בריאות

משרד הבריאות מעדכן על אירוע חריג: זה העיר שצריכה לדאוג

במשרד הבריאות מדווחים כי אחד מצוות העובדים בדיור מוגן של רשת "משען" בשכונת רמת אפעל ברמת גן, הוסיף בכוונה לכאורה חומר משלשל לשתייה של המטופלים. הדיירים פונו חלקם לבתי החולים

מערכת ice | 
קשיש-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
למשרד הבריאות דווח היום (ראשון) כי אחד מהאחים במחלקה לתשושי נפש בדיור מוגן של רשת "משען" שבשכונת רמת אפעל ברמת גן, הוסיף לכאורה חומר משלשל לשתייה של המטופלים.
נכון לעכשיו, מספר מטופלים חשו ברע בעקבות האירוע וחוו תסמינים של כאבי בטן ושלשולים. המטופלים חלקם פונו וחלקם קיבלו טיפול רפואי במוסד. האירוע דווח למשרד הבריאות שהנחה את המוסד להגיש תלונה למשטרה.
כזכור, מתחילת הלחימה הקשישים סובלים עד מאוד. במחקר שערך ד"ר כסלו, נדגמו קהילות המפונים בבתי המלון ובמרכזים ברחבי הארץ וקשישים מרקעים אחרים, על מנת להבין מהם הצרכים המיידיים של האוכלוסייה הוותיקה. מהמשאל עלה כי 35% מהנשאלים העידו על כך שמאז פרוץ המלחמה החרדה שלהם גברה מאוד.
עוד עלה מהמחקר כי 24% דיווחו כי הבדידות שלהם גברה מאוד מאז פרוץ המלחמה, 35% דיווחו על ירידה בפעילות הגופנית ו־20% העידו על ירידה באיכות התזונה שלהם. נוסף על כך, 27.5% דיווחו על ירידה בתמיכה הנפשית.
73% דיווחו על ירידה בהשתתפות במרכזי פעילות וחוגים, 76% דיווחו על ירידה או ירידה חדה באמון שלהם כלפי מוסדות המדינה, ו־47% העידו כי מאז פרוץ המלחמה הם חוששים או חוששים מאוד לצאת לסידורים חיוניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה