בריאות

בית החולים ברזילי מסתבך: משפחת היוטיובר שנפטר תובעת מיליונים

משפחתו של אושיית הרשת עידו אוחיון ז״ל, תובעת את בית החולים ברזילי על רשלנות רפואית על סך 2.5 מיליון שקל: ״סירבו לקחת אותו עם מיטה, נמסר שאין מקום בחדר טיפול נמרץ… עשה על עצמו צרכים"
מערכת ice | 
עידן אוחיון (צילום אינסטגרם)
תביעה על רשלנות רפואית לכאורה, הוגשה כנגד בית חולים ברזילי על ידי משפחתו של כוכב הרשת המנוח עידן אוחיון שהלך לעולמו ב-5.9.2022. התביעה הוגשה ע”י עו”ד דיקלה ואנונו, שטוענת כי מהרגע שהגיע לבית החולים הפקירו אותו לכאורה.
בתביעה צוין על פי ישראל בידור: ״הוא התקשה, ללכת נתנו לו ללכת 70 מטר וסרבו לקחת אותו עם מיטה. אושפז במחלקה פנימית שם לגמרי התעלמו ממנו, מצבו התחיל להדרדר האמא והאח ביקשו שינשימו אותו, נמסר להם שזה לא יום טוב להנשמה, אין מקום בחדר טיפול נמרץ".

עוד הוסבר: "התחיל לעשות על עצמו צרכים- מספר פעמים האמא והאח החליפו לו את הבגדים, בית חולים ברזילי הפך אותם להיות הצוות הרפואי והסיעודי, כשאמא של עידן בעצמה היתה חולה בסרטן דרגה 4 ומאז פטירתו גם היא נפטרה״ התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בסמכות של למעלה מ -2.5 מיליון שקל. מאחר ואנו מעריכים שפוטנציאל ההשתכרות שלו מוערך במיליוני שקלים".
מבית החולים ברזילי נמסר: ״עידן אוחיון המנוח אושפז בבית החולים ברזילי במחלקה הפנימית . לצערינו הוא נפטר במהלך האשפוז. העובדות נבדקו ומנהל בית החולים אף נפגש לשיח עם משפחת המנוח בשל כך. מפאת חיסיון רפואי ומפאת הגשת תביעה הנושא יתברר בערכאות משפטיות. אנו מנחמים את המשפחה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה