור כריית תעלת השילוח בירושלים המתוארת במקרא. הכתובת נמצאת במוזאון באיסטנבול מכיוון שהיא נמצאה בירושלים בתקופה העות'מאנית. ממצאים ארכיאולוגים רבים של האשורים, בבלים, פרסים, אדומים, מצרים, מואבים, פיניקים ועוד המזכירים את ירושלים, בית המקדש, בית דוד, ממלכות ישראל ויהודה וכו׳ נמצאו בתוך ומחוץ לארץ ישראל.
מיד לאחר התקופה בה מסתיים התנ״ך מגיעה לארץ ישראל התקופה ההלניסטית. סיפורי המרד היהודי בממלכה הסלאוקית-יוונית והקמת ממלכת החשמונאים העצמאית מתועדים בספרי המכבים (אשר מהווים חלק מהתנ״ך הנוצרי) ובאינספור ממצאים ארכיאולוגים. לאחר פחות ממאה שנות עצמאות של הממלכה החשמונאית, ממלכת יהודה נכבשה על ידי האימפריה הרומית. אין ספק כי גם בתקופה הרומאית המוקדמת וגם בתקופה היוונית, רובו של העם היהודי חי בארץ ישראל, למרות שהיו קהילות יהודיות גדולות בגולה.
לאחר יותר ממאה שנות שלטון רומאי, מרדו היהודים ברומאים במרד הגדול בשנת 66 לספירה. למרות שחרב בית המקדש, המרד היהודי נחל כישלון חרוץ, ומאות אלפי יהודים נהרגו ונמכרו לעבדות ברחבי האימפריה, רוב העם היהודי נשאר בארץ ישראל. המרד הגדול הותיר כמה חותמים ארכיאולוגים מרשימים המוכיחים את הקדמוניות שלנו בארץ ישראל. כדי לחגוג את הניצחון על היהודים, הקימו הרומאים את שער טיטוס במרכז רומא.
מדובר בשער ענק עשוי משיש, ובתוכו חקוקה סצנת תהלוכת הניצחון ברומא לאחר דיכוי המרד. רואים בה חיילים רומאים נושאים את כלי הקודש מבית המקדש בירושלים, כולל המנורה. השער ניצב עד היום במרכז רומא בשלמותו, ועדיין ניתן לראות בבירור את המנורה של בית המקדש בתוך השער.
בסמוך לשער נמצא הקולוסאום, אשר נבנה בזכות הכסף והאוצרות שנבזזו מבית המקדש היהודי בירושלים. ממצא ארכיאולוגי חשוב נוסף מתקופה זו הם מטבעות רומאים עליהם כתוב "יהודה השבויה" - judea capta. לכבוד הניצחון על היהודים, הרומאים הכניסו לשימוש בכל רחבי האימפריה מטבע זה, ולכן הם נמצאו במקומות רבים.
מטבע judea capta
בשנת 132 לספירה פרץ המרד היהודי האחרון כנגד הרומאים - מרד בר כוכבא. אמנם תחילה המרד נחל הצלחה, והיהודים הצליחו לשחרר את ירושלים ולכונן סביבה ממלכה עצמאית למשך כשנה, אך לבסוף הרומאים גייסו את הלגיונות שלהם מכל רחבי האימפריה (אפילו מהקצה השני שלה בבריטניה), ריסקו את המרד והרגו מאות אלפי יהודים.
בעקבות המרד החליט הקיסר אדריאנוס להעניש את היהודים, ושינה את שם הפרובינציה מ-"יהודה" ל-"סוריה-פלסטינה". מהיכן הגיע פתאום השם פלסטין לחבל ארץ זה? הרומאים הכירו מכתבים יוונים עתיקים את אזור החוף של ארץ ישראל בתור "פלסטין", זאת על שם העם הפלישתי העתיק שישב בה. מי הוא אותו עם פלשתי? האם הפלסטינים הערבים של היום הם צאצאים שלו? ממש לא. הפלישתים היו חלק מ-"גויי הים" שהגיעו מהאי כרתים ופלשו למזרח הים התיכון לפני 3200 שנה. הם נעלמו מספרי ההיסטוריה, יחד עם עשרת שבטי ישראל, כאשר האשורים כבשו והגלו אותם, 700 שנה לפני התקופה הרומאית. בדיקות DNA בקברים פלישתים באשדוד ואשקלון הוכיחו כי הפלישתים הם עם ממוצא יווני, ואין להם שום קשר לערבים או ל-DNA של פלסטינים בני זממנו.
בגלל ההחלטה של הקיסר אדריאנוס לשנות את שם הארץ לפלסטין, השם התקבע באימפריה הרומאית ומשם התגלגל לכל לשונות עמי אירופה. למרות שתוצאות מרד בר כוכבא הביאו לכך שיהודים רבים נהרגו, נמכרו לעבדות או עזבו את הארץ, עדיין נותר בה ישוב יהודי גדול ב-600 השנים הבאות, לאורך התקופה הביזנטית הנוצרית. הארץ התרוקנה מיהודים רק לאחר הכיבוש הערבי במאה ה-7. הערבים נישלו את היהודים מהאדמות החקלאיות שלהם, ובכך לא הותירו לרובם ברירה אלא לעזוב. למרות זאת, שמרו היהודים על הגחלת עם נוכחות שמעולם לא הופסקה בארבע ערי הקודש: ירושלים, חברון, טבריה וצפת.
מאז הכיבוש הערבי, החליפה הארץ ידיים פעמים רבות בין המוסלמים לצלבנים הנוצרים, עד לכיבושה על ידי צלאח א-דין. לפני יותר מ-400 שנה נכבשה הארץ על ידי האימפריה העות'מאנית.
לאורך כל התקופה העות'מאנית הייתה הארץ חלק נשכח, עזוב וחסר כל חשיבות באימפריה. היא אפילו לא הייתה מחוז בפני עצמה, אלא רק חלק ממחוז סוריה. כל התיעודים ההיסטוריים של אירופאים ואמריקאים שביקרו בארץ הקודש בתקופת האימפריה העות׳מנית, מתארים ארץ ריקה ועזובה. באמצע המאה ה-19 הסופר האמריקני הנודע מארק טווין ביקר בארץ ישראל, וכתב על חוויותיו בספר "מסע התענוגות בארץ הקודש". בספר הוא מתאר ארץ שוממה, עלובה וחרבה.
הארץ החלה להתפתח רק עם תחילת ההתיישבות היהודית של קבוצת "חובבי ציון" וביתר שאת לאחר שהרצל הקים את התנועה הציונית והחלו גלי העלייה היהודית. עם כיבוש הארץ ע״י הבריטים, ניתנה תנופת פיתוח וקידמה משמעותית לארץ, וערבים רבים מהארצות השכנות הגיעו אליה כמהגרי עבודה. שמות המשפחה הפופולאריים ביותר ברשות הפלסטינית הם: חיג׳אזי - אזור בערב הסעודית, חאלבי - סורי, אל מאצרי- מצרי, וכו. אם כן - רוב מוחלט של ערביי ארץ ישראל המכנים עצמם כיום "פלסטינים" הגיעו לארץ כמהגרי עבודה בשלהי האימפריה העות'מאנית ובזמן המנדט הבריטי.
המנדט לשלוט בארץ ישראל, ניתן לבריטים מ-"ליגת האומות", הארגון שקדם לאו״ם. בניגוד לקולוניה, בה המעצמה האירופית מתכננת להישאר לתמיד, מנדט ניתן לזמן קצוב, במטרה להכשיר את העם המקומי לעצמאות. העם המקומי אותו מייעד כתב ה-"מנדט הבריטי על פלסטין" לעצמאות בבוא היום הוא העם היהודי בלבד!
שטחי המנדט הבריטי הכוללים את עבר הירדן. רישיון חופשי ויקיפדיה
לאחר תום מלחמת העולם הראשונה, התכנסו המעצמות המנצחות (ארה״ב, צרפת, בריטניה, איטליה, יפן וכו׳) בעיר סן רמו שבאיטליה. שם הם חילקו מחדש את מפת העולם. הוחלט כי השטחים החדשים שצרפת ובריטניה כבשו מהאימפריה העות'מאנית במזרח התיכון ינוהלו כמנדט זמני ולא כקולוניות. טורקיה ויתרה רשמית לבריטניה על כל שטחיה במזרח התיכון, כולל על ארץ ישראל. לבריטניה ניתן, בין היתר, הזכות ל-"מנדט פלסטין" (על שם השם הרומי העתיק לארץ זו). בכתב המנדט חזרה בריטניה על כל התחייבויותיה מהצהרת בלפור לבית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. בכתב המנדט נכתב בפירוש כי בשטח המנדט של פלסטין יוקם בית לאומי לעם היהודי.
לא הוזכר בו בית לאומי לשום עם אחר. בכתב המנדט נכתב על הקשר ההיסטורי העמוק בין העם היהודי לארץ ישראל מתקופת התנ״ך ועד ימינו. שטח המנדט הבריטי של פלסטין כלל את השטח שהיום הוא ממלכת ירדן, ישראל, עזה ויו״ש. אמנת כתב המנדט הבריטי על פלסטין אושררה בפרלמנט הבריטי, הקונגרס האמריקני וגם ב-"ליגת האומות". כאשר הוקם האו״ם הוא אשרר את כל כתבי המנדט של ליגת האומות, ובכללם את כתב המנדט הבריטי על ארץ ישראל. כתב המנדט, אם כן, הוא אמנה בינלאומית מחייבת, אשר הפכה לחלק מן החוק הבינלאומי, החוק הבריטי, והחוק האמריקני.
לפני קום המדינה, היחידים שקראו לעצמם "פלסטינים" היו היהודים. ארגונים ציונים ויהודים רבים בארץ שילבו את השם Palestine בשמם, כמו לדוגמא העיתון הציוני Palestine post הידוע היום כ-Jerusalem post. ערביי ארץ ישראל קראו לעצמם דרום סורים, או פשוט ערבים.
המעמד החוקי הבינלאומי של ארץ ישראל לא עבר שום שינוי מאז כתב המנדט הבריטי, מלבד ויתור רשמי של ישראל על עבר הירדן המזרחי, כחלק מחתימת הסכם השלום בין ישראל לירדן. הצעת החלוקה של האו״ם בכ״ט בנובמבר היא הצעה לא מחייבת, אשר דחו אותה הערבים (חשוב להבהיר כי קווי החלוקה של הצעה זו אינם קווי 67. יפו, עכו, אשדוד ואשקלון יועדו למדינה הערבית לדוגמא).
מפת החלוקה.
לאחר ההכרזה על הקמת מדינת ישראל, פלשו צבאות ערב לארץ ישראל במטרה לחסל את היהודים בה. הם נכשלו במשימתם, אבל הצבא הירדני הצליח לכבוש את יהודה ושומרון, והצבא המצרי את עזה. הקו בין ישראל לשטחים אלו נקרא הקו הירוק (עם שם צבע העט בו הוא שורטט). קו זה היווה קו הפסקת אש בלבד, ללא שום תוקף חוקי או מדיני.
ישראל פנתה לירדן ומצרים במטרה לקבוע את הקו הירוק כקו גבול בינלאומי, אך אלא לא הסכימו בגלל שלא הכירו בישראל כמדינה לגיטימית. מעבר לקו הירוק נותרו לאחר המלחמה הישובים היהודים בעיר העתיקה בירושלים, בעטרות ובגוש עציון, מהם נאלצו היהודים לברוח. הצבא הירדני פוצץ מיד לאחר המלחמה את כל בתי הכנסת בעיר העתיקה בירושלים. למרות המיתוס הפלסטיני על ה-"נכבה״, רוב הערבים שעזבו את הארץ בזמן מלחמת השחרור עשו זאת מרצונם, לאחר שארצות ערב הזמינו אותם אליהם והבטיחו להם שיוכלו לחזור לבתיהם לאחר השמדת היהודים. בעוד בשטח הכיבוש הירדני בירושלים ויו״ש לא נותר יהודי אחד שלא גורש או נהרג, בתוך מדינת ישראל נשארו ערבים רבים לאחר מלחמת העצמאות וההוכחה לכך היא - 2 מיליון ערביי ישראל.
במלחמת ששת הימים מצרים, סוריה וירדן ניסו שוב להשמידנו, ולכן ישראל השתלטה על הגולן, יהודה ושומרון, סיני ועזה. כל השטח שנכבש במלחמה (מלבד סיני) שייך לעם היהודי על פי החוק הבינלאומי בהתאם להסכמי סן רמו. לאחר סיום מלחמת ששת הימים קיבלה מועצת הביטחון של האו״ם החלטה מחייבת שעל ישראל לסגת משטחים שכבשה במהלך המלחמה, לגבולות ברי הגנה. לא צוין מה הם אותם גבולות ובאילו שטחים מדובר. לא נכתב כי על ישראל לסגת מכל השטחים שכבשה. ברגע שישראל חתמה על הסכם השלום עם מצרים ונסוגה מכל סיני, היא מילאה את חלקה וקיימה את החלטת מועצת הביטחון, זאת מכיוון שסיני לבדה מהווה מעל 90% מהשטח אותו כבשה ישראל במלחמת ששת הימים.
עוד ב-
לצערי בתי הספר שלנו לא מלמדים את העובדות ההיסטוריות הללו לתלמידי ישראל. אני מקווה שכאשר הימין יחזור לשלטון, הוא יחוקק חוק שקובע שחובה על כל בתי הספר בארץ (גם במגזר הערבי בבתי הספר שהמדינה מממנת) ללמד את העובדות הללו במסגרת מקצוע נפרד או כחלק ממקצוע ההיסטוריה והתנ״ך.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(373):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
286.היה עיתון ערבי בארץ בשם פלסטין שהוקם ב1911 (ל"ת)רבקה 04/2024/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
285.מאמר כתוב היטבא 12/2023/16הגב לתגובה זו0 1אפשר להגיד עליו מה שרוצים,הכתוב במאמר הוא אמת נכונהסגור
-
284.ישר כח (ל"ת)תמר 12/2023/11הגב לתגובה זו1 1סגור
-
283.יאירמבינה הכל 11/2023/05הגב לתגובה זו1 1מי ששוכח מנין בא סופו מר, ככה העם היהודי, חייב לקבל סטירות לחי מצלצלות שואות כדי להתאחד נגד אויביו. חייב ללמוד תנ"ך והיסטוריה מה שנכון נכון.סגור
-
282.נתניהופיפי 11/2023/05הגב לתגובה זו1 1אפס מאופס. ילדז פחדןסגור
- טען עוד
-
281.יאיר לך לעזה יאפסציוני 11/2023/05הגב לתגובה זו0 6לך לעזה ותיקח גם את אבא שלך איתך. יאפס אתה חוגג במיאמי כשפה נרצחו מעל 1400 אזרחיםסגור
-
280.איפה נעלם יאיר נתניהו???צוות חיפוש/משטרה צבא 11/2023/04הגב לתגובה זו0 0יאיר איפה אתה?? תחזור תתגייס תפסיק להיות שפןסגור
-
279.בגלל זה ברחת למיאמי יא בדיחה (ל"ת)יניב שבתאי 11/2023/04הגב לתגובה זו1 2סגור
-
278.לך לעזהשמואל 11/2023/04הגב לתגובה זו1 2אנחנו לא צריכים להקריב את בנינו בזמן שאתה במלון קטאריסגור
-
277.הייתי מוותר על ימין ושמאלאסף 10/2023/24הגב לתגובה זו0 0מודה שהיה מעניין לקריאה, לדעתי כל הקטע של ימין ושמאל מיותר ורק מיצר שנאה!סגור
-
276.אז למה אתם לא מספחים?גרגנטוא 04/2023/14הגב לתגובה זו0 1אם זה שלנו . 40 שנה אתם בשלטון. כמה שנים מתוכן ביבי? אז למה הוא לא סיפח? כי אתה כמו אביך, רק לדנבר אתם יודעים. אה, גם להסית, זאת התכונה הכי גדולה שלכם, מתנת האל.סגור
-
275.אז למה בא שלך נתן את חברון לערפת? (ל"ת)יוני 12/2022/27הגב לתגובה זו0 2סגור
-
274.אלוף שאתה.. יאיר (ל"ת)דנה 11/2022/22הגב לתגובה זו2 3סגור
-
273.אני רוצה את בעלי לשעבר בחזרה הביתה השנהDavid Ziv 11/2022/07הגב לתגובה זו0 1לאחר הקריאה תסכימו איתי שכדאי מאוד לחלוק את המידע הזה כאן איתכם, ואני מאמינה שהוא יעורר השראה באחרים כמו גם שמצאתי אושר ושמחה בנישואים שלי היום, זה עובד בשבילי ובעלי חוזר הביתה אחרי 6 שנים של גירושין, הנס הכמעט לא ייאמן. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר הוא כמעט ולא חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים, כי הרופא אמר לי שאין סיכוי שאהיה בהריון, זה באמת ממרר את החיים שלי עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על Dr.WAVA מהאינטרנט, איך הוא עזר נשים רבות עם בעיות דומות שאני עוברת, אז יצרתי קשר עם ד"ר WAVA והסברתי לו שהוא אמר לי כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס שלושה ימים לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שהוא עשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה. התקשרתי מהר ל-Dr.WAVA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שלדבריו תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעסגור
-
272.תודה יאיראלי כהן 08/2022/20הגב לתגובה זו5 3המדינה צריכה עוד כמה יאירים כאלה, להזכיר לכולם ארץ ישראל = מדינת לעם היהודיסגור
-
271.כרגיל, ערימות של שקרים על גבי חצאי אמיתות מטעמי נוחותאבישי 06/2022/29הגב לתגובה זו3 14לא ייאמן שנשאר עוד מישהו שמאמין לך. הזיות.סגור
-
כרגיל ניצול ציני של חצאי אמיתותMosh 11/2022/05הגב לתגובה זו5 4של דבילים חסרי אחריות שכמותך. סחתן על יאיר נתניה שניתח היטב את את הסטורית המקום, בעוד שבני בליעל הנתמכים ע"י תמימים ואנשים חסרי יושרה בסיסית מבני עמינו שעושים נפשות למען עם שמעולם לא היה קיים קרי "פלסטינים" ובמו ידיהם סוללים את הדרך לנכבה שמן הסתם הפעם תסתום את הגולל גם על על רבים מהעם המומצא שבסה"כ רוצה לחיות בכבוד גם אם מדובר במדינה יהודית.סגור
-
270.how i restore my marriage backmaya elijah 06/2022/26הגב לתגובה זו0 2שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אלסגור
-
269.יאיר נתניהוארז 06/2022/25הגב לתגובה זו4 1כתבה מצויינת וזו האמת ההיסטוריתסגור
-
268.עיתון שנותן ליאיר נתניהו במהאורי הכהן 06/2022/23הגב לתגובה זו3 6הוא עיתון עם אגנדה אחת. להתראות ולא שלום.סגור
-
267.לא נשבר לך לפלגשרון 06/2022/22הגב לתגובה זו3 7תגיד עולב שכמותך, אתה עדיין נכנס לישיבות על ארבע עם הלשון בחוץ..... אההה כבר לו אתם לא בשילטון. דביל ומשועמם. אתה נביא שקר וזעם, תפקידך בעולם לייצר כאוס והפחדה כדי להחזיר לכס השלטון את הוריך העלובים, נצלנים ומושחתים. דיייי שחררו את המגינה מהטירוף שלכםסגור
-
266.הדנ"א של האשכנזים מוכיח שאינם מזרח תיכונייםאור 06/2022/20הגב לתגובה זו3 2כל המלל הרב לא מתייחס לעובדה הפשוטה שהיהודים ממזרח אירופה אינם צאצאי היהודים הקדמונים והם כאן בגלל שגורשו מאדמת אבותיהם שבארופה.סגור
-
265.יאיר ביבינתיהובובליל 06/2022/20הגב לתגובה זו3 3האיש הזה מעורר בי תחושת קבס. בעיני אין שלילי ממנוסגור
-
264.יאיר רוצה להיות מלך ישראל? מדוע אתה משקרלולי 06/2022/16הגב לתגובה זו3 6שמשרד החינוך רוצה לבטל את הבגרויות בתנך והיסטוריה. כדאי שנבטל אותך , סרחסגור
-
263.ארץ ישראחעדנה לןי 06/2022/15הגב לתגובה זו6 5ואוו כל כך מעניין ללמוד מחתן התנך העולמי גאון יאיר תמשיך להוציא תעודות ותארים זו התשובה לקנאים חיים שלנו רק כבוד אתה מביא לנו לוחם כולנו מצדיעים לך כפרהסגור
-
262.ארץ ישראל היא שלנוארץ ישראל היא שלנו 06/2022/15הגב לתגובה זו5 2צריך ללמוד רק פסוק אחד בתורתנו הקדושה בראשית ברא השם את השמים ואת הארץ רש"י מורנו ואוננות אומר היה צריך להתחיל בשנה הראשונה .אבל התחיל בבראשית ללמדנו שהעולם וארץ שייכים לקדוש ברוך הוא הוא יצרה והוא בראה והוא מחיה אותה .ברצונו לוקח וברצונו נותן לקח את ארץ ישראל מהגווים ונתנם לבניו לעולם לא צריך לא האו"ם ולא שום ישיבה שתחליט למי שייכת הארץ הבעיה אנחנו שוכחים להתנהג כיהודים,ולכן כל הצרות אבל לא לעורך זמן .הגואל בשער וזה לא אביך נתניהו ולא כל פוליטיקאי אלא גואל מבית דויד .שעומד בשער ומחכה לתגובת הקדוש ברוך הוא לך והתגלה....סגור
-
261.מומלץ לקרוא את ספרי הרב זמיר כהן מהידברות ארכיאולוגיהשמואל 06/2022/15הגב לתגובה זו2 1ארכיאולוגיה ותנ"ך. 5 כרכים. חובה בכל בית.סגור
-
260.כשזורעים גם קוצריםמשיח שמעון 06/2022/15הגב לתגובה זו2 1בשמאל זרעו ומה גדל ? כרוב שממש חבל על הזמןסגור
-
259.כבודאורח 06/2022/15הגב לתגובה זו4 2כתבה מעולה מאלפת תודה!סגור
-
258.כל המלל לא משנה את העובדה שיש עוד עם בין הירדן לבין היםישראלי 06/2022/15הגב לתגובה זו5 7תקרא להם ערבים, ערבים-ישראלים, פלסטינאים, פלשתינים, מה זה משנה? חיים כשני מיליון ערבים ישראלים בתוך גבולות ישראל, ועוד כארבעה וחצי מיליון ערבים "פלסטינים" ביהודה ושומרון, ועמם עלינו להסתדר ולחיות. כל הנאומים ו"העובדות ההיסטוריות" לא ישנו את העובדה הפשוטה הזו שאנו לא חיים פה לבד.סגור
-
אז מה אדוני מציע?Mosh 11/2022/05הגב לתגובה זו1 1לא רוצים אותך כאן כיהודי, מה לדעתך האלטרנטיבה, לקפל וללכת? אם אתה ושכמותך טרם הבחנתם ועד כמה שזה נשמע מזעזע, זה או הם או אנחנו. בשנים האחרונות רפיסות מופגנת של בני אדם שכמותך, התנהלות רופסת של כל ממשלות ישראל לדורותיהן (כולל אביו של יאיר) הביאנו עד עלום, אולם זה עומד להשתנות, כי פשוט אין ליהודים ברירה, זה או הם או אנחנו!סגור
-
257.סוף סוף משהו שאתה ואני מסכימים עליו (ל"ת)עמית 06/2022/14הגב לתגובה זו3 1סגור
-
256.מתגלה כבחור אינטיליגנט, רהוט ומלומד.עדי 06/2022/14הגב לתגובה זו5 4גם אני עברתי שטיפת מוח כמו רבים אחרי במדינת ישראל.. הצליחו לגרום לי לחשוב שיש בעיה כלשהי עם יאיר. מסתבר שהכל בולשיט. מי שניסה ומנסה להפיל אותו אלה לא אנשים שאוהבים את ארץ ישראל והיהודים. ציוני 100%, פטריוט אמיתי שאוהב את מדינתו. כל השאר זה בולשיט. אנחנו עם נתניהו.סגור
-
255.תיקון טעות היסטורית הקו הירוק...צבי 06/2022/13הגב לתגובה זו2 1מה שמכונה היום "הקו הירוק" נקרא במקור "קו הירוק", כי מי שראה את הארץ ממעוף הציפור, טס באוירון, ראה את החלקים היהודים ירוקים והאזור הערבי היה אפור וחום. רז קו הגבול כונה "קו הירוק", כלומר גבול האזור הירוק-קו/גבול של הירוק.סגור
-
254.יישר כח גדול על המאמר החשובפרי שמש 06/2022/13הגב לתגובה זו10 4מאמר חשוב ביותר ובמיוחד בזמן הזה תחת ממשלת שמאל ערביםסגור
-
253.כל הכבוד יאיראורה 06/2022/13הגב לתגובה זו8 5הייתי לוקחת את הכתבה שלך כך כמו שהיא והייתי מלמדת את ילדי ישראל את הכתבה הזאת בדיוק כמו שהיא כתבה יפה מעניינת מתומצתת נהדר ומה שנקרא היסטוריה על רגל אחת בצורה יפה מכבדת ואמיתי כל הכבוד אבל מה הפלא נכד לשני היסטוריונים ענקיים ובן למשפחה מיוחד ואהובהסגור
-
252.איפה האסמכתאות?מיתר 06/2022/13הגב לתגובה זו1 2אהבתי מאוד לקרוא את מה שכתבת ואני מסכיה עם האמירה שכל יהודי ישראלי צריך לדעת את ההיסטוריה הזו. אבל אתה חייב להביא אסמכתאות. אתה מסתמך על זה שיאמינו למה שאתה אומר סתם כך? לא יקרה. אתה מסתמך על זה שאנשים יחפשו בעצמם? כנראה גם לא יקרה. אם אתה רוצה מקסימום אפקטיביות להעברת המידע - תן לאנשים הפניות למקורות העובדתיים. ומעט תמונות זה לא מספקסגור
-
251.תיקון קטןיוסי 06/2022/13הגב לתגובה זו1 1את כלי המקדש בתבליט שעל שער טיטוס, לא נושאים חיילים רומאים אלא עבדים יהודים.סגור
-
250.ישר כח יאיר. איש יקר. (ל"ת)איציק 06/2022/12הגב לתגובה זו7 2סגור
-
249.מאמר חשוב ביותר החייבת להילמד בבתי הספר בישראל. (ל"ת)זלצר יעקב 06/2022/12הגב לתגובה זו4 1סגור
-
אוליהמורה 12/2022/27הגב לתגובה זו0 1אולי לפני שמלמדים את המאמר החשובה הזאת, כדאי ללמדים לשון עברית מהוסגור
-
248.מאמר מעולהיניב 06/2022/12הגב לתגובה זו4 1תנ"ך והיסטוריה מקצועות חובה אסור לוותרסגור
-
247.אמת הסטורית ומשפטית.שלמה אבנון 06/2022/12הגב לתגובה זו9 2המאמר של בן יאיר כתוב בצורה הכי ברורה ומדוייקת הסטורית ומשפטית בין לאומית,על הבעלות שיש לעם היהודי על ארץ ישראל השלמה.ולכן חובה להכניס את המאמר הזה בנוסף להסטוריה הבין לאומית כמבוא לסדרת שעורים בבתי הספר שיכלול בין היתר מבחני בניים ומבחן בבגרות...סגור
-
246.מאמר מתמצת, מדוייק בעובדות וקל להבנה אפילו לישראליםשלמה גרינברג 06/2022/12הגב לתגובה זו11 4שתומכים בפלשתינים. נבעיה היא אכן במשפט הסיכום, "לצערי בתי הספר שלנו לא מלמדים את העובדות ההיסטוריות הללו לתלמידי ישראל" תופעה שאינה קיימת במדינות מערביות. יש לא מעט ישראלים שיסתפקו במדינת ת"א שאינם מבינים שללא יהודה ושומרון ובעיקר ירושלים אין הצדקה למדינה יהודית באזור, ידידנו האוונגליסטים מודעים לכך טוב יותר מאתנו. אני מבין שאצל רבים אתה מעוררחלחלה ולא בצדק, המשך "להפציץ" בכתבות מסוג זה ודחוק באביך, כשיחזור להוביל, לקיים את שכתבת בקשר ללימודים.סגור
-
245.למערך יאיר, עדיין לומדים היסטוריהיהיר 06/2022/12הגב לתגובה זו2 1ועדיין לומדים שנוסח הצהרת בלפור לא כולל שום התחייבות, זאת הבעיה העיקרית איתו, וכמו המנדט הוא שם דגש על זכויות כל התושבים שכבר גרים בארץ ישראל. לא טרחתי לקרוא מעבר, לא מדויק וחוטא לאמתסגור
-
244.מדינת ישראל שייכת לעם הישראלי (ל"ת)תפסיק לקשקש 06/2022/12הגב לתגובה זו7 0סגור
-
243.ממליץ לכולם לקרוא את הספר "מתי ואיך הומצאה ארץ ישראל" (ל"ת)gfbd 06/2022/12הגב לתגובה זו3 2סגור
-
המלצהיניב 06/2022/12הגב לתגובה זו3 0ממליץ לך להתאדות מפה תנסה את גרמניה מאמין ששם יהיה לך טובסגור
-
מציע לקרוא את הספר ההיסטוריה של העם הפלסטיזיחצרצרת 06/2022/12הגב לתגובה זו3 1הוא נמכר במחיר שווה לכל נפש והוא כולל 340 דפים ריקים . למה ריקים ? כי פלסטיזים זה לא עם וככאלה אין להם היסטוריה או ארכיאולוגיה ....הם משקיעים הון בהשמדת ממצאים ארכיאולוגים התומכים בקיום יהודי רציף בארץ ישראל כדי לעבות את הנרטיב העלוב שלהם ....סגור
-
242.ישראל איננה מדינת הלאום של כל היהודים בעולםAmerican jew 06/2022/12הגב לתגובה זו2 8יהודים הם אזרחים נאמנים של המדינות שהם אזרחים בהן, אין לנו נאמנות כפולה למדינה מזרח תיכונית בשם "ישראל". "חוק הלאום" מעודד אנטישמיות ברחבי העולם.סגור
-
241."ישראל" היא המדינה היחידה בהיסטוריה שטוענת שהיא מייצגתNK 06/2022/12הגב לתגובה זו3 4אנשים שאינם אזרחיה וכף רגלם מעולם לא דרכה בהסגור
-
240.אין דבר כזה "ארץ ישראל" ואין דבר כזה "עם יהודי" (ל"ת)לידיעת כולם 06/2022/12הגב לתגובה זו15 13סגור
-
לידיעתך אתה חייב לקרוא את המאמר של יאיר כדי להבין עברית (ל"ת)שג 06/2022/12הגב לתגובה זו3 1סגור
-
239.נירמירי 06/2022/12הגב לתגובה זו1 4מעניין כי אבו יאיר דווא עשה הפוך - החזיר את חברון בעיסקה מסריחה שהתיק נסגר בראון חברון הצביע בעד ההתנתקות נתן שטח בירושלים בניגוד לחוק לרוסים , בעיסקת נעמה הסטלנית . מעניין בזמן שסממולנים הרוו בדמם את האדמה הזאת הילד הגיע לדרגת סמל סושי והפר ריתוק. מעניין בזמן ששמאלנים עבדו פה שרתו שילמו מיסים והתנדבו הילד שלך כחכב בקמפיינים של הADF - המפלגה הניאונאצית החדשה בגרמניה. הוא האליל שלהם .סגור
-
238.לאאא 06/2022/12הגב לתגובה זו3 4תיאור חד צדדי ודל , לא מגדיר את המושג ארץ ישראל ולא את המושג עם ישראל, כמו שאי אפשר לראות בפלסטינים צאצאי העם הפלישטי כך יש קושי להגדיר אותנו כל אחד מאיתנו כצאצא של יהודי הבית השני ,הרי תופעות של גיור והמרת דת של יהודים התרחשו כל הזמן לאורך ההיסטוריה . אם אפשר להצדיק את תביעתנו על הארץ המאמר הזה לא עושה את זהסגור
-
237.כתבה יפה יאיר כיאה לנכד של היסטוריוןק 06/2022/12הגב לתגובה זו13 16כתבה איכותית וחשובה. חסר בכתבה שבמאה ה-19 יהודי ספרד, כמשפחת שלוש ואחרים הם שאיכלסו את ארץ ישראל וקלטו את העליות הראשונות הראשונות מאירופה שעלו בעקבות מפוגרומים. יש להכניס ולהדגיש זאת בספרי הלימודסגור
-
236.הימין כבר שולט בישראל 40 שנה.Reuven Holzer 06/2022/12הגב לתגובה זו3 2הימין כבר שולט בישראל 40 שנה.יש סיבה שהימין לא מימש את הריבונות ההיסטורית (לפי דברי הגאון) על ארץ ישראל כפי הכותה כותה באופן מפורש במאמר. הייתי רוצה טיפה להרחיב את גבולות המאמר. האם הכותב רוצה לממש את הריבונות של מדינת ישראל על ארץ ישראל בהיותה היורשת החוקית של העם היהודי ההיסטורי כפי שהוא כתב במאמר ? ואם כן האם הוא ידאג לכיבוד זכויות האזרח של תושבי הארץ ? האם הוא יכבד את זכויות הקניין (האישיות - לא הלאומיות) של תושבי הארץ ? האם הוא יסכים לספח לא רק את הארץ אלא גם את תושביה ? ואם התשובה היא לא - מהי הדרך שבה הוא רוצה לממש את חזונו ? האם הוא מתכוון לגירוש המוני של תושבי הארץ כפי שעשה הנשיא עסאד בסוריה ? והשאלה הנוספת שלי היא - שהרי המאמר נושא לכאורה חזות אקדמית והוא מלא בקביעות שאיןמוצגת להן רשימת מקורות. ראוי שהכותב יסביר על מה מבוססות הקביעות שלו (לדוגמא - שהמוסלמים בתקופת השלטון הראשונה שללו זכויות קניין מתושבי הארץ היהודים). ובכלל באמירה כללית קראתי כבר מספר מאמרים (ופוסטים ברשתות החברתיות) שאומרים אותו דבר באותן מילים. הרושם (הסובייקטיבי) שלי שהמאמר מבוסס על "העתק הדבק" .סגור
-
235.וואלה??!ריאליסט 06/2022/12הגב לתגובה זו0 1לא יותר פשוט לומר...."כי ככה קבע אלוקים"?סגור
-
באמת יותר פשוטקליאו 06/2022/12הגב לתגובה זו1 1אבל אפילו הגזען הקטן מבין שהאלוהים של המוסלמים קבע משהו אחר.סגור
-
234.44 שנות הליכוד לא לימדו למה למה רק פליגו את ישראל (ל"ת)ישר דוקטורט \פרופ' 06/2022/12הגב לתגובה זו3 5סגור
-
233.עד ש ביבי בא לשלטון גידלו רק תפוזים ויורדים כמו אביוישר דוקטורט \פרופ' 06/2022/12הגב לתגובה זו5 0תמיד יש אוייב כמו כל כת עיוורתסגור
-
232.מי כתב את המסמךצחי 06/2022/12הגב לתגובה זו4 3קשה להאמין שזה מסמך שחובר על ידי בנו של ראש האופוזיציה. בליל דברים מגמתיים שלא בהכרח מתחברים. השאלה האם נכון להתעלם מהשכנים מה צופן לנו העתיד פה. האם נחיה על חרבנו לנצח.מי שמכיר את ההיסטוריה זה נראה רע.סגור
-
231.ישר כוח על הכתבה.ענת 06/2022/12הגב לתגובה זו11 3אם היתה חותם בשם אחרהתגובות היו מפרגנות וענייניות . לצערי רוב המגיבים לא קראו את המאמר המעמיק והגיבו לשם יאיר. חלולים תתבישו לכם. כל הכבוד.סגור
-
230.יהיה קורס מבוא בפוסיקט?יב 06/2022/12הגב לתגובה זו4 9?סגור
-
229.מצויין!טל 06/2022/12הגב לתגובה זו3 3טוב להזכיר! תודה על המאמר!סגור
-
228.כל הכבוד ליאיר נתניהו. כל מה שכתבת אמת לאמיתה !! (ל"ת)סופרציוני 06/2022/12הגב לתגובה זו6 6סגור
-
227.שמע זה ברמה של תיכון… אתה כבר ילד גדול!לא יאומן 06/2022/12הגב לתגובה זו5 6מה שכתבת ידוע לכולם. כולל לערבים. למרות שלא כל מה שכתבת כולם יסכימו עליו. אבל זה לא משנה את העובדה שאין לאן לזרוק את הערבים… אם הם ישארו בשטחים בלי זכויות זה נקרא אפרטהייד. תמצא פיתרון לזה…סגור
-
ממש לא ידוע לכולם. וזה מאמר מתומצת ומשובחשג 06/2022/12הגב לתגובה זו1 0על חשיבות ארץ ישראל לעם ישראל. ועל כך שמדינות העולם הסכימו על כך. מדינת ישראל יושבת על שטח קטן ומזערי , השטחים ביהודה ושומרון מלאים באוכלוסיה יהודית ויהודה ושומרון הם עתודות הקרקע של מדינת ישראל .סגור
-
226.ילד חרטטןמשה 06/2022/12הגב לתגובה זו8 8עוד חירטוט מבית משפחת נתניהו…קשה לי להאמין למי שיוצאת לו מהפה בנוסף דעתו של אביו בטוח לא כזאת כהוכחה הסכם חברון וy ההצבעה בעד הגירוש, נאום שתי המדינות ועוד רק עיוור לא יראה כמה אביו הוא פרוגרסיב בנשמה ככה שמבית הוא לא ינק את זה.סגור
-
225.מאמר מסכם וחשוב (ל"ת)דוד 06/2022/12הגב לתגובה זו5 6סגור
-
224.טיפה דלוחה של קוזאקמה קשור 06/2022/12הגב לתגובה זו5 3נסיך. גזע האדונים. בכלל לא שד טסמני חולה בארוןסגור
-
223.מאמר מענייןנוי 06/2022/12הגב לתגובה זו6 5תודהסגור
-
222.ניתוח היסטורי נחמדאהוד 06/2022/12הגב לתגובה זו3 5איך מתמודדים עם 6.5 מיליון ערבים בין הים לירדן? הארץ שלנו, הפלסתינאים עם מומצא, הערבים לא הסכימו לחלוקה, לא הסכימו לקו הירוק, עבר הירדן זו ארץ ישראל. אם אנחנו לא נציע פיתרון, בסוף יכפו עלינו פיתרון שלא טוב לנו. ההצעה של ישראל בקמפ דיויד או קרוב לה, זה מה שאפשר.סגור
-
ברור שלא יסכימו לחלוקה אבל מי שואל אותם?!?427 06/2022/12הגב לתגובה זו2 0קודם לפנותם לירדן הממלכה האחרונה שהיתה בעלתם ומשם פיזור כיד האיסלם למקורותיהם לא בעיה שלנו.סגור
-
221.הבת שלי בחטיבה כותבת טוב יותר ...חוסר מודעות ממש מביך (ל"ת)סיגלית 06/2022/12הגב לתגובה זו5 8סגור
-
220.ליאיר נתניהו: הדברים שאתה כותב נכונים בעיקרםאחמד הציוני 06/2022/12הגב לתגובה זו3 6אם כי יש כמה אי-דיוקים לא-מהותיים. ד"א, האירגון שקדם לאו"ם נקרא בעברית 'חבר הלאומים' ולא "ליגת האומות" שזהו תרגום מילולי של שמו באנגלית LEAGUE OF NATIONS.סגור
-
219.כתוב לעילא (ל"ת)דניאלה 06/2022/12הגב לתגובה זו0 3סגור
-
218.לא יאמןאני 06/2022/12הגב לתגובה זו1 6"המאמר החשוב ביום שכתבתי" חחחחחחחחחח מה עוד כתבת?! יא חי בסרט!סגור
-
217.אויש עזוב שטויותשכל קר ילדים 06/2022/11הגב לתגובה זו3 0גם אם לא היתה שום היסטוריה, אנחנו פה כי ניצחנו, שיגידו תודה שהם עדיין חיים. וכי האדם הקדמון חילק את כל מדינות העולם לילדיו? כל אומה כבשה את איזור המגורים שלה, תפסיקו לבלבל בשכל עם "היינו פה קודם"סגור
-
216.ומי בדיוק החזיר את חברון עיר האבות? (ל"ת)חיים 06/2022/11הגב לתגובה זו3 1סגור
-
215.כתבה מעולה ובעיקר, מאלפת.גבי דולב 06/2022/11הגב לתגובה זו4 2כל הכבוד יאיר אני ממש נהניתי לקרוא את הכתבה של. אין ספק שאתה מעלה כאן דברים שהרבה מבני עמנו, לא יודעים. ואני מאוד מקווה שהרבה יקראו אותה, כפי שאני עשית.י ויבינו שאנחנו לא עם זר כאן! זו מדינה שלנו. זו האדמה שלנו. וזה אלוהים שלנו. ישר כוח יאיר!!!סגור
-
214.בקשר לירושליםאש 06/2022/11הגב לתגובה זו3 1בקשר לירושלים: בספרי קוראן עתיקים מלפני מאות שנים כתוב בפירוש שבירושלים יש את בית המקדש של שלמה המלך. הם מסתירים את האמת הזו שידועה להם. שבקוראן העתיק לפחות פעם אחת ואומרים 3 פעמים כתוב בפירוש קשר בין היהודים לישראל וירושלים.סגור
-
213.מהז'ורז' 06/2022/11הגב לתגובה זו1 2בתור בוגר מערכת החינוך יחסית טרי, אני יכול להעיד שחוץ מכתיבה מגמתית הכל נמצא בספרים ובתוכן השיעורים. ברגע שתבין שהפער הוא ערכי ואידיאולוגי ברובו, אולי יהיה אפשר לתפוס אותך ברצינותסגור
-
212.יאיר מאמר ברמה גבוההאברהם פרידמן 06/2022/11הגב לתגובה זו3 3איזה יופי רואים שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ, המשך יאיר במאמרים מופלאים ותחכים אותנו בידע שלך.סגור
-
211.לקרוא לגיבוב השטויות הזה מאמר, לא הגזמתם? (ל"ת)Df 06/2022/11הגב לתגובה זו2 6סגור
-
210.מאמר מטופשאורח 06/2022/11הגב לתגובה זו11 50לא חידש דבר. הערבים יכולים לטעון שהם תושבים מקומייםסגור
-
תיאוריה היפותטיתאהוד 06/2022/12הגב לתגובה זו0 3תיאוריה היפותטיתסגור
-
מה פירוש ''מה הבסיס העובדתי לטענה?"קליאו 06/2022/12הגב לתגובה זו0 0הנוכחות של אנשים בשטח הוא לא בסיס עובדתי מספיק לטעמך? הנה אבא, הנה אמא, הנה הילדים שלהם, הנה הסבא והסבתא, הנה העיזים שהם מגדלים, הנה הזיתים שסבא -רבא של סבא-רבא שלהם שתל לפני מאות שנים... כל אלה הם לא ''בסיס עובדתי לטענה'' מבחינתך?סגור
-
תגובה מטופשת, מה זה לטעון? מה הבסיס העובדתי לטענה?מאיר 06/2022/12הגב לתגובה זו3 2תמיד השמאל לא התייחס לעובדות, שלא יבלבלו אותו.סגור
-
תגובה מטופשתלפיד 06/2022/12הגב לתגובה זו2 1תושבים מקומיים של איזו מדינה? אזרחות של מי הייתה להם? נכון אתה יהודי עוכר ישראל?סגור
-
תגובה של אדם טיפש (ל"ת)אורח שמבין 06/2022/11הגב לתגובה זו1 1סגור
-
טיפשלא לפייסבוק 06/2022/11הגב לתגובה זו2 2טיפש חושב שכולם טיפשים. לומר על מאמר מושקע, גם אם אינך מסכים עימו, כי הוא מטופש ללא הנמקות. מורה על בורות וחוסריכולת מחשבתית.סגור
-
209.יחי ה- העתק + הדבקנץ 06/2022/11הגב לתגובה זו12 29ההעתקות טובות אבל המסקנות שגויות והן כנראה נובעות מאי-הבנה בסיסי שגם לעמים אחרים בארץ יש זכות קיום. יש מסיבה בפוסי, אתה בא ?סגור
-
שמאלן ארור הייתי בא לפוסי לעשות את אחותך (ל"ת)אזרח 06/2022/11הגב לתגובה זו3 3סגור
-
208.מסכים לכל מילהפטריוט 06/2022/11הגב לתגובה זו30 10את כל מה שנכתב צריך ללמד את ביבי כי לפי התנהגות שלו כראש ממשלה הוא לא בדיוק יודע את זהסגור
-
אז למה?משה 06/2022/12הגב לתגובה זו1 0אבא שלו בעד פתרון שתי מדינות? או הצביע בעד הגירוש? עוד חרטטן שבא לרכוב על דעה של אנשים אחרים…סגור
-
כי אתה מגזע האדונים הנעלה?למה 06/2022/12הגב לתגובה זו0 1לך תשתטח על איזה קבר, חתן נובלסגור
-
207.זו הסיבה שדגל ישראל מונף מעל ביתייואב ס 06/2022/11הגב לתגובה זו34 5זו הסיבה שדגל ישראל מונף יומם וליל מעל ביתי ; על מנת ש ידעו מי בעל הביתסגור
-
סמרטוטאכן רק 06/2022/12הגב לתגובה זו0 5יגדיר אותךסגור
-
206.שאלהישראליק 06/2022/11הגב לתגובה זו2 0שלחתי תגובה איכותית לדעתי מדוע לא פורסמהסגור
-
205.חולה נפשאבנר גלעד 06/2022/11הגב לתגובה זו11 22יש לו בעיה , אין פוסיקט , אין מאבטח , אין שומר ראש. ממליץ ללכת לפסיכולוג עם אמא שלו דחוף ביותר.סגור
-
יש לך תואר בתחום נפש האדם? תגובה רדודה ולא עניינית. (ל"ת)מאיר 06/2022/12הגב לתגובה זו2 1סגור
-
204.תודה על ההארה (ל"ת)אלפל 06/2022/11הגב לתגובה זו12 1סגור
-
203.היה לכם מספיק זמן בשילטון לבנות תוכנית לימודיםדוד 06/2022/11הגב לתגובה זו6 10איך אתה מסביר שלכל אורך שילטון הימין לא חשבתם להנחיל את הידע שיש רק לך, לכאורע,בתוכניות הלימודים ולהשאיר את כל הדור שלך בורים?סגור
-
202.יאיר התולעת. אתה גמור לא תהיה ראש ממשלה לעולם. (ל"ת)שונא מתנות יחיה 06/2022/11הגב לתגובה זו6 21סגור
-
201.אז ללא יהודי שנולד וגדל בישראל ומדבר רק עבריתרון 06/2022/11הגב לתגובה זו4 11משלם מיסים ונאמן למדינה, יש פחות זכויות על המקום הזה מאיזה יהודי בעולם שמעולם כף רגלו לא דרכה פה?סגור
-
תשאל את האנגלים,צרפתים,ספרדים,הנורמלי האחרון 06/2022/12הגב לתגובה זו0 0ושלא לומר הגרמנים... שגרשו וטבחו ביהודים רק בגלל שהיהודים היו מיעוט אצלם. הארץ שלנו כי אנחנו הרוב אם למיעוט זה לא נוח הם יכולים לעזוב בצורה יפה. אם הם בוחרים להילחם הם צריכים לדעת שכמו הסיכוי לנצח ולהיות רוב הם עלולים להפסיד ולסבול יותרסגור
-
אליבא ד'נתניהו ג'וניור זה אכן המצבקליאו 06/2022/12הגב לתגובה זו0 0אבא שלו גם ראה את עצמו כראש ממשלתו של כל העם היהודי ברחבי העולם, וכנציגו עלי אדמות.סגור
-
כן. זוהי מדינתו של העם היהודי. שטח עצמאי שהוא פיקדוןנדב 06/2022/12הגב לתגובה זו6 2לדורות ואין לשום דור זכות לוותר על שעל אחד מאדמה זו.סגור
-
נכון (ל"ת)יצחק 06/2022/12הגב לתגובה זו1 2סגור
-
200.לא חידש כלום הכל ידוע אלה מה..דוד 06/2022/11הגב לתגובה זו6 7עכשיו שאתה מגלה בקיאות בכתיבת חיבור ברמת תיכון. כתוב עו מאמראיך אתה מציע לעצב כאן את מדינת היהודים כשיש כאן מספר עצום של לא יהודים. מדינת אפרטהייד? קנטונים? הפרדת דת ממדינה. כתוב משהו ברמה אקדמית.סגור
-
תכלס. יאיר ילד חמוד אבל זה בסך הכלתמוס עמם 06/2022/12הגב לתגובה זו2 1סיכום מויקיפדיה. מה הוא ניסה לומר כאן?סגור
-
199.תלמד עבריתהמורה ללשון 06/2022/11הגב לתגובה זו6 12לפני שלוחצים שתף, ממליץ לשלוח לאנשים שיודעים עברית. כל כך הרבה שגיאות ניסוח שזה פשוט עלוב.סגור
-
198.ההיסטוריה של א"יהלודאית 06/2022/11הגב לתגובה זו11 0נהדר. בקרוב מאד, כשיוחלף השילטון אני מקווה באמת שיחוקק חוק שבבתי הספר ילמדו את ההיסטוריה של א"י כפי שאנחנו למדנו אותה בשנות ה-70. אכן! ארץ ישראל שייכת לעם ישראל!סגור
-
197.דבר אחד נשכחגיורא 06/2022/11הגב לתגובה זו3 11מעניין מי כתב לך את זה. לא מאמין ביכולת שלך לכתוב יותר מ-5 שורות. אבל הכי חשוב, איך זה התחיל. הארץ הייתה מיושבת על ידי כנענים, החיתי, היבוסי. בא עם חדש שהחליט שהארץ מוצאת חן בעיניו וקבע כי איזה ישות לא נראית הבטיחה לו אותה ופשוט גירש את התושבים הקיימים. מה שנכון הצליח להחזיק בארץ שנים רבות וגם כאשר גורש ממנה חזר. דרך אגב להכנס לארץ מסוימת לגרש את התושבים ולהתיישב במקומם הייתה פרקטיקה מקובלת בעולם העתיק.סגור
-
יכול להיות שסבא בן-ציון הוא המקור? (ל"ת)קליאו 06/2022/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
196.למה אבא שלך מכר את המדינה לטייקונים?ביביסט לשעבר 06/2022/11הגב לתגובה זו4 9הצבעתי לאבא שלך בלי סוף, עד הבחירות האחרונות. כשפרצה הקורונה העלתם מס רכישה כדי לעזור לבנקים ולטייקוני הנדלן. חילקתם הטבות מס ופיתחתם את ההיטקיסטים של מדינת ת"א במקום לדאוג למצביעים שלכם מהשכבות החלשות והפריפריה. בחיים לא אצביע יותר ליכוד!סגור
-
195.אולי תתחתן עם יאיראלכס 06/2022/11הגב לתגובה זו0 4הם ממש מתאימים לשניהם פה גדול ומנותקים מהמציאות ויהיו לה חם וחמה שהיא אוהבתסגור
-
194.נדידת עמיםאמת 06/2022/11הגב לתגובה זו3 1מה שקובע גבולות זו לא ההיסטוריה אלא ההווה.אמריקה התגלתה במאה 15 לספירה וראו אותה היום. הגבול הישראלי הסופי והמוכר יהיה על סמך הדמוגרפיה הקיימת היום ולכן חלק מיהודה ושומרון יהיו בו וחלק אחר לא. לגבי המאמר הרי המסקנה ממנו, היא מסקנת "נדידת העמים" ראה מדינת ירדן!סגור
-
193.ילד ז' (ל"ת)יאיר נתניהו 06/2022/11הגב לתגובה זו5 6סגור
-
192.למה אביך ששלט 10 שנים, לא חוקק את החוק שאתה מציעיחזקאל 06/2022/11הגב לתגובה זו9 3לא למדו בבתי הספר את מה שאתה מציע. חתיכת צבוע, כתבתה את זה כדי לנגיח את הממשלה הנוכחית.סגור
-
191.לא חידשת כלוםיגאל 06/2022/11הגב לתגובה זו5 1לא חידשת כלום!סגור
-
190.אור לגוייםאושרי 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3בינימין נתניהו לימד אותנו שלא משנה האמת, משנה הנרטיב שאתה קובע. אולי הכל נכון , אולי זה רק נרטיב , זה גם לא באמת משנה. משנה ההווה ולא העבר. משנה שאנחנו נהרגים והורגים. משנה שהתרבות הקהילתית שלנו היא של מלחמה , כעס, קונפליקט, ופחד. משנה שאנחנו מגדלים את הילדים שלנו למציאות קשה. משנה שאנחנו נוטשים ערכי יהדות וקדושת החיים בשם נרטיב. במקום להתווכח מי צודק (כמו בכביש) עדיף להיות חכם. להגיע לפשרה ! ולפתור אותנו מהמלחמות,הכאב והרס המרקם החברתי. מתי יבוא מנהיג שיבחר להיות חכם בשם העם שלו ולא צודק על חשבון אחינו המתים. האחרונים לא היו כאלה. ומחשבה אחרונה. ארץ ישראל ניתנה לעם ישראל. אולי עם ישראל רחב הלב והחוכמה יבחר לחלוק אותה, באהבה,בחמלה ולהיות באמת אור לגויים. ??סגור
-
189.גם אני כתבתי עבודת גמר דומה... (ל"ת)יסמין 06/2022/11הגב לתגובה זו0 2סגור
-
188.להוריד את המדינה לרחוב הערבי!רמי 06/2022/11הגב לתגובה זו0 2ולהגביל ילודה מוסלמיתסגור
-
187.מלך ישראלביבי בן טיבי 06/2022/11הגב לתגובה זו6 1חי בסרט, י שר אל נמצאת ברו מא יללה טוס טוססגור
-
186.ראית עולם צרה וילדותיתלו 06/2022/11הגב לתגובה זו5 4עכשיו שב לכתוב את אותה כתבה מתוך העובדה שתמיד היו פה בני עמים אחרים. בהצלחה!סגור
-
185.ואמריקה שייכת לעם האינדיאני... (ל"ת)Rנב חיפאי 06/2022/11הגב לתגובה זו1 0סגור
-
184.התואר שלו הוא לא ב"דיפלומטיה ויישוב סכסוכים"?קליאו 06/2022/11הגב לתגובה זו2 4עכשיו הוא גם היסטוריון והוגה דעות? מאמר שטחי, כתוב בשפה עילגת, פשוט מביך. מומלץ ליאיר בחום לעסוק בתחומים בהם הוא "מצטיין", דיפלומטיה ויישוב סכסוכים, ולחסוך מאיתנו את ההבלים המטופשים שיוצאים לו מהמקלדת.סגור
-
183.מעולהשירז 06/2022/11הגב לתגובה זו3 3תודה לךסגור
-
182.החלטת 242 ממליץ שילמד אותהמנחם 06/2022/11הגב לתגובה זו1 4החלטת מועצת הביטחון 242 מדברת של שטחים תמורת שלום ולבטח לא מגדירה כמות. לכן הקמת מדינה פלסטינית תוך שמירת גושי ההתנחלויות וסיפוחם לישראל הם עונים על הגדרת 242 ולבטח לא תיאורו של יאיר על החזרת סיני ודיינו. זאת הבעיה הבסיסית של הימין שאינו מבין אפילו לאחר 50 שנה שסיפוח הגדה לא יתאפשר ללא הסכם כולל עם הפלשתינים וככל שיתאחר כן יהיה כואב יותר. תלמדו מסיני, גם שם הקימו ערים, התנחלויות.סגור
-
שמאלן יקר צא מהסרטאחד מהצד 06/2022/11הגב לתגובה זו3 0הפתרון שאתה מציע אינו מרצה את הערבים שחולמים על עכו חיפה ורמלה. תתפלא..גם המשכילים והתרבותיים שביניהם אינם מוכנים לוותר על חלום חיסול המדינה היהודית. לפתרון שמציע השמאל אין פרטנר. אהוד ברק הבין זאת בשנת 2000 שחזר מקיימפ דיויד בידים ריקות וחיסל את החלום של השמאלסגור
-
181.כתבה יפה אבל...מנחם 06/2022/11הגב לתגובה זו2 1מקטע הצהרת בלפור הכותב משמיט ולא מדייק בעובדות. הצהרת בלפור לא הגדירה גבולות. אלו נקבעו לאחר נפילת האימפריה האוטומטית. בהצהרת בלפור נקבע שוויון זכויות מלא למיעוטים תוך הסכמת התושבים המקומיים. שלישית - הצהרת בלפור אומרת שבריטניה רואה בעין יפה הקמת בית לאומי אך לא קבעה נחרצות דיוקם ולכן גם לא קם לאורך עשרות בשנים. אם כל ההיסטוריה השזורה הרי נשאלת השאלה העיקרית - האם נאחד את כל השטח כולל 6 מליון ערבים או לא, ואם לא - אזי עדיף שנחייה בשכנות טובה מאשר בקונפליקט מתמשך שאינו מסיים את מעגל הדמים. כל השאר נחמד, מעניין ונתון לוויכוח אקדמי היסטורי.סגור
-
180.המדינה שייכת לעם היהודיישראלי גאה 06/2022/11הגב לתגובה זו7 5ואו רוב המגיבים הלכך שטופי מוח שאפילו מוכנים לירות לעצמם ברגל , הכתבה באה לעלות עובדות היסטוריות בנוגע לבעלות היהודים על אדמת ישראל וכל מה שמעניין אתכם זה ללעוג על כל מיני שטויות לא רלוונטיות . באמת שזה לא משנה מי הכותב , מה שמשנה זה לתמוך בזכות שלנו בחיים כאן נקודה השאר לא רלוונטי.סגור
-
לא משנה אז מה משנהמנחם 06/2022/12הגב לתגובה זו1 4זכותנו לחיים לא נקבעת בשליטה על עם אחר. לפני 67 המדינה גדלה ובנתה עצמה. הנימוק שלך - לא נימוק סתם פליטת קולמוס חסרת משמעות. רוצה לחיות אז סיים את מעגל הדמים שבו הורים קוברים את ילדיהם. כל השאר תירוצים עלוביםסגור
-
179.אתה אידיוט אהאליהו 06/2022/11הגב לתגובה זו5 5מה זה משנה כל הפרטים היבשים האלה. לא חידשת ולא פתרת שום בעיה.סגור
-
178.מדינת העם היהודימזל 06/2022/11הגב לתגובה זו4 4כתבה זו מהי תכליתה? הרי אנו בטוחים בזכותינו ובקיומינו בארץ ישראל.אין אנו מפקפקים לא בימין ולא בשמאל בזכותינו זו .דווקא כתבה מסוג זה מאותת "חלה עלינו חובת ההוכחה" אזי לאסגור
-
177.פר.יאיראזרחית 06/2022/11הגב לתגובה זו4 2פרופסור יאיר אתה מוזמן ללמד היסתוריה את ילדי ישראל אם הינך טוען שהם לא לומדים. למה ניכתבה המגילה? כדי להראות שאתה יודע לדקלם מאחרים? הבנו שאתה יודע לדקלם מה שסופר פר. מאכיל אותך. אף אחד לא אמר שישראל לא שייכת לעם היהודי. אומרים שיושב כאן עוד עם שמגיעות לו זכויות לצערך כמו שלך.הגיע הזמן שתפסיק לנסות להראות שאתה חכם. לך לעבוד במקום ליכתוב מגילות ארוכות שמנסות לבלבל. זה ממש לא מצליחסגור
-
176.ואווו פעם ראשונה משהו חכםKet 06/2022/11הגב לתגובה זו0 1האמת היה מעניין מאוד פעם ראשונה שיוצא לך משהו חכם ומשכיל ישר כוח בדברי חוכמהסגור
-
175.כל הכבוד יאירגבר 06/2022/11הגב לתגובה זו4 1חבל שאנחנו בעמדות של להוכיח ולהצטדק על מה ששייך לעם היהודי אלפי שנה. מקווים שהימין יחזור במהרה עם אגרוף ברזל וישליט את הסדר ואת הבהירות מי כאן בעל הבית. לא להתבייש , פשוט לגרש.סגור
-
50 שנה ואין גרושמנחם 06/2022/12הגב לתגובה זו1 1למה אתה כזה אידיוט. מי יתן לגרש 6 מליון ערבים, לאן. כמו הימין ההזוי שאין לו פתרון ורק מתפלל שמעגל הדמים לא יגמר בכדי לטעון שכל יום באים עלינו לכלותנו. צריך להיפרד - פשרות קשות שאנשים קטנים בימין לא מסוגלים לקבל.סגור
-
174.מדינת היהודיםציוני7 06/2022/11הגב לתגובה זו4 1יאיר תודה. מאמר נפלא שיש לפרסם בכל השפות.סגור
-
173.עובדות חשובודודו 06/2022/11הגב לתגובה זו4 2כתיבה מדוייקת ומגובה בעובדות היסטוריות . יישר כחסגור
-
172.העם היהודי בקרוב יעלם בזכות אחד קרוב אליך (ל"ת)ייייייישששששש 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3סגור
-
171.מאמר חכם וחשוב מאדסולי 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3נהנתי לקרוא וללמוד נקודות שלא בדיוק ידעתי. הכתיבה שלך יצירתית ומעניינת מאדסגור
-
170."שהימין יחזור לשלטון"דהיינו יחזור 06/2022/11הגב לתגובה זו2 2מי בדיוק היה בשלטון 12 שנה ברצף??? ואין פה משהו שמישהו שסיים בית ספר לא יודע.. אולי כל מי שמצביע לאבא שלך פשוט לא סיים?סגור
-
169.האם לשקר יש רגליים?יואל הנביא 06/2022/11הגב לתגובה זו3 0הארגון שקדם לאו"ם הוא חבר הלאומים, ולא ליגת האומות, וארגון זה אשרר בועידת סן רמו, בשנת 1920, את הצהרת בלפור, המדברת על בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל שממערב וממזרח לירדן, ובכך ניתן להצהרה זו, תוקף משפטי בינלאומי... ירדן היא מדינה מלאכותית, שהוקמה ע",י האנגלים, על שטח המיועד לבית לאומי לעם היהודי... האנגלים הביאו את המשפחה האשמית מסעודיה, והכתירו אותה כמשפחת השלטת בירדן... מדובר בבגידה של האנגלים וגם מדינות חבר הלאומים.. ראוי לציין, כי הלגיון הירדני, כבש את יהודה ושומרון, בשנת 1948, אך מדינות העולם לא הכירו בריבונות ירדן על שטח זהסגור
-
168.מאמר נהדר שמביא בתמצית את הידוע לרובינו ועדיין חשובSarah 06/2022/11הגב לתגובה זו3 2אבל עדיין נשאלת השאלה מה עושים מכאן, הערבים לא נעלמים אלא מתרבים ואנחנו לא יכולים להכיל לתוכינו מיליוני רוצחים. טרנספר אינו אפשרי בעת המודרנית. השאלה עומדת בעינה.סגור
-
167.חצי ממדינות המזרח התיכון שייכות לארץ ישראלחקי חיון 06/2022/11הגב לתגובה זו4 1חקי חיון , ארץ ישראל השלמה מקיפה את לבנון.סוריה.ירדן.עירק.סגור
-
166.מעולם לא אהבתי את המונח ״2000 שנות גלות״דין 06/2022/11הגב לתגובה זו0 1מעולם לא אהבתי את המונח ״2000 שנות גלות״ ויש להסירה מהטרמינולוגיה הציונית היהודית. מעבר לזה שזה לא נכון היסטורית כי רצף הישוב יהודי נמשכה מאות שנים יותר, המונח משדר איזה ניתוק רגשי, פיזיולוגי מהמדינה ללא שום כוונה או ערגה.סגור
-
165.נחמד פשוט קריא בלי יותר מידי מלל לא חשוב. תודה (ל"ת)Tom 06/2022/11הגב לתגובה זו3 3סגור
-
164.קוקוקוקו 06/2022/11הגב לתגובה זו3 3קוקו מחרטט ומדקלםסגור
-
163.כתבה משכילה ביותראיציק חן 06/2022/11הגב לתגובה זו3 2תודהסגור
-
משכילה רק עבור בוריםרחל גש 06/2022/12הגב לתגובה זו3 3מי שקצת מתמצא זו "כתבה" רדודה ורצופת אי דיוקים, שלא לדבר על סגנון עילג ורצוף שגיאות סגנון.סגור
-
162.גם לפי הקוראן ישראל שייכת לעם היהודיאחד העמך 06/2022/11הגב לתגובה זו5 1הקוראן וישראלי אחד, חוקר האיסלאם טוען גם החוקר הוותיק פרופ' נסים דנה בסיפרו המטלטל, שתורגם לאנגלית, "למי שייכת הארץ הזאת?"סגור
-
161.כתבה מעולהדור 06/2022/11הגב לתגובה זו3 1תודה רבה על כתבה מעולהסגור
-
160.הבן של נתניהו חחחחחחחחאריק 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3הפלוץ הזה של נתניהו המושחת מספר לנו ..חחחחחסגור
-
159.מעניין ומרתק. תודה (ל"ת)אורי 06/2022/11הגב לתגובה זו4 1סגור
-
158.בנוסף הכתבה הזאת צריכה להכתב באנגלית וצרפתית (ל"ת)אלי 06/2022/11הגב לתגובה זו3 2סגור
-
157.הם גונבים מכוניות וגונבים אדמות...מדינת ישראלכהן חייק 06/2022/11הגב לתגובה זו1 2ידוע שהם בדווים שבאו מסעודיה..הם לא עם הם יצור שעטנז שעםה טראמפ על החהודים שיעבשו הביצותסגור
-
156.אתם פשוט נבערים מדעתיוסי 06/2022/11הגב לתגובה זו2 4זו רמה של עבודה בכיתה י'. וכל הביביסטים מתרגשים . או ואבוי. הלך עלינו.סגור
-
155.למי שייך הפוסיקט.מבג 06/2022/11הגב לתגובה זו2 5למי שייך הפוסיקט?בכתבה הבאה בכתבה הבאהסגור
-
זה לא אמור לעניין אותךהנורמלי האחרון 06/2022/12הגב לתגובה זו0 0לא יתנו לך גם ככה להיכנס...סגור
-
154.מה זה החיבור המביש הזה?שי 06/2022/11הגב לתגובה זו5 5ילד בכיתה ז' מסכם מויקיפדיה.סגור
-
153.סוף סוף. ענייני וממוקד. בלי התלהמות.עזי שפורר 06/2022/11הגב לתגובה זו5 2המשך לפרסם את זהו ושכמותו. תודה יאיר.סגור
-
152.מאמר ברמת תיכון של פריוילג מפונקאבישי ב.ח. 06/2022/11הגב לתגובה זו4 5אכן ארץ ישראל שייכת לעם ישראל רק שיש בעיה קטנה של כ-6 מליון איש שלא הולכים לשום מקום.סגור
-
151.הטימטום הלאומני הפשיסטי ממשיך בהסתהדניאל 06/2022/11הגב לתגובה זו5 6מתי יבינו כול הלאומניים והגזענים הפשיסטים, שעל האדמה אין בעלות, זו סך הכול השתלטות עלובה של קומץ פנאטים, שבהסטוריה רצחו והשמידו את המקום והשתלטו על השטח, כך כול אחד מנסה לתרץ את הכאוס והרצאות למיניהם, בני האדם הם רק זמניים ביקום, בעוד 200 שנה לא ישאר זכר מאלו שאמרו שהאדמה שייכת להם. במקום לחיות בהרמוניה אנושית, החמדנות האנושית במיוחד הקנאית ולאומנית, רק מדללת את בני האדם לצערי גם את החי העולמי ושלמותו של כדור הארץ. חמדנות חזירית ויסלחו לי החזירים שאינם חמדנית כלל.סגור
-
בשביל הרמוניה צריך פרטנרים, תוכיח לי שהם פרטנרים (ל"ת)427 06/2022/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
150.כתבה חשובה מאודאזרח 06/2022/11הגב לתגובה זו4 3צריך ללמד בבתי הספר את ההסטוריה של היהודים בכל דרך אפשריתסגור
-
149.יחסית לאידיוט הזה, אפילו ביבי נראה גאון.מוישה 06/2022/11הגב לתגובה זו5 2טיעונים אינפנטילים הכנענים, המיצרים, הבבלים, הצלבנים ועוד הרבה עמים שלטו בארץ הזו ואינם טוענים לזכות עליה. אידיוט.. זכותנו כי אנו כאן נקודה.סגור
-
148.שאלוהים יעזור לך ,אתה דביל על מלא (ל"ת)איתי 06/2022/11הגב לתגובה זו4 4סגור
-
147.לאחיה 06/2022/11הגב לתגובה זו1 1אחיו כתב לו את זה?סגור
-
146.תלמד עבריתעברית שפה קשה 06/2022/11הגב לתגובה זו5 3"כל כך הרבה שגיאות ניסוח, לדוגמא והתקשורת הישראלית מפמפמים ללא הרף את ה-"נרטיב הפלסטיני" מצד אחד, ומערכת החינוך הישראלית עצמה עברה השתלטות עוינת על ידי השמאל הפרוגרסיבי מצד שני" שכותבים מצד אחד ומצד שני מתכוונים שישנם שני דברים מנוגדים ... ולא שתי דעות שתומכות אחת בשנייה.סגור
-
145.קשקוש נבוב ואווילי, בדיוק כמו האיש עצמושלמה 06/2022/11הגב לתגובה זו3 4להעתיק טקסט מוויקיפדיה יכול כל אחד. אין כאן שום התייחסות רצינית לרקע הגיאופוליטי בתקופות המדוברות, שום עומק באשר לממצא הארכיאולוגי, אין התייחסות למחקרים בגנטיקה של אוכלוסיות, המראה קנרבה לפלסטינים. גיבוב של עובדות, חלקן נכונות, רובן חלקיות, שאינן מובילות למסקנה שאותה מציג המחברסגור
-
144.תקציר ויקפדיהבן ציון 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3נתניהו, מגלה את אמריקה בציון היותנו תושבי ארץ ישראל. האדון הם התפיסה הילדותית, שרק "הכל מגיע לי כי הייתי ראשון" מאפינת את המאמר הדלוח של האיש הזה. כ מובן שבפיל שבחדר הוא לא עוסק: מה עושים עם 3 מיליון פלסטינאים בשטחים הכבושים? ממשיכים להחזיק אותם תחת מישטר אפרטהייד דורסני? אולי גורמים להם להתאדות? לנתניהו השיטחי כמובן שאין התייחסות רצינית ואין תשובה.סגור
-
143.יאיר הגזען מוקצה מחמת מיאוס... (ל"ת)פוקס 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3סגור
-
142.פתאום משחק אותה תרבותי חחח (ל"ת)חפי חפירות בעמ 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3סגור
-
141.אמלה איזה חפרן מחפש להרשים בכוח אתה מאוס יאללה שחרר או (ל"ת)חפי חפירות בעמ 06/2022/11הגב לתגובה זו2 3סגור
-
140.מדוע העם היהודי בלעדי בארץ ישראלאלי 06/2022/11הגב לתגובה זו1 0רק ביבי רק ביבי עוד מעט חוזר ובגדולללללסגור
-
139.הכל נכון, רק מה כל זה מוכיח לא הבנתי...אביהו 06/2022/11הגב לתגובה זו2 1גם האמריקאים הם עם של מהגרים. לא רואה את המקסיקנים דורשים בחזרה את קליפורניה. חבל גם לעצור שם, אפשר לחזור לסיפור אדם וחווה ולדרוש את כל העולם. בסוף יש סטטוס קוו, ויש 2 מ׳ ערבים בארץ ישראל ועוד כ-5 מ׳ בשטחי ״הפסקת אש״. ערבים שהשורשים שלהם בארץ הם לפחות כמה עשרות דורות אחורה. מה אתה מציע לעשות איתם עוד לא הבנתי? אתה חושב שהם יקראו את הכתבה שלך ויגידו ״אה, צודק אני בעצם סורי. טעות שלי, סליחה. אני אקח את אשתי וה-7 ילדים, 80 דודים /בני דודים ונפנה לכם...״ אתה חי באשליה אם אתה חושב שהם יעזבו מרצונם. אתה חי באשליה אם אתה חושב שהם יסכימו לחיות בשלום במדינה שאין להם חלק בזהות שלה או זכויות מלאות בה. ואתה חי באשליה אם אתה חושב שתוכל לשמור על הסטטוס קוו ללא השמאל. השמאל לא צריך שתסביר לו למה יש לו זכות הסיטורית על המדינה, הוא שצריך שתסביר לו איך בדיוק אתה רואה את זה קורה. כנראה ״בעזרת השם״. למרות שב-1939 הוא לא בדיוק סייע... טוב אז היה הרבה משכב זכר וכו׳. היום ברוך השם אנחנו עם של צדיקיםסגור
-
138.בראבו! צריך לשלוח את המאמר לאו״םרונן 06/2022/11הגב לתגובה זו0 2לצערי, לא מלמדים בבית ספר שגם לראש ממשלה יכול לצאת בן אידיוט. מה בדיוק ההשכלה שלך? עשית דוקטורט בהיסטוריה? בכלל למדת באוניברסיטה? על לצייץ בטוויטר ולכתוב בפייסבוק לא מקבלים תואר.סגור
-
137.טמבל שחי על חשבוני ומנסה להיות הוגה ! חחחח (ל"ת)בדיחה 06/2022/11הגב לתגובה זו2 4סגור
-
136.מאמר של יאירציון 06/2022/11הגב לתגובה זו0 0צודק אבל לא רואה את המציאות ולא מבין מה קורה בשטחים שפעם ובצדק שהיו שטחי ארץ ישראל !!סגור
-
135.לא יאומן שנותנים לזבליהו ג´וניור במהר.ה.ה. 06/2022/11הגב לתגובה זו1 0ישראל היום היתה ונותרה בשירות משפחת הפשע וקידום הפאשיזם. גועל!!סגור
-
134.אם זה המאמר הכי חשוב שכתבת? חפש תחביב אחרדן 06/2022/11הגב לתגובה זו1 0חד צדדי משמיט ובדות חשובות שטחי ומביךסגור
-
133.כנססווואחמדוב 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1ההפך הוא הנכון הפלסטינים היו כאן לפני היהודים במאות שנים היהודים היו עבדים במצרייםסגור
-
הפוך עוד לפני שירדנו היינו בארץ,דווקא ישמעאל וויתרכנסו 06/2022/12הגב לתגובה זו0 0על הארץ וחזר עם אימו הגר למצריים בעוד שאברהם יצחק ואחר כך יעקב נשארו בארץ ולא עזבו,קצת היסטוריה לא תזיק!!!סגור
-
132.מה שמות חברי הכנסת שהצביעו בעד ההתנתקות?אור 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0שהיא נסיגה חד צדדית מעזה שבטווח הדי מיידית פגעה בביטחון מדינת ישראל.סגור
-
131.סבא שלך היה מתבייש בך (ל"ת)חיים 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1סגור
-
130.אין חדשמרניצן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כל מה שתיאר נתניהו הצעיר ידוע לכולנו (ואגב מהלימוד בבתי הספר) שכן את זה לימדו אותנו המורים השמאלנים הפרוגרסיביים …. אין לעובדות אלו ולא כלום לסיכסוך שיש לנו עם הערבים תושבי ארץ ישראל. הויכוח אינו אם ישנה זיכה של העם היהודי לארץ ישראל אלא מה עושים עם הזיכה שיש לערבים תושבי ארץ-ישראל. אין מדד הקובע כמה שנות זכות יש לעם על אדמה ורוב מדינות הלאום כפי שמכירים אותן היום נקבעו במאתיים השנים האחרונות. העובדה היא שהרוב המכריע של היהודים החיים היום בין הים לירדן הם בממוצע דור שלישי כאן בעוד שהערבים בהיבט הזהסגור
-
129.כל זה לא משנה את זה שיש עוד עם בין הירדן לבין היםישראלי 06/2022/10הגב לתגובה זו2 0תקרא להם ערבים, ערבים-ישראלים, פלסטינאים, פלשתינים, מה זה משנה? חיים כשני מיליון ערבים ישראלים בתוך גבולות ישראל, ועוד כארבעה וחצי מיליון ערבים "פלסטינים" ביהודה ושומרון, ועמם עלינו להסתדר ולחיות. כל הנאומים ו"העובדות ההיסטוריות" לא ישנו את העובדה הפשוטה הזו שאנו לא חיים פה לבד.סגור
-
128.הכל נכון עובדתית, אבל הייתי מצפה ליותר עומק. (ל"ת)עופר 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
127.ישראל זה לא אדמה (ל"ת)מנשה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
126.אבל לא הבנתי למה פירקו את הפלמחTal 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0גיבוב של שטויותסגור
-
125.זכותנו על ארץ ישראל.ORoYo 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כתבה טובה. לטעמי חסר סרגל תאריכים שיתמצת את דבריך ויאפשר הורדה הדפסה ותליה של תקציר דבריך לעדות כדי שתהיה תלויה בכל בית על הקיר. נתונים אלו חייבים להלמד כחלק משיעור אזרחות. החומר חייב להכלל בבחינות הבגרות ואף בבחינות באוניברסיטה. לא יתכן שישכח איש את מולדתו ולא ידע את מוצאו כשם שהינו זוכר את בית הוריו ילדותו ושמות הוריו. זכותנו על ארץ ישראל היא המכנה המשותף המאחד את העם, השמאל והימין. חומר זה צריך להלמד גם בצבא כחלק מתהליך החילות וההשבעה.סגור
-
124.הנה כמה תשובות לדברים שכתבת - תגובה 2דידי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0גם כשבנה דוד את ירושליים, הוא בנה אותה על חורבות עיר שהיתה שם. נורא נוח להגיד שאף אחד מדרי הארץ, חוץ צהיהודים, הוא לא צאצא של אותם עמים אחרים. 3) נעבור קדימה... אתה מסתמך על החלטות בינלאומיות שקדמו להסכם סייקס פיקו (אני בעד) אבל אז מבטל את ההחלטה הבינלאומית שנקראת תכנית החלוקה. בוא, אני אקצר... יש לנו את מלא הזכויות בארץ אבל כנראה שגם לאחרים יש אי אילו זכויות ומשכך, יש כמה אפשרויות... 1.. מדינה דו לאומית שבה נהיה מיעוט שולט ואפרטהיידי או סתם מיעוט נשךט... סליחה אבל לא נראה לי.. 2.. שתי מדינות לשני עמים. ישראל לא השכילה ללכת לכיוון הזה בגלל משיחיים וקיצוניים בשני הצדדים. עצוב אבל זו המציאות. הרסנו במו ידנו. חבל. 2)סגור
-
123.הסטוריה שמסטוריה,מה הקשר לבעלות על ארץ?שרוליק 06/2022/10הגב לתגובה זו1 2ומי זה בכלל העם היהודי? כמו שאין עם פלסטינאי גם אין עם יהודי. יש דת יהודית. והיו ויש פה ערבים, ועם כל הרצון, הם לא הולכים לשום מקום. הערבים הם חלק בלתי נפרד מפלסטינה/ציון/ ישראל או איך שתקרא לזה. ומה בכלל ׳כפת לך מ״העם היהודי״? לך תחייה באמריקה. תמשיך את המסורת המשפחתית. (אגב, מי שתקף ראשון בששת הימים היה צה״ל).סגור
-
122.הנה כמה תשובות לדברים שכתבת.. תגובה1דידי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אתחיל בהבהרה. אני לא מכיר אותך מעבר למה שידוע עליך מהתקשורת, ולפי זו האחרונה, אתה פרזיט שחי שנים 3בות על חשבון משלם המיסים כולל ביקור או סיקורים במכוני ליווי ידועים לשימצה. אתה מקבל כאן במה בחסד ולא בזכות כי השיגך בחיים לא נראים מרשימים במיוחד. אבא שלך לעניות דעתי (וזו רק דעתי כמובן) יתברר בשנים לבוא, כאדם שגרם הכי הרבה נזק למדינת ישראל מכל אוייב שאי פעם היה לנו, מהסיבה הפשוטה שהוא פורר וריסק והשניא ופילג את ישראל לתועלת אחיזה בשלטון, והחלשה זו היא אסון שאני מקווה שלא נזכה לראות את תוצאותיו. ועכשיו לעיקרי הדברים שכתבת שעם רובם אני דווקא מסכים רק שמסקנותיי מעט שונות משלך. נתחיל בהתחלה.... אם אתה הולך לתנך כבסיס הכי משמעותי לטיעונים שלך אז רק אזכיר שאלוהים הבטיח את הארץ לזרעו של אברהם וכמה נוח ששכחת שהיה שם גם איזה בחור צעיר בשם ישמעל שנולד לאיזו פילגש נוכריה. לא זכור לי שנכתב שם לזרעך אתננה אך לא כולל ישמעל. 2) באופן דומה, פסלת כל קשר בין הפלישתים לפלשתינאים אבל השורה התחתונה היא שכשדויד ניצח את גליית, היו פה פלישתים (תשאל את אביך דובר האנגלית הרהוטה מה היה שמם באנגלית)...סגור
-
121.מדוע העם היהודיצבי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0גם אלף כתבות ומאמרים לא ישנו את העובדה שמספר ערביי ישראל כבר עולה לכיוון שלושה מיליון, שטוב להם פה ואין להם שום סיבה לעזוב מרצונם. אז יופי; עוד כתבה.סגור
-
120.המדינה שלנו היא תאגיד הממשלות הן בובות של האליטות . (ל"ת)תמרה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
119.בעברית זה לא מספיקד"ר אמיר פרקש 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1כל הכבוד למאיר נתניהו. כתבה מרעננת אבל לצערי דוברי העברית שיקראו אותה וייהנו ממנה, קטן מאוד. מאמר זה ומאמרים אחרים מהסוג הזה חייבים להיכתב באנגלית ושפות אחרות כדי שמאות מיליונים של אנשים יוכלו ללמוד מהם.סגור
-
118.אבא עשהדני 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אבא עשה תיקונים ל"מאמר"?סגור
-
117.הקמע מהר עיבלישראליק 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0הממצא המדהים שנמצא בהר עיבל ליד מזבח יהושע ופוענח לאחרונה נותן הוכחה כתובה המוקדמת ביותר מלפני כ 3200 שנה לנוכחות הישראלים בארץ כלומר זמן קצר אחרי תחילת ההתנחלות. ממצא זה מגמד את מצבת ארמנפתח ואת כתובת השילוח.סגור
-
116.אין ספק שארץ ישראל שיכת לעם ישראלאיל 06/2022/10הגב לתגובה זו2 0ארץ ישראל שיכת לעם ישראל אך הפוליטקים גורמים לספק מחלחל בלב הציבורסגור
-
115.תרומה לויקיפדיהארז אילן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0מקווה שאתה תורם כמו שאתה משתמשסגור
-
114.אחלה כתבה כל הכבוד יאיר (ל"ת)צחי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
113.הפייקר ממשיך לפייקאבי קו-ישר 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1מתעלם לאנרק מהחוק הבינלאומי, החלטות האום וכד' אלא אפילו לאסגור
-
112.עלוב נפששרה נהנתינהו 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0אם זו הכתבה הטובה ביותר שלך, אתה צריך לפרוש. מה יקרה איתך אחרי שאבא יעוף מהחיים הפוליטיים? אולי די להיות לוזר ותתחיל לעשות משהו אמיתי עם עצמך?סגור
-
111.תספר גם שהשמאלי שוחרר את השטחים שהימין מסר. (ל"ת)ארנון כץ 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
110.עוד קצת שכל יהיה חמור (ל"ת)רואן 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
109.מדהים ומרתק (ל"ת)יאיר 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
108.הזכות הלגיטימית שכספי ציבורבני 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0שייכים לבני משפחת נתניהו בעיקר לי , יאיר נתניהו. היסטוריה עכשווית מוכיחה את זה .סגור
-
107.מדינת היהודים, מדינת ישראל!אילנה 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0מדוייק יפה כתבת, וזה עוד בקצרה כמו שנאמר קצר וקולע! יישר כוח יאיר נתניהו היקר!סגור
-
106.ילד קשקשן שלא מחדש כלום רק חושבפוסיקט 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0שהוא ואבא שלו הם אדוני הארץ והם יכתיבו את עתידהסגור
-
105.הקמע מהר עיבלישראליק 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0הממצא המדהים שנמצא בהר עיבל ליד מזבח יהושע ופוענח לאחרונה נותן הוכחה כתובה המוקדמת ביותר מלפני כ 3200 שנה לנוכחות הישראלים בארץ כלומר זמן קצר אחרי תחילת ההתנחלות. ממצא זה מגמד את מצבת ארמנפתח ואת כתובת השילוח.סגור
-
104.עוד הזוי שמתעלם מקטעי הסטוריה. (ל"ת)היה בפוסיקט והפסיד ח 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
103.חבל שלא לקחת חלק פעיל בהגנה על ארצנועמי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כשהיתה לך הזדמנות בחרת לשרת בתאטרון צהל במקום בקרבי יא אפססגור
-
102.מה זה משנהיהודה לוי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0מה זה משנה מי יותר צודק, כאשר על אותה פיסת קרקע רבים מחנה של 6 מיליון יהודים. ו4 מיליון מוסלמים. מה זו מריבה של למי יש יותר גדול? . מחפש רעיון איך לצאת מהסוגיה ולא איך להמשיך לדשדש בה.סגור
-
101.מסכים איתך ארץ ישראל כולה שייכת למדינת ישראל (ל"ת)חח 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
100.אמתמירו 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0נכון ויפה. חבל שלא ידעתי קודם. אגב צריך לעשות בסוף כל קטע, סיכום קצר. אחרת מאבדים תראש באמצעסגור
-
99.הייתם בשלטון עשורים, מה מנע מכם ללמד ההיסטוריה ?למעננו 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0משונה שלאחר עשרות שנים בשלטון שלא עשו דבר ללמד את ההיסטוריה הנטענת, פתאום מהאופוזיציה רוצים לחזור לשלטון כדי ללמד ההיסטוריה... משונה... מי הפריע לכם לעשות זאת קודם?סגור
-
98.יפה כתבת. זאת ההיסטוריה שלנו.טיטי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0הבניה שצריך להתמודד עם עם נוסף. שחי כאן. מה תעשה?סגור
-
97.ארץ ישראלשלמה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0גם לפי הקוראן ארץ ישראל שייכת ליהודים סורה 5 פסוקים 21 22 ארץ ישראל הובטחה ליהודים על ידי אלוהים ואין לאיסלם שום תביעות על הארץ הזאתסגור
-
96.יאיר נתנייהו אוהבים אותך. (ל"ת)העם היהודי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
95.תחזור לחור שיצאת ממנו. (ל"ת)רועי 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
94.מעולהששי מחולון 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כתבה אמיתית כל הכבוד יאיר,אנחנו צריכים אידאליסטים חילוניים כמוך וכמו תנועה דרור העבריסגור
-
93.גאון של אבאעוזיהו המלך 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0מערכת החינוך הייתה תחת שלטון האבא שלך הליכוד משנת 1977.חוצפן ומסית.לך להתלונן בפני אביך ואל תאשים את האחרים.כל יהודי שחי בארץ ישראל רוצה לשמור על ארצו מולדתו ולחיות בבטחון.סגור
-
92.היסטוריה והווהאבידן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0על עובדות היסטוריות אפשר לחלוק ולהתווכח, אבל ישנה מציאות דמוגרפית, אםאנו דמוקרטיה מהים עד הירדן יש להעניק זכויות ולכולם ואתה ונער משכם שווים, אםאתה רוצה מדינת אפרטהייד לך ולמד את דרום אפריקה , אם חפץ אתה במדינה יהודית דמוקרטית יוצרת יש לחלק את המדינה בין שתי רשויות פלסטינית ויהודית , קשה לך להתמודד עם עובדות אז תעזר בנתונים וסקירות נוספות של 100 שנות התיישבות , סבי היה מחורשי תלם ראשונים בנהלל וידע רק יצירה וקשר לקרקע, ואתה?סגור
-
91.בחור חכם ונבון!!התפוח לא נפל רחוק מהעץ (ל"ת)לוי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
90.צריך לפרסם את זה בשלטי חוצות!!! (ל"ת)הדעה הרווחת 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
89.ישר כח יאיר, מאמר משכיל ראוי בהחלט (ל"ת)יצחק 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
88.בלבולי מוחאסף יוסף כהן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1כרגיל הימין הימין בנתיים אבא שלך חתם בעד ההתנתקות ובנוסף בהסכמי אברהם עם טרמפ אביך ויתר על הריבונות ביו"ש.שנה שעברה במצעד הדגלים בגלל אבא שלך הפגיזו את ירושלים והוא ביקש מבן גביר שיסגור את הלשכה בשייח גראח .על מה אתה מדבר ואיזה טריפים אתה לוקח .ותצא כבר מהבידוד יימני נקניק בר.ההיסטוריון של הפוסיקאטסגור
-
87.מחכים רהוט ומפורט. מורה טוב לדורותנמרוד 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1תודה לך יאיר על הדברים מאירי העיניים. דבריך מפורטים רהוטים ואם ללמוד היסטוריה לאורך הדורות אז כיף לשמוע זאת ממך. חזק וברוך עם זאת. כנען או הארץ המובטחת לא הובטחה ליהודים אלא לאברהם. אנא מצא דרך להראות קשר היסטורי עד לשם. אם תוכל.סגור
-
86.הכל נכון אבל....אלכס 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0מבלי להכנס לעובדות ההסטוריות נתניהו הצעיר מתעלם מעובדה אחת פשוטה. כיום חיים בין הים לירדן, יותר מ 6 מיליון ערבים המגדירים עצמם פלסטינאים. יש הטוענים שיש יותר ערבים מיהודים בשטח זה. לא נתווכח. בכל המאמר שלמעשה לא מחדש דבר, אין שום התייחסות מה הכותב מציע לעשות. לגרש אותם? (לאן?). להחזיק בהם לנצח כאזרחים סוג ב'? לתת להם אזרחות ישראלית? או ליצור שתי מדינות לשני עמים כפי שאבא שלו הציע בנאום "בר אילן". אז נתניהו, תתבגר, תהייה ראלי ותגיד מה אתה מציע. ואם אין לך דום דבר להציע, פשוט תשתוק!סגור
-
85.יפה מאודג׳וג׳ו 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד יאיר משמח שאתה יודע הסתוריה יהודית ותנך,אבל צריך גם להיות מחובר למסורת שבת,תפילין,כשרות וכו,סגור
-
84.מאמר מצוין, קריא, ומקיף בתמציתיותרעות 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אהבתי. ושיתפתיסגור
-
83.ארץ ישראל השלמהשוקי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אבא שלך לא עשה את זה במשך 13שנים למה שהוא יעסוק בזה עכסו שכל המשפט על הראש שלו ושלך שיעסוק בעסקת תיאום וילך לכתוב ספרים תודהסגור
-
82.הסטוריון ?אורני 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1מהיכן הבאת את כל הציטוטים מויקיפדיה מתי קיבלת תואר בהסטוריה קשקשן כמו אביוסגור
-
81.כל הכבוד ליאיר (ל"ת)ב 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
80.ציוניצברי גולן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כתבה מעולה ואמיתיתסגור
-
79.פנייה ליאיריובל 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1הלוואי ותמשיך להתרכז במאמרים כדוגמאת זה. מאמר מאתגר המחזק את הלגיטימיות של כל אידיאולוגיית הימין. חבל שאדם אינטליגנטי כמוך מתעסק בפרובוקציות אשר מסיטות את תשומת הלב מהנושאים הרציניים ומטענותיך המגובות בעובדות היסטוריות מעניינות. מאמר מעניין מאדסגור
-
78.חרטטן צמרת. (ל"ת)מריום 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
77.הבטחות יאיר נתניהומירה בן הגיא 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0יאיר למדת יפה כל הדברים הללו ידועים אל לך לדבר בשם אביך ,הבטחות שלו נכתבות על הקרח 12 שנה שלט במדינה החינוך לא היה במחשבותיו רק הדברים שקשורים לכסף הפרטי שלו כך שאל לך לפרסם דברים כאילו אתה כתבתסגור
-
76.כתבה מאלפת יישר כוחאברהם 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0יאיר לאחר קריאת הכתבה אתה לא רק בנו של ביבי אלא גם בחור חכם שיודע להכנס לעומקם של דברים , הכתבה הזו למעשה מאששת את זכות קיומנו על כל אדמת ישראל והלוואי ויגיע היום בו נתחיל ללמד את הילדים והנוער שלנו את ההיסטוריה האמיתית ונפסיק להתנצל על עצם קיומינו .....עם ישראל כאן כדי להשאר לעד ולעולמי עולמים. תודה יאיר היקר על הדברים שכתבת .סגור
-
75.אתה הזויגלילית 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0מזל שאף אחד לא מקשיב לך.סגור
-
74.אמן שנקבל את כל מה שנלקח מאיתנו חזרה, מאמר מדויק (ל"ת)ב 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
73.אור גדול על ההסטוריהתודה יאיר 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כמה מעניין, חזק וישר .סגור
-
72.מאמר ברמה של שעור היסטוריה בכיתה יב (ל"ת)דן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
71.זכותינו בארץ ישראל.שרה 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0אני רואה ושומעת חדשות ומזדעזעת כל יום מחדש. לאן המדינה היהודית שלנו הולכת? לאבדון.זה מפחיד מאוד,אם אני פוחדת לטייל בארצי בחופשיות מה נשאר,לאן התדרדרנו???סגור
-
70.גאון בן גאון??ד.ארוין 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0גם האבא של הגאון כתב ספר איך נלחמים בטרור. זה לא הפריע לו לשחרר את אחמד יאסין. זה לא הפריע לו לשחרר מעל אלף מחבלים בעיסקת שליט. ( אולמרט הסמולן לא הסכים לכך). זה לא הפריע לו להעביר כספים לחמאס.סגור
-
69.הבן דלעפ 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0רמה של תיכון בינוני.סגור
-
68.עכשיו נשאר רק לשכנע את הפלסטינים??ד.ארוין 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1חבל שהגאון לא קרא את מה שכתב הפרופ' ישעיהו לייבוביץ. שליטה על עם אחר תביא לקץ הדמוקרטיה ולמשטר פשיסטי. הגאונות שלו תביא למדינה דו לאומית שתצטרך להחליט על דמוקרטיה או יהודית. לכל החולמים על נכבה שניה או על טרנספר שיראו מה קורה לפוטין הגדול. ניסיון לנכבה שניה יביא לתוצאות הרבה יותר גרועות מהמצב היום.סגור
-
67.הכל נכון. אבל מה מנע מאבא שלך ומשלטונואחות 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0הממושך להכניס את החומר החשוב הנ"ל לספרי הלימוד?סגור
-
66.ואיך תוכיח ששורשיך הם מארץ ישראל, למרות שאתה יהודי ?העם היהודי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0העובדות שאתה כותב לא מגובות בהוכחות ! עם השנים, הרבה נוצרים ויהודים התאסלמו, וזה ידוע. או שמשלמים מס או מתאסלמים. ממלכת יהודה לא חרגה מגבולות ירושלים מזרחה ודרומה לכיוון מדבר יהודה. כלמר, לא היה כלום ליהודים בגליל והחוף. מאז שנולד יהושע הנצרי, המשיח, רוב היהודים נתנצרו בארץ הקודש. הרי הוא המשיח שחיכו לו היהודים, לפי נבואתם של הנביאים ישיעיהו ואליהו. צר לי שכתבת מאמר מגמתי וללא דיוק היסטורי... אין ספק בדבר הימצאות עם ישראל בממלכת יהודה ! אך האם למרות היותך והיות המהגרים מאירופה יהודים, אומרשאתה נצר של עם ישראל ששכן בממלכת יהודה ? פר' עציוני הוגלה מהארץ לא מזמן כי ערער על כך וקבע שאין שום קשר גנטי בין יהודי אירופה לעם ישראל.סגור
-
65.יאירנתניהובדבד 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ממש היסטוריון והוגה דעות. ba ma, כמו אמא שלו. חידש דברים לא ידועים.סגור
-
64.יאיר נתניהוהבודד 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0היכן היית היום במצעד הגאווה? חסרת לנו...סגור
-
63.כל הכבוד יאיר, חזק ואמץ!מרדכי לוזון 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1לצערי צעירים רבים לא יודעים ולא מכירים היום את היהדות, לכן אני כתבתי ספר לפי כ18 שנה, הספר נקרא "הבאר שלי" ובו מסופר בקצרה על העם שלנו מאברהם ועד לימינו אלה. על כל האישים המפורסמים ביהדות לפי שנים, כמו כן ארון הספרים היהודי, והמאורעות והרדיפות השונים לאורך השנים עד לימנו אלה.סגור
-
62.יאירטומי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אתה מעתיק מספרי ההיסטוריה .לא חידשת דברבכביכול הטור שלך.אני לא זוכר שבשרות הצבאי שלך .הגנת אפילו על ארץ ישראל הלא שלמה .והשאיפה דלך דהימין יחזור לשלטון ויערוך שינויים במערכת החינוך .אפה הייתה אתה ואבא שלך 12 שנים .מי הפריע לכם .שכחתי הייתם עסוקים בדברים "חשובים"יותרסגור
-
61.ומי אשם יא פוץגבי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סיימתי תיכון בתחילת שנות ה 80. מה שכתוב ב"מאמר" הוא כמעט אחד לאחד מה שלמדנו אז. א. מאז הליכוד שולט במדינה להוצי פה שנה פה שלש. ב. "השמואל הפרטגרסיבי" מונה בערך 52וחצי אנשים , רוב השמאל הוא ליברלי ופלורליסטי אבל ממש לא רוצה שלנות סדרי עולם ,אלא מסתכל באופן מעשי על פתרונות בלי עקבות משיחיסטיות או הסתכלות סנטימנטלית על הארץ זה הכל. איבן ביבי , המכונה המשומנת שאחרי אביו ורעיונאים שמרנים במדינה פשוט מאדירים את השמאל הפרוגרסיבי שקיים בשולי השוליים על חשבון השמאל הציוני ליברלי שהוא מה שמכונה למעשה "מרכז שמאל"סגור
-
60.כל הכבוד. גאווה למדינהצודק 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1כל הכבוד . תצליח בחייך מעלה מעלה. מגיע לך להצליח. עושים לך עוול ממשסגור
-
59.רדידות כזו מביכה לא קוראים בספרי היסטוריה כל יום...567 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0הכי חשוב שלך...פחחחחחחחחח..... אתה באמת מביך... אבל כשיש אמא כמו שרה ורונית הביביסטית... אפשר להניח שאתה באמת מאמין שזה המאמר הכי חשוב שלך...סגור
-
58.העם אוהב אותךשמרית 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1כתבה מעניינת ומדויקת כמו תמיד תודה שאתה נלחם עבורנו חיבור המדינה היחידה שלנו בסוף עד ננצחסגור
-
57.מאמר חכם וחשוב ביותראהובה 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1יישר כוח לנצר יקר של משפחת נתניהו. מה שלי חסר בשיח הציבורי בעניין הוא הבטחתו הנצחית של הקב"ה לאבותינו כפי שהיא באה לידי ביטוי בדפי ההסטוריה. תעודת עניות לסרת החינוך ( זו אינה שגיאת כתיב) שמנציחה בהחלטה אומללה את הבורות היהודית וההסטורית מילדינו.סגור
-
56.מחונן ומשכנע (ל"ת)רויטל 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
55.יאירחסן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אבא שלך חמור אמא פסיכית חושב שיהיה ראש ממשלה ראש הנחש זהסגור
-
54.הבורות חוגגתגדעון רפאפורט 06/2022/10הגב לתגובה זו1 2כל שפלת החוף מראש הניקרה ועד אשקלון, וכל הנגב מדרום לבאר שבע מעולם לא היו שטחים של יהודים, כיום 70% מהתושבים היהודים חיים באיזורים שמעולם לא היו מיושבים על ידי יהודיםסגור
-
53.יאיר תקשיב הכתיבה לא מחודדת מספיק. פירוט בתוך התגובה.מייקי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אם אתה רוצה לכתוב את דעתך שזה באמת בסדר אז תכתוב את דעתך. הנימוקים ההיסטוריים יצאו קצת יבשים והכל קצת חופר. אני משתדל לצאת איתך דוגרי אז תקשיב. הבעיה המרכזית היא שאין לך פה נקודות מרכזיות וסיכום. לא מסגרת את הדעה שלך בעזרת הניתוח ההיסטורי שלך. הכל יצא קצת עבודת בית ספר. מצטער אבל זאת דעתי. אני ממליץ לך במאמרים הבאים להיות יותר מתומצת וענייני. הנקודות ההיסטוריות יכולות להישאר צריכות להיות קצרות והתזה הכללית שלך צריכה להיות נוכחת לאורך כל המאמר.סגור
-
52.כתבה עתירת טעויות.קורמורן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0נחלטת החלוקה של האו"מ המבוססת על הצהרת בלפור, מחלקת את ארץ ישראל -פלסטיין בין העם היהודי לפלסטינים. גבול ארץ ישראל פלסטיין לעניין החלוקה הוא קו הרכבת החיג'אזית ולא כל שטח ירדן. אם קבלת תואר שני על סמך עבודה שוחית כזו, צריך לשלול ממך את התואר.סגור
-
51.ממש משכנעברכה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0תראו, אותי ממש קל לשכנע שמגיע לי. אבל כתוב בפירוש "לזרעך נתתי את הארץ הזו" ועל ישמאל כתוב "גם הוא מזרעך". אני מאמינה שא' מאוד רוצה שנסתדר ונגיע להסכם ומעניש עכשיו את בני ישמאל שלא מוכנים לפשרה כמו שהעניש אותנו כאשר גולדה סירבה להצעת השלום של מצריים.סגור
-
50.חלול - הצלחת להראות קשר של היהודים לאר ישראלאילן 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0כל הכבוד. אבל זכויות זה עניין אחר. עלפי הלוגיקה של המאמר, כלמישהשאיר חותם בארץ הזוישלו זכות בה. אם כך אז גם לכל אלו שקדמו ליהודים, וגם כל אלו שהיו פהמאזועד היום הזכות שלנו בארץ הזו נובעת מתוכנו אנו ואינה תלויה באסמכתהחיצונית כך גם זכותם של אחרים. זכותנו אינה מאיינת (שוללת) אתזכותו שלאיקכלשהו. תקרא את אול קנטסגור
-
49.הכל נכון הסטורית או הרב אבל..מיכל 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0נצרת הייתה עיר ערבית נוצרית ברובה והפכה למוסלמית. נצרת עלית הוקמה ליהוד הגליל ו30 אחוזים ממנההעכשיו ערבים ועוד רבים מאוד "ספקיהודים" ... מה שקובע את הצביון ואת הזכות על המקום, בסופו של דבר היא האוכלוסיה. עיר חילונית, דתית, ערבית.... ומה שיקבע את זהות הארץ היא האוכלוסיה. יופי שזה הבית שלי אבל אם יש לי שכנים ערסים עבריינים, אני אעבור דירה.סגור
-
48.בגלל זה הרבה פעמים נשארתי עם פה פעורגלראד 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אני בטוח שביבי יודע היסטוריה. אז למה הוא פועל קבוע כשמאלן? מערכת החינוך הורידה את האמיתות האלה בזמן שלטון נתניהו. מערכת המשפט שוחררה להתפרע בזמן ביבי. גישת הרחקת הסבבים עם האוייבים שלנו. להמשיך? חאן אל אחמר. להמשיך? פגיעה בבטחון המדינה במהלך מאבקים פוליטיים אישיים. להמשיך? אי העברת תקציב שנתיים כמנוף פוליטי. להמשיך? שחרור אלפי מחבלים בעסקת שליט. רק לא להתמודד. ואם כן. אז מינימום. שום פתרון לכלום. רק לדחות ושהכל תיכשל במיץ של עצמו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה. תצא נשמתו ישוב לאדמתו. עם ישראל לא נוהה אחרי אדם כעיוור.סגור
-
47.בגלל זה אתה חושב שלאבא שלך מגיעשששש 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0להיות ראש הממשלה הבלעדי של ישראל??ממתי לאבא שלך יש את הבלעדיות ? ממעמד הר סיני? המדינה רשומה בטאבו על שמו?סגור
-
46.נדבקת בפשיזם מאמי.חיים 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0דחוף חיסון, לפני שנגמור כמו רוסים.סגור
-
45.כתוב בתורתנו הקדושה לא תלך רכיל בעמך .וכנראה עדיף שתורדמיכאל 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0יאיר אתה אמרת שהנשיא שלך הוא טראמפ אז מה אתה כותב על ישראל שאינה שלך אף על שמשפחת ניצלה את המדינה יותר מכל ראש ממשלה אחרסגור
-
44.נו באמת אין לכם מאמרים יותר רציניים? (ל"ת)צדיק 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1סגור
-
43.רדוד העתקה מויקיםדיה.זה ההוגה של הימין ההזויטוני המרוקאי 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0יביא לחורבן בית שלישי הוא והימין ההזוי של בן גביר וסמוטריץסגור
-
42.הזמר במסכהשמעון ריקלין המוקיון 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0אין ספק שיאיר נתניהו יודע להעתיק מויקיפדיה, אבל למרות שזה בא ממנו החלק מהדברים הוא צודק, אבל במקום לגור בבית הוריו בקיסריה או בבלפור , למה שלא ילך לגור בשכם או בחברון, ויתן דוגמא אישיתסגור
-
41.למה אבא שלךימני 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0למה אביך בכל שנות שלטונו הרבות, לא הכניס חובת לימוד החומר בבתי הספר שבמימון המדינה? למה רק 'כאשר הימין ישוב לשלטון...'?!סגור
-
40.הזכויות על הארץ תלויה בנו.דן שלמה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0השאלה היא אם אנחנו רוצים מדינה יהודית רק ליהודים או מדינה שנקראת ישראל, אבל היא מדינה דו לאומית. הליכוד והשמאל רוצים מדינה דו לאומית.סגור
-
39.מרתקמשה רדקליף 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1ארץ ישראל שליסגור
-
38.ארץ ישראלרוני 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0לא אוהד של יאיר אבל הכתבה בול בול נכונה היסטוריתסגור
-
37.כמו לראות תאונת דרכים (ל"ת)ניה 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
36.נמאס מהמשפחה החזירית!לחכודניק לשעבר 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0דב תחת סינור אימך וארנק אביך לשתוק.נמאס מדברי הבלע שאתה מפיץ ודוחף אחרים להפיץ.ילזסגור
-
35.הוכחהיריב 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0העאלק מאמר הזה הוא הוכחה לכך שהזבל לא נופל רחוק מהפח.סגור
-
34.בעלות על ארץ ישראלהכל עובר,גם ביבי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0שיספר את זה לאבו יאיר, וישאל אותו על חברון ונשיקה צרפתית לעראפתסגור
-
33.סוף סוף אמת לפנים,השמאל בוכה מכאב כשמציגים לו עובדות!!! (ל"ת)יישר כח יאיר!!! 06/2022/10הגב לתגובה זו1 1סגור
-
32.חכםאדי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0יישר כוח,המשך כך,אתה המנהיג הבא של עם ישראל בארץ ישראלסגור
-
31.יאיר נתניהו תודה על האמת אבל לעם השקר ומשתפ"יו מהשמאלטוב שיש אמת!!! 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0ממש לא אכפת,הערבים והשמאל אלרגים כרונים לאמת והאמת היא כעצם בגרונם וכחרב השמדה לאג'נדה שלהם שמנפחת להם טוב את חשבון הבנק בחסות הקרן החדשה,קרן וקסנר ושאר קרנות אנטישמיות זרות שעושות הכל להשמיד את ישראל מבפנים,הרבה שליחים רעים יש לראש התמנון מחו"ל והם נותנים פה עבודה לילות כימים!!!סגור
-
30.תבוא בטענות לאבא שלךמאיר 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0מעניין כיצד אבא שלך השפיע על מערכת החינוך בתיקצוב שעות לימוד להיסטוריה ותנך במהלך 13 שנות שלטון .סגור
-
29.ההבטחה של בורא עולםיעקב 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ארץ ישראל שייכת לעם ישראל כי בורא עולם הבטיח את הארץ לאבותינו,ורק מכח התורה יש לנו את הזכות עליה,מי שלא שומר תורה, אין לו שום שייכות לארץ הקודש,ארץ ישראל מקיאה את מי שהולך נגדה, אלפים שנה הינו בגלות מה שמר עלינו?דבר אחד שמירת חוקי התורה,סגור
-
28.אוקי ו?פנחס 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ואיך זה מעלים את בעיית ה 7 מליון ערבים שטוענים כי הם פלשטינים בין הים לנהר?, התשובה היא זה לא מעלים, אבל זה נעים לשכנע את עצמנו כי אנו צודקים, אנחנו כרגע אנחנו במדינה דו לאומית בדרך, זה קרה בדרום אפריקה וזה יקרה גם לישראל, מדינה רב תרבותית הטרוגנית לא יהודית בשם העוגה השלמה... סליחה ארץ ישראל השלמהסגור
-
27.עם ימין כזה לא פלא שהלב בצד שמאלהתלמיד להסטוריה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אני רק רוצה לקוות שלא על העבודה הזאת קיבלת תואר שני מריכמן.סגור
-
26.אוי והוויורדה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0חזרת לשגע אותנו ? תנך מלמדים הלוך וחזור מספר פעמים והיסטוריה רק של העם היהוגי בעיקרסגור
-
25.נכוןבר כוכבא 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0כתבה נפלאה אבל כדי לקרב את עם ישראל לעצמו ומולדתו צריך לשים דגש על לימודי התורה באופן מדעי ובאופן פילוסופי. זה שיש הוכחות לכך שארץ ישראל היא של היהודים לא מספיק כדי לשכנע מדוע תפיסה מודרנית לפיה רצוי לקיים כאן מדינת כל אזרחיה מסוכנת מאד ועלולה לחסל לחלוטין את קיום העם היהודי. התורה ללא כל קשר לעניין האלוהות משקפת על אנושיות ברמה שאין אדם אחד בעולם יכול להפריך או לפרש. מי שבודק את התורה ומתעמק בה לא כדי להפוך לדתי אלא רק כדי להבין את סוד עצמתה מיד נסוג צעד לאחור ומבין שיש בתורה סוד שהוא גדול מהבנת אדם ולא קיים בכל העולם שום אדם שיכול לפצח אותו. גם גדולי התורה הקדמונים והפרשנים שבינהם אינם יכולים. כל הפירושים לתורה יכולים להיות נכונים ולא נכונים. עם ישראל מפספס את עצמו. תרבות המערב והפריצות הרסו כל חלקה טובה.סגור
-
24.חחח אבא שלו נתן לערפאת את רוב חברוןהפקיד של זבוטינסקי 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0אבא שלו נתן לערפאת 13%מיהודה ושומרון אבא שלו הכיר בנאום בר אילן במדינה פלסטינית..אבא שלו ב2014 הכין תוכנית עם ג'ון קרי שבה תיכננו למסור עוד אדמה לפלסטינים..הפלסטינים לא קיבלו אותו...זה לכל הטמבלים כאן שחושבים שהוא גאון כמו הבעל של שרהסגור
-
23.סובלנותמנשה בן יוסף 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0יאיר. מה זה משנה ימין שמאל. לפי דבריך אתה משתמש בחלקים המתאימים לחיזוק טענתך . ובכך הינך מגלה התנהגות שאינה אקדמית. וחבל שכך אתה חושב ומנסה למכור סיפורים חלקיים לרוב שאינו יודע ומשום מה אין לו עניין לדעת. ובכך נתון לעריצותם של אלה שרוצים להנהיג ולנהל.סגור
-
22.בלה בלה בלהאזרח 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0לך חפש לך אישהסגור
-
21.יאיר נתניהואבי 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0אולי הכל נכון אבל אבא שלך כמעט בגללו האירנים יש להם נשק גרעיני וחמאס ירה אלפי טיליםסגור
-
20.כדאי להתבונןללא כוונת זדון 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ראשית אתה טועה, אבל אין לי כל כוונה להיכנס לוויכוח חסר תוכלת. שנית, למה יש הכרח, כל בוקר וערב, להוכיח נאמנות וטעון לבעלות על הארץ. שלישית, לאף אחד בשום מקום אין ממש בעלות על איזושהי פיסת ארץ. רביעית. ה"בעלות" על פיסת ארץ נקנת בשניים. בכוח הזרוע ובנכונות של הסובבים להכיר ב"בעלותך" על פיסת הארץ. ולראיה, אנו מכירים במדינות אירופה, כפי שהם מוכרות לנו כיום, אך אנן שוכחים שאירופה כל הזמן עברה תהפוכות והגבולות השתנו תדיר. כיום "בעלותם" לכאורה של אותם עמים על אותם פיסות ארץ מתקיימת לנוכח השניים שכבר הוזכרו. לנוכח כוח הזרוע ולנוכח נכונותם של הסובבים להכיר בקיומם. ואם אין די בראיה זו, אז כדאי שנתבונן במתרחש באוקראינה. ..סגור
-
19.הקראה מויקיפדיהאלישוע פסיק 06/2022/10הגב לתגובה זו81 44לא הרבה מעברסגור
-
הוא לא מסוגל הרבה מעבר. (ל"ת)מתנחל 06/2022/11הגב לתגובה זו1 1סגור
-
חח גנבת לי את התגובהגל 06/2022/11הגב לתגובה זו1 0יש סדרת ערכים על ההיסטוריה של העם היהודי. כנראה הכל נלקח משם. לא הבנתי מי טען שאין לנו זכות על הארץ, חוץ מאנטישמים, bds, אנטיציונים ופלסטינים. כי אפילו איראן האויב יודעים שיש היסטוריה ליהודים כאן.סגור
-
תגובה...לא משהו. אולי תכתוב ותוכיח מה לא נכוןאריק 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0במה שהוא כתב.סגור
