בריאות

החטופה ששוחררה משבי חמאס בסכנת חיים: "מצבה קשה"

כרמית פלטי קציר, בתה של חנה קציר ששוחררה משבי חמאס, עדכנה הבוקר בריאיון בגל”צ שהיא מאושפזת במצב קשה: “מצבה של אמא שלי מוגדר קשה, חלה הידרדרות במצבה בעקבות השבי. היא נחטפה ללא בעיות בלב וכעת היא עם בעיות לב קשות בעקבות תנאים קשים והרעבה”
מערכת ice | 
החטופים מועברים לצלב האדום (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
אנשי קיבוץ ניר עוז מסרו הבוקר (רביעי) כי מצבה של חנה קציר שחזרה מהשבי של חמאס ברצועת עזה הדרדר, והיא מאושפזת במצב קשה בבית החולים. זאת בזמן שבנה של חנה, אלעד, עדיין נמצא בשבי חמאס. 
ממשפחת קציר נמסר: ״אמא שלנו היא ההוכחה לכך שכל יום בעזה הוא סכנת חיים. הזמן של השבויים הולך ואוזל. אנחנו יודעים באיזה מצב הם נחטפו, אבל אי אפשר לדעת באיזה מצב הם יחזרו. התנאים בשבי הם לא תנאים בהם בני אדם צריכים לחיות. הטראומה, הרעב והחוסר במענה רפואי גרמו לה לבעיות בלב״.

כרמית פלטי קציר, בתה של חנה קציר ששוחררה משבי חמאס, עדכנה הבוקר בריאיון בגל”צ שהיא מאושפזת במצב קשה: “מצבה של אמא שלי מוגדר קשה, חלה הידרדרות במצבה בעקבות השבי. היא נחטפה ללא בעיות בלב וכעת היא עם בעיות לב קשות בעקבות תנאים קשים והרעבה”.
עוד היא סיפרה על ההתמודדות עם המצב הקשה: “היום זה יום הולדתה של אימא שלי, התפללנו לחגוג איתה. היא חזרה גם שבורת לב וגם עם בעיות קרדיולוגיות”. בשעה זו היא עדיין מטופלת תחת השגחה צמודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה