חדשות
אתר GLAMZ ישקיע 3.5 מיליון שקל בקמפיין: צפו
אתר הביוטי הראשון מסוגו בישראל GLAMZ יוצא בקמפיין פרסום במרכזו צעירה שאינה מרוצה מהתספורת שעשה לה מעצב השיער, חוזרת אליו כועסת ולא לבד - בליווי פטיש עמו היא מנפצת את זגוגית המספרה. לאחר השוק, מבינים שהיא רק דמיינה את התרחיש, מבקשת ממנו לתקן את התספורת ויוצאת כשידה וגם ידו – על העליונה. GLAMZ שהוקם בחודש יוני 2019, מכיל מעל 1,000 אנשי מקצוע בתחומי הביוטי השונים: עיצוב שיער, איפור, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור ועוד.
הקמפיין באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצים קשת 12 ורשת 13, וברדיו eco99fm, רדיו 103FM, רדיו דרום, רדיוס ורדיו חיפה. במהלך הושקעו כ-3.5 מיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מה שמה של השחקנית עם הפטיש? (ל"ת)אני רק שאלה 11/2019/03הגב לתגובה זו0 0סגור