-
18.בן חכםישראלי גהה 06/2022/10הגב לתגובה זו76 97בן חכם ישמח אב. קיבל בתורשה את הגנים המשובחים של מנהיע העל בנימין נתניהוסגור
-
למה אביו שהיה בשלטון לא ישם את זה (ל"ת)יחזקאל 06/2022/11הגב לתגובה זו1 0סגור
-
בן עלוב שגם האבא עלוב ועומד למשפט (ל"ת)ייייייישששששש 06/2022/11הגב לתגובה זו1 2סגור
-
פתי מאמיןציון 06/2022/11הגב לתגובה זו0 0ובן כסיף תוגת אמו אמרו חכמים!סגור
-
ובן כסיל תוגת אימו... (ל"ת)... 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מתקשט בנוצות לא לוציון 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0למה מחקתם את התגובה שלי? ל 28 הישראלי הגהה (הטעות במקור): מוטב היה שתמשיך את המשםט/פתגם: "ובן כסיל תוגת אמו"... עם כל הכבוד יאיר הוכיח שהוא מוצלח בהשתלחות, התרסה והתססה. הוא מעולה בזלזול בשמאל והסתה נגדו ומצטיין בהגשת תביעות. כל ה"תחקיר ההיסטורי" המעניין אינו פרי כתיבתו ומוטב לו שלא יתהדר בנוצות לא לו. הוציא מהגינזך את כתבי סבו? למה לייחס ולנכס לעצמך דברים שאינם שלך? הבנו, מנסים לצייר אותו כבוגר ואחראי, סיים זה עתה תואר שני. אוקיי! נו? וזה מה שעושה אדם לבנאדם? ממש לא! לדעתי, לכל היותר הפתיח הוא שלו, הרי הוא פותח בהשמצה חגיגית של השמאל שנהנה מכספי האירופאים... כך לדבריו. זה בהחלט הסגנון שלו אבל באמת את מי אתם מנסים למרוח? רק ביביסטים נרצעים מאמינים לכל קשקוש שאתם מעלים. הבנו, לא קונים!.סגור
-
מתקשט בנוצות לא לוציון 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0תמשיך את הפתגם:" ובן כסיל תוגת אמו" ואנחני לא טפשים הבנת? את ה"תחקיר" ההיסטורי הזה לא יאיר כתב. הוא טוב בלקלל, לאיים ולתבוע אנשים. רק את הפתיח כנראה כתב, שוב כדי להשמיץ את השמאל "עתיר הנכסים" שמקבל מאירופה תקציבים, על פי דעתו של יאיר. נחמד, שהוא מנסה להראות בוגר ורציני אבל זה לא עובד! יופי, ספרו לנו בחגיגיות שסיים תואר... נו, זה מה שעושה אדם לבנאדם? מה אתה בדיוק מתרברב הכותב בשם "בן חכם". לא חכם ולא נעליים. סכסכן ומפיץ שנאה ורע! התחקיר מעניין, אך לא שלו. תמכור לוקשים למי שעדיין מאמין בך, ביביסטים בלבד!(ולא כולם)סגור
-
17.חכם כמו אביו ביבי נתניהומדוייק 06/2022/10הגב לתגובה זו84 84תראו את ההבדל, יאיר נתניהו עלם חמודות, חכם, ציוני, שורשי, יהודי גהה, עמוד בראש זקוף ומורם. שירבו כמותוסגור
-
כמו העז של אימהוחכם 06/2022/11הגב לתגובה זו1 1כתבה אידיוטית שכוללת ציטוטים מוויקיפדיה ומכילה המון אי דיוקים הסטוריים הסבא בן ציון מתהפך בקברוסגור
-
חולירע כמו אמא שלו (ל"ת)מושיקו 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
רעילדן 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0רעיל כמו אבאסגור
-
חלילה וחס... 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ואגב, אתה מדבר על עלם חמודות, גאווה, התרוממות. מה בדיוק אתה מנסה לומר?סגור
-
שמע קטע.ברור שיאיר כתב אמת היסטוריתגלראד 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ברור שזו משפחה מאד מחוברת לשורשים. אז למה ביבי כבר לפחות 6 שנים לא פועל מהמקום הזה? באמת תמיד הופתעתי בהתחלה ממנו. מדבר ימין ופועל שמאל. אתן דוגמאות. ל13 שנה אחרונות. לא נתן לגעת בפרקליטות ובמערכת המשפט. הקפיא בניה קיצוני ביהודה ושומרון עד ימינו אנו.חהן אל אחמר." הרחקת הסבבים" =זמן התעצמות לאוייב. תכניסו לראש. כל ההצלחות של ביבי רשומות על עם ישראל ולא על אף אדם . עם כל הכבוד. ויש כבוד. הסיפור שלנו בן 3000 שנה . לא ביבי הוא גואלינו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם.........סגור
-
16.וזה אחרי תואר שני?איציק 06/2022/10הגב לתגובה זו120 60מאמר ילדותי ושטחי שנכתב ע''י פריוילג שבגיל 30 עוד דבוק לשמלה של אימוש. זה היה יכול להיות סתם מביך, אבל כשכותב את זה בן של ח''כ בישראל זה פשוט בזיון.סגור
-
תגובה מופרכת...תגובה מופרכת... 06/2022/11הגב לתגובה זו3 1השמאל שהתנתק מההגיון אינו יודע מהי תגובה עניינית... זה שהמגיב כאן כתב שהמאמר הוא 'בזיון' לא הופך אותו כהוא זה לפחות נכון. נהפוך הוא- המאמר של יאיר הוא מדויק וחבל שלשמאל אין את הכלים האינטלקטואלים לאמת את נכונותו... אבל זה בסדר, השמאל לא ימשיך להיות חלק מהעם היהודי - נפלאות הברירה הטבעית :)סגור
-
תואראחד 06/2022/11הגב לתגובה זו0 0תואר שיני במה? שילם וקנהסגור
-
אתה מתכוון לזה שהסקירה ההיסטורית כאן לא נכונה עובדתית? (ל"ת)אם לא - סתום ת'פה. 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
דבוק לשמלה מילולית. הילד בן 30... (ל"ת).. 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
איש טיפש לנצח!אילנה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1אתה אדם שיטחי, לך תישן על האף שלך!סגור
-
לא רצינייובל 06/2022/10הגב לתגובה זו2 0נא להגיב לגוף המאמר ולא לגופו של הכותב. תגובתך ילדותית ושטחיתסגור
-
אתה חוזר לשטויותרבקה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ממש לא שיטחי.חכם מלומד אומנם לא התואר הראשון או שני הם עושים את האדם ראה התנהלות של מרצים באוניברסיטאות בארץ דבר אחד אני מבינה ממך שאתה עצמך בור ועם הארץסגור
-
איזה תואר שניניה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0בקושי תואר ראשוןסגור
-
חולירערוזנשטיין 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0מקוה שתיתפגר הרבה לפני הזמןסגור
-
15.תתרכז במה שאתה טוב בו: ההיסטוריה של הפוסיקטיונה 06/2022/10הגב לתגובה זו119 84בסדר?סגור
-
מאמר של יאירדניאל 06/2022/11הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד, חבל שישראלים רבים שוכחים את ההיסטוריה היהודית ובכלל שאל שאלה פשוטה על משהו מהמקורות לא ידעו לענות כי הם חושבים שזה לא '' חשוב'',סגור
-
מה לא בסדר הבחור שולט מצויין + מי שישמה אבא שלך צריק עועם ישראל חי 06/2022/11הגב לתגובה זו0 1עולם שיצר יצור בלי רגש גברי מי לא היה בכל סיטואציה במועדון חשפנות הרבה דברים חיובים כמובן לא פלילים רק אחד אימפוטנט ככה טוב עם רגש יותר טוב משלו כל גבר יש לו את השליטה שאני אקרא לזה חרמנות מנותקים עולם כמנהגו נוהג זה הטבע אולי אצלך הקודמת אז חלק מהמכשיר זה לא רק פיפי!!!!סגור
-
זכויות על ארץ ישראל.ORoYo 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0תתיחס למה שנכתב לא למי שכתבסגור
-
הפוסיקט נסגר ויש לו זמן פנוי (ל"ת)עוזיהו המלך 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תגובה...לא חכמה.אולי תכתוב מה לא נכוןאריק 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0במה שהוא כתב.סגור
-
כמה אתם קנאיםתמי 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0לא מקבלים שיש אנשים חכמים יותר ממכם יאיר אתה חכם כמעט כמו אבא שלך או אותו דבר כל מי שכותב שלילי זאת רק מקנאהסגור
-
14.אחלהזאב 06/2022/10הגב לתגובה זו36 42מחשבה בהירה ונכונה!אך בבקשה לא לשכוח;אין לבלבל את השמאל הישראלי עם עובדות!הם לא יעמדו בזהסגור
-
פתי מאמיןשמאל 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0עוד אהבלון!סגור
-
13.אין עליך יאיר! עילוי נוסף מבית אבא! יישר כוח צדיק! (ל"ת)סימה 06/2022/10הגב לתגובה זו51 60סגור
-
עילוי נוסף, כמו הבת הבכורה ז"א? (ל"ת)רק ? 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בדייה גרועהאני 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0עילו? צדיק? וואלה, לא הגזמת!סגור
-
בהחלט רמת משכל מעל הממוצעגלראד 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ברור שזו משפחה מאד מחוברת לשורשים. אז למה ביבי כבר לפחות 6 שנים לא פועל מהמקום הזה? באמת תמיד הופתעתי בהתחלה ממנו. מדבר ימין ופועל שמאל. אתן דוגמאות. ל13 שנה אחרונות. לא נתן לגעת בפרקליטות ובמערכת המשפט. הקפיא בניה קיצוני ביהודה ושומרון עד ימינו אנו.חהן אל אחמר." הרחקת הסבבים" =זמן התעצמות לאוייב. תכניסו לראש. כל ההצלחות של ביבי רשומות על עם ישראל ולא על אף אדם . עם כל הכבוד. ויש כבוד. הסיפור שלנו בן 3000 שנה . לא ביבי הוא גואלינו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם.........סגור
-
עילוי כמו הגולם מפרג (ל"ת)ניה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.מעניין מאד (ל"ת)הנורמאלית 06/2022/10הגב לתגובה זו39 41סגור
-
11.איפה החהוסי החיתי הפריזילאה 06/2022/10הגב לתגובה זו17 9איפה הם החיתי הפריזי היבוסי הגרגשי וכו. איפהסגור
-
לא קיימים יותר. כמו עמים אחרים שנכחדואריק 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0עמלקים, אשורים, בבלים...סגור
-
10.יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?ארנון בר 06/2022/10הגב לתגובה זו67 45בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.סגור
-
מה זה עניינך מאיפהישראלי 06/2022/11הגב לתגובה זו3 1בטח שלא אתה הבאת לי יא קנאי אכול שינאהסגור
-
זכויות על ארץ ישראל.ORoYo 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1תתבייש. מה הקשר של מה שכתבת לתוכן המאמר או נכונותו. אני בטוח שגם אתה אינך בקיא בהסטוריה כפי שפורסמה במאמר. אתה רוצה לקנטר ולבוז? אין בעיה אבל מה הקשר?סגור
-
עבד קשהדניאל 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1עבד כל החיים קשה מבוקר עד בוקר אוסף כסף מפרוטה לפרוטה ,למה ללכלך עליו רחמנותסגור
-
ממתי האמת הוא הצד החזק של המשפחהדג 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0הזו??סגור
-
אשפהפסיכולוג קליני 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1תישאל את אימא שלך מהיכן יש לה בכספת שני מיליון ₪סגור
-
דוםבדוק אצל אהוד ברק 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0אתה דביל קשקשן וצבוע.סגור
-
מה זה עניינך? תתמקד בכיס שלךיוחאי 06/2022/10הגב לתגובה זו0 1חסגור
-
9.כתבת יפה (ל"ת)פיני 06/2022/10הגב לתגובה זו40 46סגור
-
מדוייק- האיש טיפש מדופלם (ל"ת)עודד 06/2022/11הגב לתגובה זו1 1סגור
-
פתי מאמיןהעתקה 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0הוא לא כתב!סגור
-
8.נבון ומשכיל ומשלנו!אג 06/2022/10הגב לתגובה זו47 54יאיר נתניהו. חשוב לדעתי להזכיר את הסכם סייקס פיקו ותוצאותיו.סגור
-
דפר (ל"ת)עודד 06/2022/11הגב לתגובה זו0 1סגור
-
אלה שמשלכם לרוב עם אינטליגנציה גבולית. וידוע במדבר כל ק (ל"ת)איזה עולב 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מאמר מאוד חשובפיני 06/2022/10הגב לתגובה זו57 43תודה רבה לך יאיר על המידע החשובסגור
-
אוייש נו חוכך אבא בגרונועודד 06/2022/11הגב לתגובה זו0 0שרל׳ה מה יהיה עם הילד…סגור
-
מאמר? (ל"ת)חיים 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.כתוב בסלעירון בן נון 06/2022/10הגב לתגובה זו38 49כל מילה בסלע הכל אמת אבסולוטית אני מודה לך על העבודה בשמי ובשם כל מי שעדין שפוי במדינה המסריחה הזאת משמאל וגאווה ולהטביות.עם הזבלסגור
-
5.מאמר בהחלט חשוב (ל"ת)Daniel Neeman 06/2022/10הגב לתגובה זו44 41סגור
-
4."פלסטין" ולא "פלשתין" המצאה חדשה של יהודים שונאי ישראלגדעון ארליך 06/2022/10הגב לתגובה זו31 35כך יוצרים זהות מלאכותית של "עם" עתיק יומין חדש, בעל זכויות על ארץ היהודים.סגור
-
פלשתינה-א''יאורח 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0מלשון פלשת, ארץ הפלשתים הפולשיםסגור
-
3.אתה חייב להחליף דילר (ל"ת)ערן 06/2022/10הגב לתגובה זו47 21סגור
-
2.כתבה מדהימה! כל הכבוד! תודה (ל"ת)אריאל 06/2022/10הגב לתגובה זו53 53סגור
-
בהחלט חומר היסטורי חשוב ונכוןגלראד 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ברור שזו משפחה מאד מחוברת לשורשים. אז למה ביבי כבר לפחות 6 שנים לא פועל מהמקום הזה? באמת תמיד הופתעתי בהתחלה ממנו. מדבר ימין ופועל שמאל. אתן דוגמאות. ל13 שנה אחרונות. לא נתן לגעת בפרקליטות ובמערכת המשפט. הקפיא בניה קיצוני ביהודה ושומרון עד ימינו אנו.חהן אל אחמר." הרחקת הסבבים" =זמן התעצמות לאוייב. תכניסו לראש. כל ההצלחות של ביבי רשומות על עם ישראל ולא על אף אדם . עם כל הכבוד. ויש כבוד. הסיפור שלנו בן 3000 שנה . לא ביבי הוא גואלינו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם.........סגור
-
1.יאיר נתניהוג 06/2022/10הגב לתגובה זו67 46דפקט אוכל חינם בלי אבא שלך היו משתינים לך על הראשסגור
-
לא מפתיע. זו השפה של השמאל הישראלי וזו תרבות הכתיבה (ל"ת)נוגה 06/2022/11הגב לתגובה זו3 0סגור
-
חולירעגדי 06/2022/10הגב לתגובה זו1 0יש יצורים שנולדו טבעי וברוך השם נורמלים,ואתה יצאתה מהתחת של האימא שלך מסריח מראש לכן לא מיתקרבים לצואה מחליא כמוך,סגור
-
תגובה משכילה ומתורבתתחן 06/2022/10הגב לתגובה זו38 32תודהסגור
-
בעיקר תגובה מדוייקת.. 06/2022/10הגב לתגובה זו0 0ומה לעשות שלא כולם עומדים בסטנדרט הגבוה של השכלה ותרבות כמו בכירי הליכוד מירי רגב, מאי גולן, דודי אמסלם וכל השאר בכיתה הטיפוליתסגור